Jari Kurrihan voisi olla Vanessa Kurrin isä mutta ei ole. Onko siis Joe Sakic Vanessan isä?Tiina Kurri esim. tahtoi väkisellä Coloradoon ja sinne mentiin.
Jari Kurrihan voisi olla Vanessa Kurrin isä mutta ei ole. Onko siis Joe Sakic Vanessan isä?Tiina Kurri esim. tahtoi väkisellä Coloradoon ja sinne mentiin.
Jari Kurrihan voisi olla Vanessa Kurrin isä mutta ei ole. Onko siis Joe Sakic Vanessan isä?
Mä en taaskaan ymmärrä yhtään. Jätän teidät hassuttelijat tänne keskenään ja lähden itse pelaamaan tennistä.
Teppo Numminen?
Tässä olisi niitä niinimaamaisia aihioita.
"Teppo Numminen, Suomen tyylikkäimmän jääkiekkoilijan pimeä puoli"
"Ei minulla se Torinon finaalitappio niinkään tunteisiin mennyt"
-Teppo Numminen
"Itsekin olen sivukujilla ajellut, mutta Sirpaan olen nyt hyvin pettynyt"
-Teemu Selänne
"Kröhöm, veljet..."
-Juhani "Aurinkokuningas" Tamminen
Talon arvosta katosi puolet – mies ei selvinnyt lainoistaan 3 300 euron nettotuloilla
Tienaa nettona 3300 euroa kuukaudessa, asuu isossa talossa, maltillinen asuntolaina, mutta tuhoaa taloutensa ottamalla pikavippejä ja pääsee velkajärjestelyyn. Tuota joo...
Talon arvosta katosi puolet – mies ei selvinnyt lainoistaan 3 300 euron nettotuloilla
Tienaa nettona 3300 euroa kuukaudessa, asuu isossa talossa, maltillinen asuntolaina, mutta tuhoaa taloutensa ottamalla pikavippejä ja pääsee velkajärjestelyyn. Tuota joo...
Poliisi: Ralliautoksi naamioidulla autolla ajeltiin pitkin Jyväskylän MM-rallien reittejä – kuvasivat videota mainostaakseen rallia (Ylen artikkeli Jyväskylässä tapahtuneesta ajelusta rallireiteilla muillakin kuin kunnon ralliautoilla)Kaksi ulkomaalaista miestä on otettu kiinni Jyväskylän MM-ralleissa tapahtuneen tapauksen takia, kertoo Sisä-Suomen poliisilaitos. Miehet olivat ajaneet ralliautoksi naamioitunutta henkilöautoa pitkin erikoiskokeen reittejä. He olivat myös kuvanneet ajoa.
Miksi mulla on fiilis, että jotain pahaa tapahtuu mulle? Jos ei nyt lähiaikoina, niin loppuvuodesta.
Onko kellään muilla, joskus sellaista ollut?
Monenlaista "tasoa" on ennakoivassa "pelkotilassa". Vai mikä tuo olotila sitten onkin..Itselläni on ollut usein fiilis että isoisälläni on nyt joku pahasti vialla. Hän siis kohtuu huonossa kunnossa vanhainkodissa. Yhden tälläisen fiiliksen keskellä äitini soittaa. Arvaa pelottiko vastata?
Miksi mulla on fiilis, että jotain pahaa tapahtuu mulle? Jos ei nyt lähiaikoina, niin loppuvuodesta.
Onko kellään muilla, joskus sellaista ollut?
Monihan ottaa facestakin syntymäpäivän pois ettei tule mitään onnitteluja.
Minulla on syntymäpäivä piilotettuna ja fase ilmoitti iloisena loppuvuodesta: "Sait tänä vuonna 0 syntymäpäivätoivotusta!".
Sen verran huvitti, että pakko oli jakaa ilmoitus muillekin. Toki jotkut siihen sitten laittoi jotain itkuemojia.
Pidä tuo, Halloweenina ei sitten tartte maskeerata ollenkaan.Miten tässä mihinkään lastenkekkereihin kehtaa mennä kun naamassa kuusi arpea ja silmä mustana. Nehän säikähtää vielä.
Uskoit kerrasta? ”Mitä sanot miehelle jolla on molemmat silmät mustana? Et mitään, hänelle on jo sanottu kaksi kertaa”Miten tässä mihinkään lastenkekkereihin kehtaa mennä kun naamassa kuusi arpea ja silmä mustana. Nehän säikähtää vielä.
Näin voi käydä kenelle vaan, mutta (jääkiekko)tuomarille noin ei saa käydä. Ainakin jos Jatkoajan keskustelupalstalle kirjoittavien fanien näkemystä kirjoitusten perusteella arvioi.kun ei vaan nähnyt niin ei nähnyt. Ei pitäisi tapahtua, mutta voi käydä kenelle vaan.