Ihmettelyketju

  • 6 339 098
  • 38 741
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kun olin nuori poika, katsoin usein Duran Duranin "Girls on Film"-videota.

Kyllä se natsasi biisiin. Tosin ei mulla ollut aina edes ääntä päällä.

Tarkoitan sitten sitä versiota jossa beibet veti jotain tyynysotaa. Siitähän oli joku siistimpi versio myöskin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun olin nuori poika, katsoin usein Duran Duranin "Girls on Film"-videota.

Kyllä se natsasi biisiin. Tosin ei mulla ollut aina edes ääntä päällä.
Itse diggailin poikasena kovasti Sabrinan Boys -videosta, vaikkei siinä isommin poikia esiintynytkään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tarkoitan sitten sitä versiota jossa beibet veti jotain tyynysotaa. Siitähän oli joku siistimpi versio myöskin.


Itse diggailin poikasena kovasti Sabrinan Boys -videosta, vaikkei siinä isommin poikia esiintynytkään.

Miettikää jätkät miten maailma muuttuu. Kuka runkkaa nykysin jollekkin musiikkivideoille tai alusvaatekuvastoille. @Punamusta ei varmaan tiedä edes mikä on kuvasto.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Miettikää jätkät miten maailma muuttuu. Kuka runkkaa nykysin jollekkin musiikkivideoille tai alusvaatekuvastoille. @Punamusta ei varmaan tiedä edes mikä on kuvasto.

Niinpä, ajat muuttuu. Ysärin alussa videovuokraamon beibe oli jossain Anttilan/Seppälän alusvaatekuvastossa. Olin aina ihan mehuissani kun kävin vuokraamassa VHS:siä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka noita vessan ovia muistaa pistää lukkoon. Joku välillä yllättää. Sama juttu vessan vetämisessä tai no käsienpesun jälkeen taas hoksasin. Baaritiskin toiminnasta en nyt jaksa kertoa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noita suomalaisten NHL-haastatteluja kun kuuntelee, ihmeen usein suomalainen sanoo ensimmäisten sanojen joukossa "i mean" tai "you know".

"Yeah, i mean, it was a good game"
"Yeah, you know, it was a good game"
Jos asia yhtään pistää naurattamaan, niin pistähän googleen Robin Hull interview. Vaikka äijä on suomalainen, niin hän toki puhuu kotikielenään lontoota, mutta "you know" tulee useammin kuin vittu korsolaiselta teiniltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin eräässä lahtelaisessa R-kioskissa ja hämmästyin kun ulkopuolella oli Suomen kansa ensin- ehdokkaan teltta. Teltan painoihin oli kiinnitetty R-kioskin palloja. Ehdokkaan vaalijulisteita oli ikkunassa (sisäpuolella). Ja lisäksi jos en väärin ymmärtänyt niin teltalla jaettiin lipukkeita jolla saa R-kioskista kahvin ja pullan edulliseen hintaan. En tiedä olenko joku suvakki kun R-kioskin ja SKE:n ehdokkaan mahdollinen yhteistyö vähän ihmetyttää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
On se nyt saatana kun ei välitetä yhtään milloin yöketjuun saa kirjoittaa ja milloin ei. Se lukee siinä otsikossa. Ihmeellistä touhua.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nooh, kai sitä nyt pari viestiä silloin tällöin saa lipsua parilla tunnilla yli... ei kuitenkaan tarkoitus ole noin toimia.

Unohdin muuten kirjoittaa sinne viime yönä. Sitä ihmettelen.

Joo ja kohta on Jatkoaika täynnä lökäshortseja hinttareita ja videoita ja giffejä ja hymiöitä. Karja vaan kirjoittaa mitä haluaa, näin se vaan menee. Mitä sitten häh.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Katselin (totta) eilistä ilmastokeskustelua. Vasemmistoliiton läjätukka mainitsi heti kahdessa ensi
lauseessaan eriarvoisuuden, vaikka aiheena oli ilmasto.
Mitä se on se eriarvoisuus Suomessa, eikö meillä kaikilla ole tarjolla päiväkodit, peruskoulut, kirjastot, terveyskeskukset?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin eräässä lahtelaisessa R-kioskissa ja hämmästyin kun ulkopuolella oli Suomen kansa ensin- ehdokkaan teltta. Teltan painoihin oli kiinnitetty R-kioskin palloja. Ehdokkaan vaalijulisteita oli ikkunassa (sisäpuolella). Ja lisäksi jos en väärin ymmärtänyt niin teltalla jaettiin lipukkeita jolla saa R-kioskista kahvin ja pullan edulliseen hintaan. En tiedä olenko joku suvakki kun R-kioskin ja SKE:n ehdokkaan mahdollinen yhteistyö vähän ihmetyttää.
Makkaraa saa syödä harva se päivä, mutta eilen kapakassa tarjottiin kaljaa. Oli TV:stä tuttu vielä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mitä se on se eriarvoisuus Suomessa, eikö meillä kaikilla ole tarjolla päiväkodit, peruskoulut, kirjastot, terveyskeskukset?
No se vois olla vaikka työnhaku tilanteessa ilmenevä eriarvoisuus kantasuomalaisen ja vaikkapa romanilta kuulostavan henkilön mahdollisuuksissa saada duunia, tai edes haastattelua. Tää nyt ekana tuli mieleen näin esimerkkinä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Naisten FB-kirpparien koodisto. Kuten aiemmin olen ihmetellyt niin en vaan ymmärrä alustavan varauksen konseptia mutta vielä diipimpää on että niitä tehdään ilmaisista tavaroista.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Naisten FB-kirpparien koodisto. Kuten aiemmin olen ihmetellyt niin en vaan ymmärrä alustavan varauksen konseptia mutta vielä diipimpää on että niitä tehdään ilmaisista tavaroista.
Ja mitään ei loppupeleissä kuitenkaan haeta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän ne oikein pistää Malmilla kaljoihin kun kuulemma olin karjunut vaan ÖÖÖÖÖ kun olin tullut vastaan. Just ja just vaivalloisesti saanut pyörääkin vinossa talutettua. Tietty otan aina pulloista kun spuget tarjoaa povarista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tää kesä kyllä saanut ihmiset liikkumaan ja puhumaan. Päivällä seisoskelin kolmen kaljan verran Puksussa ja kolmekin eri tyyppiä tuli juttelee. Ja äsken istuin yhden kaljan ajan tuolla Malmilla niin kaks muijaa. Harvemmin mä itse alan tuntemattomille puhumaan.

Mutta kummallisesti ihmiset on alkanut saamaan turpaan. Joka viikko joku frendi, tai tänään sai kakskin. En mä vaan ole moneen kuukauteen. Eilen kyllä viimeksi uhattiin vetää, mutta se on vanha juttu.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihmetyttää monien ihmisten välinpitämättömyys. Kävin tänään itse muutamaa nurmikolle väsähtänyttä kanssaeläjää katsomassa, että kaikki on ok. Aika moni ei käynyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää monien ihmisten välinpitämättömyys. Kävin tänään itse muutamaa nurmikolle väsähtänyttä kanssaeläjää katsomassa, että kaikki on ok. Aika moni ei käynyt.
Jotkut mummot on joskus soittamassa ambulanssia meitsille. Ei tarvii. Mutta on se jännä kun tarvitsis niin ketään ei kiinnosta. Tai no vasta olis poliisille ollut enemmän asiaa.

Soittaakohan muuten monet itselleen. Joo kyllä mä kisahalliin voin mennä. Onks siellä jotain teinityttöjen telinevoimistelua.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
No se vois olla vaikka työnhaku tilanteessa ilmenevä eriarvoisuus kantasuomalaisen ja vaikkapa romanilta kuulostavan henkilön mahdollisuuksissa saada duunia, tai edes haastattelua. Tää nyt ekana tuli mieleen näin esimerkkinä.
Kuinkahan iso ongelma tämä oikeasti on. Tietysti yksittäisen Feija Lindgrenin (ei romani) kohdalla asia on ikävä. Työnhaussa törmää yllättävän usein tapauksiin joissa on satoja hakemuksia lähetetty eikä kutsuja haastatteluihin ole kuulunut, usein näitä yhdistää ”kohtaanto” ongelma, rasismia lienee näissäkin asioissa liioitellaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ihmetyttää monien ihmisten välinpitämättömyys. Kävin tänään itse muutamaa nurmikolle väsähtänyttä kanssaeläjää katsomassa, että kaikki on ok. Aika moni ei käynyt.
Sanoisin, että se väsähtäneen (?) asento sekä makuupaikka kertoo aika paljon siitä, että nukkuuko, onko pyörtynyt vai vainaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös