Ihmettelyketju

  • 6 327 762
  • 38 716

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vai onko hän Teemu Selänteen lapsi?

Toivottavasti, se ois nimittäin kyllä kova, jumalauta meillä asuis Seppo Lindströmin lapsenlapsi!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No jos Teemu Selänne huutaisi iloisesti tuhatpäiselle joukolle että OLEN ISO KOIPA MINULTA TULI KAKKA POTTAAN niin kyllä se minua naurattaisi. Jos kissa sanoisi noin, minua ei naurattaisi, vaan lähinnä pelottaisi että mikä vitun kummajainen tuo on. Jos joku muu lapsi kuin omani sanoisi noin, se olisi yhdentekevää. Oma lapsi kun sanoo noin niin se minua myös naurattaa.
Ymmärrän sinua. Ihmetykseni aihe olikin, miten puhuja vaikuttaa siihen mikä on hauskaa ja mikä ei, vaikka jutut ovat samat.

Onko lapseni siis Teemu Selänne
On, ja Kimi Räikkönen on äitisi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko Seppo sukua Niklakselle? Lindströmin pihvit oli muuten hyviä koulussa.

Liisa Selänne tykkäsi enemmän Lindströmin makkarasta. Ilmari ei ollut sen ruokalajin suuri ystävä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Oli Ilmarillakin muita naisia. Ettei jää vaikutelmaa että ei ollut. Oli. Lehdestä luin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hetkinen. Kuka ihmeen Ilmari? Seppä Ilmarinen? Vai kenties Ilmari Kianto?

Ilmari Selänne, jolle Seppo Lindström teki Paul Kariyat, ja näin syntyi Teemu Selänne, jolle Paul Kariya teki myöhemmin Paul Kariyat. Tästä kaiketi johtui Teemun polvivammat, koska Teemu Selänteen tapauksessa pojasta ei polvi parantunut; Sepon poika kun joutui itse Ilmarin rooliin. Veikkaisin tosin että Seppo Lindströmin geenit ovat kyllä myös levinneet hieman laajemmalle kuin vain niihin Teemun Sirpan kanssa tekemiin Paul Kariyan pojan veljiin ja siskoon ja meidän kotona asuvaan FASlapsenlapseen. Oon juttuja kuullut meinaan. Tainnu poika sillä tapaa tullut kyllä isäänsä, sekä biologiseen että kasvattajaan, ja eritoten äitiinsä. Mutta ei kuitenkaan kehenkään niistä Paul Kariyamaisella tavalla.

Nicklas Lindström taas puolestaan on Pjetter Forsbackan ja Matts Sundellin poika.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilmari Selänne, jolle Seppo Lindström teki Paul Kariyat, ja näin syntyi Teemu Selänne, jolle Paul Kariya teki myöhemmin Paul Kariyat. Tästä kaiketi johtui Teemun polvivammat, koska Teemu Selänteen tapauksessa pojasta ei polvi parantunut; Sepon poika kun joutui itse Ilmarin rooliin. Veikkaisin tosin että Seppo Lindströmin geenit ovat kyllä myös levinneet hieman laajemmalle kuin vain niihin Teemun Sirpan kanssa tekemiin Paul Kariyan pojan veljiin ja siskoon ja meidän kotona asuvaan FASlapsenlapseen. Oon juttuja kuullut meinaan. Tainnu poika sillä tapaa tullut kyllä isäänsä, sekä biologiseen että kasvattajaan, ja eritoten äitiinsä. Mutta ei kuitenkaan kehenkään niistä Paul Kariyamaisella tavalla.

Nicklas Lindström taas puolestaan on Pjetter Forsbackan ja Matts Sundellin poika.
En ymmärrä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ymmärrä.

Taidat olla Ilmarin poikia.

Tähän disclaimerina, en siis arvaile henkilöllisyyttäsi että olisit Ilmari Selänteen poika, vaan tuo "Ilmarin poika" on meillä Espoossa vakiintunut nimi ihmiselle joka on vähän väärässä paikassa tai muuten vaan hukassa, vähän niinku sanonnassa "Eilisen teeren poika". Paul Kariya, tuo entinen Mighty Duck, on toki tuo Eilinen teere. Eikä ihmiset sanoessaan jotain Eilisen teeren pojaksi arvaile että tuo se varmaan on Emil Selänne.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Matts Sundellin poika.
Olikos tämä Matts se Rikosraporttia juontanut kotiryssä?

Kuka on Teere Eilinen? Ajoiko hän autollaan Gilera-altaaseen ja kuka otti syyt päälleen?
En kuitenkaan ole Ilmarin poikia. Eli me ei olla sukua keskenään.
Tuo ei todista mitään, koska Ilmarin poika ei nimenomaan ole sukua Ilmarille.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Glove

Jäsen
Söin kaksi leipää ja maha ihan täynnä. Kai tuolla pötsissä täytyy olla jotain vikaa? Eikä ole eka kerta kun pienestä ruokamäärästä tulee maha ihan täyteen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Kuka on muuten Tittelintuure ja onko hän sukua Tuure Boeliukselle?
En tiedä mutta Porissa ei ole sellaista kadunkulmaa jossa Tuure Boelius ei olisi saanut turpaan Jorma Uotiselta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Mitä ihmeen spämmi paskaa täällä on taas sivutolkulla?! Nuoriso spämmää, senioriosasto spämmää, vauvat ja vaarit spämmää, kaikki vittu spämmää!

Ennen tämä palsta oli asiallinen palsta! Ennen täällä keskusteltiin vain jääkiekosta!

Kyllä tämmöinen asiakeskustelija nyt mielensä pahoitti.

ps. kohta joku tulee kysymään mitä se vittu spämmi on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ilmari Selänne, jolle Seppo Lindström teki Paul Kariyat, ja näin syntyi Teemu Selänne, jolle Paul Kariya teki myöhemmin Paul Kariyat.
Tähän on pakko puuttua ja pilata hyvä tarina faktalla. Teemu Selänteen Paul Kariyalta näyttävä poika on syntynyt Winnipegissä vuonna 1996 ja poika ns. pantu alulle vuonna 1995 eli silloin kun Selänne oli kaukana Paul Kariyasta.

Itse asiassa tämä Eemil selänne näyttää joissain määrin vähän Tie Domilta. Kääntäisin katseita siihen suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös