Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
No kyllä mäkin kieltämättä niistä hassuista jackson-spoilerista olisin ruoskaa antanut jo ajat sitten...Sen väsyneet hakamussuttelut alkoi rasittamaan muitakin kuin minua?
No kyllä mäkin kieltämättä niistä hassuista jackson-spoilerista olisin ruoskaa antanut jo ajat sitten...Sen väsyneet hakamussuttelut alkoi rasittamaan muitakin kuin minua?
Vielä käsittämättömämpää on se, että ihminen saadaan jollain ihmeellä oikeasti houkutelluksi Poriin.Käsittämätöntä, että ihminen houkutellaan Poriin.
Syyttäjä: Nainen huijasi yläasteelta tutun miehen Poriin – törkeä väkivalta alkoi jo asunnon pihalla
Hitsari jolle on luvattu jotain, mitä se ei muuten saa mistään.Vielä käsittämättömämpää on se, että ihminen saadaan jollain ihmeellä oikeasti houkutelluksi Poriin.
Siinä pitäs olla semmonen irrotettava kalvo päällä, minkä alla se koodi on. Vähän niinku kontaktimuovia repisi. Ainakin Ruudulla oli tämmöinen jossain pattereiden kampanjapakkauksissa.Eilen ostamani Chromecastin mukana tuli Viaplayn pieni tarra, jonka sisäpuolella pitäisi olla kolmen kuukauden käyttökoodi Viaplayihin? Nyt ihmettelen että mistä tämän koodin siis pitäisi löytyä?
Missä lienee @Musta Nuoli yöketjusta?
Vertaatko oikeasti Lindrosia Puljujärveen ennakkohypen takia? Toinen painoi 760 ottelua ja 835 pistettä. Aika saatanan hyvin vastasi hypeen tämä kaveri.
Mitäs tää toinen on saanut aikaan? 139 peliä ja 37 pistettä.
Lindros olisi voinut tehdä vielä enemmän tulosta ellei olisi kärsinyt loukkaantumisista.
Oli kyllä ihan pari astetta kovemmat työkalut.
Sama kun vertaisi Connor McDavidia ja Aleksi Saarelaa keskenään.
Tapahtumaliput harvoin kelpaa kellekään. Messu, keikka tai matsi.
Kyllä on veli kovasti itsekriittinen. Vai että kijrotusvihreetsä pitäis itseänsä alkaa ruoskimaan. Itse saisin rangaista itseäni tämän tästä, jos siis pitäisin itseni ruoskimista rangaistuksena. Eihän mikään mikä aiheuttaa spontaanin erektion voi olla rankastus. Niinä kertoina kun päihteessä on erehtynyt riiaamaan jotain rastatukkasuvakkia tai antamaan liikaa sähkövirtaa kiveksille, on kaduttanut. Ei tommoset kauneusvirheet.Ihmettelen toisessa ketjussa tekemääni kirjoitusvirhettä, "ajo-este"... voi tätä häpeän ja itseruoskinnan määrää. Enkä kehtaa tuota enää korjatakaan, kun sitä on ehditty lainaamaan.
Taitaa täällä jossain olla sellainen "Aivot, mitä vittua nyt taas" -ketjukin, sopisi varmaankin sellaiseen paremmin tämä ihmettelyni. Olisi ollut edes joku kunnon kirjoitusvirhe, mutta ei. Ajo-este.
Eihän ne kelpaa edes ilmaiseksi. Olen lopettanut ajat sitten yrittää järjestää jotain jollekin porukalle.
Vielä kun tietää, että nuo näytteilleasettajat ja muut sponsorit maksavat tuosta oikeudesta ihan vitusti, niin onhan siinä melkoinen double-whammy järjestäjälle. Tokihan sitten kulujakin lienee pirusti, mutta jänniä tosiaan nuo pääsymaksut.Näitä messulippuja oon ihmetellyt. Olin viikonloppuna messuilla ja jotain 15 euroa sinne olisi maksanut jos olisi lippu ostaa tarvinnut. Siis maksaa siitä kun eri toimijat mainostavat tuotteitaan.
Tais ehdokas olla kyseisen kioskin omistaja. Jos oli kyseessä tämä ehdokas Harri VastamäkiKävin eräässä lahtelaisessa R-kioskissa ja hämmästyin kun ulkopuolella oli Suomen kansa ensin- ehdokkaan teltta. Teltan painoihin oli kiinnitetty R-kioskin palloja. Ehdokkaan vaalijulisteita oli ikkunassa (sisäpuolella). Ja lisäksi jos en väärin ymmärtänyt niin teltalla jaettiin lipukkeita jolla saa R-kioskista kahvin ja pullan edulliseen hintaan. En tiedä olenko joku suvakki kun R-kioskin ja SKE:n ehdokkaan mahdollinen yhteistyö vähän ihmetyttää.
Kiitti, sehän tuo. OK, se selittääkin asioita....Tais ehdokas olla kyseisen kioskin omistaja. Jos oli kyseessä tämä ehdokas Harri Vastamäki
Ovatkohan vihreät olleet luonnossa, muuta kuin hesan kaupunkipuistoissa kehä 3 sisäpuolella..?
Kehitys kehittyy. Jokupäivä Helsingin vihreät tekevät vuoden ekoteon.Toki on, nythän meinasi Lapista päästä jo ensimmäinen vihreä läpi.
Neuvostoliiton erinäisten satelliittivaltioiden valtiomuotohan oli sosialistinen kansandemokraattinen kansantasavalta, vaikka mikään sana ei pitänyt siinä asiayhteydessä paikkaansa.Joskus ihmettelen puolueiden nimiä, ja kuinka ristiriitaisia ne ovat käytäntöön. 2 esimerkkiä. Keskusta, se nimi viittaa kaupunkiin ja sen keskustaan, mutta onkin perinteinen maaseudun/syrjäseudun puolue. Vihreät, se viittaa puolestaan luontoon, ja maaseutuun. Mutta onkin isojen kaupunkien puolue. Ovatkohan vihreät olleet luonnossa, muuta kuin hesan kaupunkipuistoissa kehä 3 sisäpuolella..?
Toki jos elämänkokemus on kovin ontto, voi kuvitella jotain tällaista. Helsinkihän on merenrantakaupunki. Esim. itse asun meren rannalla ja eli luontoon on muutaman kymmenen metrin matka...Ovatkohan vihreät olleet luonnossa, muuta kuin hesan kaupunkipuistoissa kehä 3 sisäpuolella..?
Ei liity suoraan ko. asiaan, mutta muutamia vuosia sittenhän televisiossa pyöri valtakunnallisia hätätiedotteita, kun Rovaniemen haja-asutusalueella oli havaittu karhu.Muutenkin suhde luontoon täällä on paljon järkevämpi kuin landella. Taannoin kaupungissa vieraili susi, siitä seurasi muutama lehtijuttu kun jossain Juupajoella olisi kylän miehet lähteneet "porukoissa" jahtaamaan luontokaopaletta koska se tappaa kaikki naiset ja lapset.