Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kuka on Niklas Lindström?Onko Seppo sukua Niklakselle? Lindströmin pihvit oli muuten hyviä koulussa.
Kuka on Niklas Lindström?Onko Seppo sukua Niklakselle? Lindströmin pihvit oli muuten hyviä koulussa.
Nicklas Lindströmin kadonnut serkkupoika.Kuka on Niklas Lindström?
Kuka on Nicklas Lindström?Nicklas Lindströmin kadonnut serkkupoika.
Annika Lindströmin mies.Kuka on Nicklas Lindström?
Hetkinen. Kuka ihmeen Ilmari? Seppä Ilmarinen? Vai kenties Ilmari Kianto?
En ymmärrä.Ilmari Selänne, jolle Seppo Lindström teki Paul Kariyat, ja näin syntyi Teemu Selänne, jolle Paul Kariya teki myöhemmin Paul Kariyat. Tästä kaiketi johtui Teemun polvivammat, koska Teemu Selänteen tapauksessa pojasta ei polvi parantunut; Sepon poika kun joutui itse Ilmarin rooliin. Veikkaisin tosin että Seppo Lindströmin geenit ovat kyllä myös levinneet hieman laajemmalle kuin vain niihin Teemun Sirpan kanssa tekemiin Paul Kariyan pojan veljiin ja siskoon ja meidän kotona asuvaan FASlapsenlapseen. Oon juttuja kuullut meinaan. Tainnu poika sillä tapaa tullut kyllä isäänsä, sekä biologiseen että kasvattajaan, ja eritoten äitiinsä. Mutta ei kuitenkaan kehenkään niistä Paul Kariyamaisella tavalla.
Nicklas Lindström taas puolestaan on Pjetter Forsbackan ja Matts Sundellin poika.
En ymmärrä.
Siis kuka tämä Ilmari on? Ei kun se onkin se sun joku sukulainen. En kuitenkaan ole Ilmarin poikia. Eli me ei olla sukua keskenään. Mä olen Teemun ja Nicklaksen poika ja ne antoivat mulle nimen Teemun Gileran mukaan.Taidat olla Ilmarin poikia.
Olikos tämä Matts se Rikosraporttia juontanut kotiryssä?Matts Sundellin poika.
Tuo ei todista mitään, koska Ilmarin poika ei nimenomaan ole sukua Ilmarille.En kuitenkaan ole Ilmarin poikia. Eli me ei olla sukua keskenään.
Kuka on muuten Tittelintuure ja onko hän sukua Tuure Boeliukselle?Kuka on Teere Eilinen? Ajoiko hän autollaan Gilera-altaaseen ja kuka otti syyt päälleen?
En mä tunne yhtään Ilmaria.Tuo ei todista mitään, koska Ilmarin poika ei nimenomaan ole sukua Ilmarille
En mä tunne yhtään Ilmaria.
Mä en taaskaan ymmärrä yhtään. Jätän teidät hassuttelijat tänne keskenään ja lähden itse pelaamaan tennistä.Ei tuntenut Liisakaan kun Teemua teki.
En tiedä mutta Porissa ei ole sellaista kadunkulmaa jossa Tuure Boelius ei olisi saanut turpaan Jorma Uotiselta.Kuka on muuten Tittelintuure ja onko hän sukua Tuure Boeliukselle?
Tähän on pakko puuttua ja pilata hyvä tarina faktalla. Teemu Selänteen Paul Kariyalta näyttävä poika on syntynyt Winnipegissä vuonna 1996 ja poika ns. pantu alulle vuonna 1995 eli silloin kun Selänne oli kaukana Paul Kariyasta.Ilmari Selänne, jolle Seppo Lindström teki Paul Kariyat, ja näin syntyi Teemu Selänne, jolle Paul Kariya teki myöhemmin Paul Kariyat.
Ooppas varovainen. Toisen henkilöllisyyden arvuuttelusta voi saada ottelukieltoa.Ihmettelen vaan kuka ihme on pepsi?
Ihmettelen vaan kuka ihme on pepsi?
Antakaa sakkoa vaan. Loppuu tämä loputon suo.Ooppas varovainen. Toisen henkilöllisyyden arvuuttelusta voi saada ottelukieltoa.
Vaikka tuskin tossa vielä se jäähyraja ylittyi.
Suosikkijoukkueesi nimi on samankaltainen.
No kyllä mä sitten tiedän. Kiitos, kun valaisit minua.Ilmari Kiannon, Ilmari Selänteen, Nicklas Lidströmin, Niklas Lindströmin, Nikke Lignellin, Niklas Hagmanin, Nick Kyrgiosin, Nicki Minajn ja Ninja Sarasalon syntymätön lapsi.
Perkeleellinen harmi että game logeista ei löydy keväälle 1995 mitään järkevää yhtymäkohtaa. Minä tarkistin. Winnipeg kyllä päätti kautensa Losia vastaan, mutta se oli kotipeli. Ducks taas oli käynyt Winnipegissä jo alkukaudesta. Hyvä tarina pilalla.Tähän on pakko puuttua ja pilata hyvä tarina faktalla. Teemu Selänteen Paul Kariyalta näyttävä poika on syntynyt Winnipegissä vuonna 1996 ja poika ns. pantu alulle vuonna 1995 eli silloin kun Selänne oli kaukana Paul Kariyasta.
Itse asiassa tämä Eemil selänne näyttää joissain määrin vähän Tie Domilta. Kääntäisin katseita siihen suuntaan.
Ja Eemil on tosiaan syntynyt helmikuun 23. päivä eli jos Sirpa on raskaana saman verran mitä naiset normaalisti eli sellaiset yhdeksän kuukautta, niin Eemil on paukutettu aluille toukokuussa 1995. Tie Domikaan ei tule siis tässä tapauksessa kysymykseen koska hänet oli taidettu treidata jo aiemmin kaudella 1994-95 pois Winnipegistä ja Torontoon.Perkeleellinen harmi että game logeista ei löydy keväälle 1995 mitään järkevää yhtymäkohtaa. Minä tarkistin. Winnipeg kyllä päätti kautensa Losia vastaan, mutta se oli kotipeli. Ducks taas oli käynyt Winnipegissä jo alkukaudesta. Hyvä tarina pilalla.
Ja Eemil on tosiaan syntynyt helmikuun 23. päivä eli jos Sirpa on raskaana saman verran mitä naiset normaalisti eli sellaiset yhdeksän kuukautta, niin Eemil on paukutettu aluille toukokuussa 1995. Tie Domikaan ei tule siis tässä tapauksessa kysymykseen koska hänet oli taidettu treidata jo aiemmin kaudella 1994-95 pois Winnipegistä ja Torontoon.
Teppo Numminen?
En usko että vaimot vaikuttavat treideihin.Internet kertoo että yhdyntä on mitä ilmeisimmin sattunut ajanjaksolle 28.5.-4.6.1995. Teemun kausi loppui jo 2.5. ja Paulin seuraavana päivänä. Herää kysymys: mitä sitten tapahtui ja järjestelikö Sirpa Teemun siirron, jotta Sipe pääsisi liki Paulia?