Ihmettelyketju

  • 6 327 435
  • 38 716

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ooppas varovainen. Toisen henkilöllisyyden arvuuttelusta voi saada ottelukieltoa.
Vaikka tuskin tossa vielä se jäähyraja ylittyi.
Suosikkijoukkueesi nimi on samankaltainen.
Antakaa sakkoa vaan. Loppuu tämä loputon suo.
Ilmari Kiannon, Ilmari Selänteen, Nicklas Lidströmin, Niklas Lindströmin, Nikke Lignellin, Niklas Hagmanin, Nick Kyrgiosin, Nicki Minajn ja Ninja Sarasalon syntymätön lapsi.
No kyllä mä sitten tiedän. Kiitos, kun valaisit minua.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Tähän on pakko puuttua ja pilata hyvä tarina faktalla. Teemu Selänteen Paul Kariyalta näyttävä poika on syntynyt Winnipegissä vuonna 1996 ja poika ns. pantu alulle vuonna 1995 eli silloin kun Selänne oli kaukana Paul Kariyasta.

Itse asiassa tämä Eemil selänne näyttää joissain määrin vähän Tie Domilta. Kääntäisin katseita siihen suuntaan.
Perkeleellinen harmi että game logeista ei löydy keväälle 1995 mitään järkevää yhtymäkohtaa. Minä tarkistin. Winnipeg kyllä päätti kautensa Losia vastaan, mutta se oli kotipeli. Ducks taas oli käynyt Winnipegissä jo alkukaudesta. Hyvä tarina pilalla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Perkeleellinen harmi että game logeista ei löydy keväälle 1995 mitään järkevää yhtymäkohtaa. Minä tarkistin. Winnipeg kyllä päätti kautensa Losia vastaan, mutta se oli kotipeli. Ducks taas oli käynyt Winnipegissä jo alkukaudesta. Hyvä tarina pilalla.
Ja Eemil on tosiaan syntynyt helmikuun 23. päivä eli jos Sirpa on raskaana saman verran mitä naiset normaalisti eli sellaiset yhdeksän kuukautta, niin Eemil on paukutettu aluille toukokuussa 1995. Tie Domikaan ei tule siis tässä tapauksessa kysymykseen koska hänet oli taidettu treidata jo aiemmin kaudella 1994-95 pois Winnipegistä ja Torontoon.

Teppo Numminen?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja Eemil on tosiaan syntynyt helmikuun 23. päivä eli jos Sirpa on raskaana saman verran mitä naiset normaalisti eli sellaiset yhdeksän kuukautta, niin Eemil on paukutettu aluille toukokuussa 1995. Tie Domikaan ei tule siis tässä tapauksessa kysymykseen koska hänet oli taidettu treidata jo aiemmin kaudella 1994-95 pois Winnipegistä ja Torontoon.

Teppo Numminen?

Internet kertoo että yhdyntä on mitä ilmeisimmin sattunut ajanjaksolle 28.5.-4.6.1995. Teemun kausi loppui jo 2.5. ja Paulin seuraavana päivänä. Herää kysymys: mitä sitten tapahtui ja järjestelikö Sirpa Teemun siirron, jotta Sipe pääsisi liki Paulia?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Internet kertoo että yhdyntä on mitä ilmeisimmin sattunut ajanjaksolle 28.5.-4.6.1995. Teemun kausi loppui jo 2.5. ja Paulin seuraavana päivänä. Herää kysymys: mitä sitten tapahtui ja järjestelikö Sirpa Teemun siirron, jotta Sipe pääsisi liki Paulia?
En usko että vaimot vaikuttavat treideihin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei hyviä tarinoita saa pilata faktoilla. Siinä jossakin kuvassa mikä aikoinaan tarinaa lietsoi, eli se joku Stanley Cup-juhlakuva missä on punasella ympäröity Teemun lapset ja Paulin lapsi, niin se muksu kai oikeesti onkin Paulin lapsi, mutta ei se ole Emil Selänne. Tämmösen tornihuhun muistan kuulleeni. Mutta se on tylsempi versio ku se että se ois Emil Selänne.

Tosin siinä samassa kuvassa oli myös Teemun ja Sirpan tytön naama ympyröity Martin Brodeurin naaman kanssa, joten olikohan Martin missä silloin ku Teemu pelas Winnipegissä?

Ja missä oli Seppo Lindström?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä en taaskaan ymmärrä yhtään. Jätän teidät hassuttelijat tänne keskenään ja lähden itse pelaamaan tennistä.

Altavistaa, jonne. Kirjota Altavistaan hakusanoiksi ”teemu+selänne+isä”, ja odota kaksi minuuttia. Jos Netscape Navigator ei senkään jälkeen ole lähtenyt uutta sivustoa lataamaan, mee katsomaan puhuuko joku lankapuhelimeen. Jos puhuu, aja ne ulos jotta modeemi pääsee rauhassa piippailemaan ja surisemaan ja avaamaan internet-sivut ja silmäsi.

Jos isäsi on antanut luvan olla netissä yli puoli tuntia, niin voit kokeilla etsiä myös ”teemu+selänne paul+kariya son” niin pääset tähänkin internet-legendaan sisälle. Tai sit tuu mun Habbohotel-huoneeseen ni kerron sen siellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Teppo Numminen?

Tässä olisi niitä niinimaamaisia aihioita.

"Teppo Numminen, Suomen tyylikkäimmän jääkiekkoilijan pimeä puoli"

"Ei minulla se Torinon finaalitappio niinkään tunteisiin mennyt"

-Teppo Numminen

"Itsekin olen sivukujilla ajellut, mutta Sirpaan olen nyt hyvin pettynyt"

-Teemu Selänne

"Kröhöm, veljet..."

-Juhani "Aurinkokuningas" Tamminen
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Tässä olisi niitä niinimaamaisia aihioita.

"Teppo Numminen, Suomen tyylikkäimmän jääkiekkoilijan pimeä puoli"

"Ei minulla se Torinon finaalitappio niinkään tunteisiin mennyt"

-Teppo Numminen

"Itsekin olen sivukujilla ajellut, mutta Sirpaan olen nyt hyvin pettynyt"

-Teemu Selänne

"Kröhöm, veljet..."

-Juhani "Aurinkokuningas" Tamminen

Siis onko Teppo ja Teemu veljeksiä?? Kallu perkele!! Vai sittenkin Seppo perkele? Teemu ja Seppo pelasi Titanilla, Nummiset taas Montreal-miehiä... Vai Taminko mailaa siellä ollaan käytetty? Kaikki olemme Tamin veljiä, joten onko Tami poikansa veli?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
K

Kiekkokatsoja

Kyllä eri ihmiset voivat kokea saman asian, kovin eri tavalla. Ja siihen kun lisätään vielä se, että kuinka paljon sen hetken mielialakin voi sitä muokata nii..
Tuli vaan mieleen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jyväskylässä on ajettu sitten rallia vähän muillakin kuin asiaan kuuluvilla ralliautoilla. Vaikka auto oli poliisin mukaan näyttänyt ulospäin ihan ralliautolta niin sisältä se ei vastannut ralliautoa turvavarustelussa.
Kaksi ulkomaalaista miestä on otettu kiinni Jyväskylän MM-ralleissa tapahtuneen tapauksen takia, kertoo Sisä-Suomen poliisilaitos. Miehet olivat ajaneet ralliautoksi naamioitunutta henkilöautoa pitkin erikoiskokeen reittejä. He olivat myös kuvanneet ajoa.
Poliisi: Ralliautoksi naamioidulla autolla ajeltiin pitkin Jyväskylän MM-rallien reittejä – kuvasivat videota mainostaakseen rallia (Ylen artikkeli Jyväskylässä tapahtuneesta ajelusta rallireiteilla muillakin kuin kunnon ralliautoilla)
 
K

Kiekkokatsoja

Miksi mulla on fiilis, että jotain pahaa tapahtuu mulle? Jos ei nyt lähiaikoina, niin loppuvuodesta.
Onko kellään muilla, joskus sellaista ollut?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Miksi mulla on fiilis, että jotain pahaa tapahtuu mulle? Jos ei nyt lähiaikoina, niin loppuvuodesta.
Onko kellään muilla, joskus sellaista ollut?

Itselläni on ollut usein fiilis että isoisälläni on nyt joku pahasti vialla. Hän siis kohtuu huonossa kunnossa vanhainkodissa. Yhden tälläisen fiiliksen keskellä äitini soittaa. Arvaa pelottiko vastata?
 
K

Kiekkokatsoja

Itselläni on ollut usein fiilis että isoisälläni on nyt joku pahasti vialla. Hän siis kohtuu huonossa kunnossa vanhainkodissa. Yhden tälläisen fiiliksen keskellä äitini soittaa. Arvaa pelottiko vastata?
Monenlaista "tasoa" on ennakoivassa "pelkotilassa". Vai mikä tuo olotila sitten onkin..
Ei se oo taikauskoa. Jotain faktan ja kenties fiktion väliltä lienee
 
K

Kiekkokatsoja

Kaikkia perussuomalaisten äänestäjiä saa sanoa rasisteiksi. Mustaa miestä ei saa sanoa *eekeriksi, lähi-itäläistä ei saa sanoa hiekka*eekeriksi. Homoseksuaaleja ei saa *omotella Yms.
Näin on nyt linjattu.-Näillä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis millainen ihminen oikein pistää lehteen syntymäpäiväilmoituksen? Vai pistääkö niitä napakymppimeiningillä jotkut kaverit. Sitäkään en kyllä ymmärrä yhtään. Monihan ottaa facestakin syntymäpäivän pois ettei tule mitään onnitteluja. No sekin on vielä lähes neutraalia että suostuu ottamaan niitä vastaan, mutta jotkut oikein kerjäämällä kerjää huomiota. Eikö niillä ole kavereita? Onko joku tarve päteä? Onko lapsena koulukiusattu? On noissa lehti-ilmoituksissa kyllä usein joku niihin viittaava tittelikin.

Seuraavaksi varmaan haluavat patsasta tai lippua puolitankoon kun delaavat.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Monihan ottaa facestakin syntymäpäivän pois ettei tule mitään onnitteluja.

Minulla on syntymäpäivä piilotettuna ja fase ilmoitti iloisena loppuvuodesta: "Sait tänä vuonna 0 syntymäpäivätoivotusta!".

Sen verran huvitti, että pakko oli jakaa ilmoitus muillekin. Toki jotkut siihen sitten laittoi jotain itkuemojia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös