Jos asia yhtään pistää naurattamaan, niin pistähän googleen Robin Hull interview. Vaikka äijä on suomalainen, niin hän toki puhuu kotikielenään lontoota, mutta "you know" tulee useammin kuin vittu korsolaiselta teiniltä.Noita suomalaisten NHL-haastatteluja kun kuuntelee, ihmeen usein suomalainen sanoo ensimmäisten sanojen joukossa "i mean" tai "you know".
"Yeah, i mean, it was a good game"
"Yeah, you know, it was a good game"
Nooh, kai sitä nyt pari viestiä silloin tällöin saa lipsua parilla tunnilla yli... ei kuitenkaan tarkoitus ole noin toimia.
Unohdin muuten kirjoittaa sinne viime yönä. Sitä ihmettelen.
Makkaraa saa syödä harva se päivä, mutta eilen kapakassa tarjottiin kaljaa. Oli TV:stä tuttu vielä.Kävin eräässä lahtelaisessa R-kioskissa ja hämmästyin kun ulkopuolella oli Suomen kansa ensin- ehdokkaan teltta. Teltan painoihin oli kiinnitetty R-kioskin palloja. Ehdokkaan vaalijulisteita oli ikkunassa (sisäpuolella). Ja lisäksi jos en väärin ymmärtänyt niin teltalla jaettiin lipukkeita jolla saa R-kioskista kahvin ja pullan edulliseen hintaan. En tiedä olenko joku suvakki kun R-kioskin ja SKE:n ehdokkaan mahdollinen yhteistyö vähän ihmetyttää.
No se vois olla vaikka työnhaku tilanteessa ilmenevä eriarvoisuus kantasuomalaisen ja vaikkapa romanilta kuulostavan henkilön mahdollisuuksissa saada duunia, tai edes haastattelua. Tää nyt ekana tuli mieleen näin esimerkkinä.Mitä se on se eriarvoisuus Suomessa, eikö meillä kaikilla ole tarjolla päiväkodit, peruskoulut, kirjastot, terveyskeskukset?
Ja mitään ei loppupeleissä kuitenkaan haeta.Naisten FB-kirpparien koodisto. Kuten aiemmin olen ihmetellyt niin en vaan ymmärrä alustavan varauksen konseptia mutta vielä diipimpää on että niitä tehdään ilmaisista tavaroista.
Seitsemän tietokonetta yksiössä. Onkohan sopivasti. Ei hitto nyt ne luulee että mä oon joku datanomi.
Jotkut mummot on joskus soittamassa ambulanssia meitsille. Ei tarvii. Mutta on se jännä kun tarvitsis niin ketään ei kiinnosta. Tai no vasta olis poliisille ollut enemmän asiaa.Ihmetyttää monien ihmisten välinpitämättömyys. Kävin tänään itse muutamaa nurmikolle väsähtänyttä kanssaeläjää katsomassa, että kaikki on ok. Aika moni ei käynyt.
Kuinkahan iso ongelma tämä oikeasti on. Tietysti yksittäisen Feija Lindgrenin (ei romani) kohdalla asia on ikävä. Työnhaussa törmää yllättävän usein tapauksiin joissa on satoja hakemuksia lähetetty eikä kutsuja haastatteluihin ole kuulunut, usein näitä yhdistää ”kohtaanto” ongelma, rasismia lienee näissäkin asioissa liioitellaan.No se vois olla vaikka työnhaku tilanteessa ilmenevä eriarvoisuus kantasuomalaisen ja vaikkapa romanilta kuulostavan henkilön mahdollisuuksissa saada duunia, tai edes haastattelua. Tää nyt ekana tuli mieleen näin esimerkkinä.
Sanoisin, että se väsähtäneen (?) asento sekä makuupaikka kertoo aika paljon siitä, että nukkuuko, onko pyörtynyt vai vainaja.Ihmetyttää monien ihmisten välinpitämättömyys. Kävin tänään itse muutamaa nurmikolle väsähtänyttä kanssaeläjää katsomassa, että kaikki on ok. Aika moni ei käynyt.
Sanoisin, että se väsähtäneen (?) asento sekä makuupaikka kertoo aika paljon siitä, että nukkuuko, onko pyörtynyt vai vainaja.
Jos nukkuu tai on pyörtynyt, niin kaipa se siitä tokenee aikansa levättyään. Jos ei nyt liian kova pakkanen ole tai pää vesilammikossa. Jos on kuollut niin mitään kiirettä ei ole. Eli en keksi tilannetta missä nurmikolla makoilijoiden kunnon tarkistelulla saadaan aikaan jotain.
Eli en keksi tilannetta missä nurmikolla makoilijoiden kunnon tarkistelulla saadaan aikaan jotain.