Eikös Jarkko Ruutu vedelly IFK nuttu päällään TPS kassarin kylmäks. Oliko finaali menossa vai välierät, jotain semmosta. Hämärät on omat muistot, ehkä Tepsin tai Jullien kannattajat muistaa paremmin.Ihmettelen miten vähän jääkiekon isoissa turnausmuotoisissa sarjoissa (esimerkiksi parhaillaan käytävät Liigan pleijjarit) telotaan vastapuolen maalivahteja. Inhorealistina kuvittelisi että jossain vaiheessa selkeästi heikomman joukkueen puolella käy mielessä että jos kolataan kaverilta veskat pois, niin omat saumat paranee jatkoon menoon huomattavasti, mutta muistan ainoastaan yhden sarjan missä tätä toteutettiin (Jukurit - Kiekko-Vantaa keväällä -16 mestispleijjarien ensimmäisellä kierroksella, Jukurit oli todella lähellä tippua jatkosta molempien maalivahtien jouduttua sarjan alkupuolella kolatuiksi, kunnes sai HIFK:sta lainaan Heljangon kuka sitten vartioikin maalia mestaruuteen saakka). En siis millään tasolla väkivaltafantasioi tms sääntöjenvastaisuutta tässä harrasta, vaan kummastelen vaan. Toki upeaa jos kiekkoilijoilla/organisaatioilla on niin korkea moraali että pelataan sarja reilusti vaikka 99% todennäköisyydellä ei jatkoon ole mitään asiaa ja voihan siellä toki jonkunlaista kostonkierteen riskiäkin olla olemassa jos tuollaiseen telomistouhuun lähdettäisiin (tosin tuokin sotisi ennakkoon kovempaa joukkuetta vastaan).
Ihmettelen miten vähän jääkiekon isoissa turnausmuotoisissa sarjoissa (esimerkiksi parhaillaan käytävät Liigan pleijjarit) telotaan vastapuolen maalivahteja.
Youtubesta löytyi tuollainen: 80s Soviet Synthpop. Alliance - Na Zare (At dawn) USSR, 1987 HD .
Syntikkapoppia Neuvostoliitosta (!) vuodelta 1987. Huh huh, mitä settiä: erittäin vahvoin Human League -vivahtein esiintyvä orkesteri (huom. kiippariosasto!) musisoi kaihoisasti venäjäksi samalla kun porukka istuu apaattisen kyllästyneen näköisinä länsimaiseksi lavastetussa laatikkostudiossa vuosi Tsernobylin onnettomuuden jälkeen ja muutama vuosi ennen koko valtioterroriregiimin romahdusta.
Jossain kohti en ollut ihan varma, onko kyseessä parodia tai joku huumoriohjelma, mutta kyseessä mitä ilmeisimmin on autenttinen kuvamateriaali. Glasnost ja perestroika. Aivan käsittämättömän absurdi ja hämmentävä video.
Ukrainan SNT:n puolelta: 1980s Soviet Synthpop (Ukraine) .
Insinöörikoulussa oli tota jengiä. Välillä kun niille sanoi jotain normaalia niin ne katsoi kuin hullua.Ihmettelen mitä kiksejä ihmiset saa näistä Vitsiä pukkaa – part II ketjun Michael Jackson vitseistä?
Vittu mä oon vanha
Äijä on siis oikeesti pöndeukko? Ihmettelen. Älä yritä huijata, ettet äänestä kepulaisia, sanoohan sen jo vaalikonekin. Ja se tietää.Johan pomppas, mutta minä en! Sain vaalikoneessa kolme KESKUSTAN ehdokasta eniten sopiviksi. Mitä. Helvettiä. Nyt. En koskaan ole kokenut tai huomannut jakavani mitenkään huomattavasti samoja arvoja keskustalaisten kanssa. Näiden jälkeen sitten olikin normimeno eli sekaisin vihreitä, rkp:läisiä ja demareita. Aivan viimeisinä sitten Janitskinia ja muita hörhöjä, vammaisia ja pellejä. Tykkäsin siitä tunteesta, että sain kokea olevani arvomaailmallisesti hyvisten ja älykkäiden, enkä neandertaalin suorien sukulaisten puolella. Muistakaa tämä aina! Mielipiteeni ovat siis parempia kuin teidän mielipiteenne! Läpäl, kaverit, läpäl. Mutta pidin siitä, että neljänneksi tuli minun kaimani. Äänestänen häntä, hehehe. En oikeasti vielä tiedä ketä äänestän, mutta ketään kepulaista en tod.
Sama. Ekat 5-10 viestiä oli semmosia heh-hauskoja, seuraavat 5-10 väsynyttä toistoa ja viimeiset 7587 aivan vitun ärsyttävää spämmiä.Ihmettelen mitä kiksejä ihmiset saa näistä Vitsiä pukkaa – part II ketjun Michael Jackson vitseistä?
Vittu mä oon vanha
Youtubesta löytyi tuollainen: 80s Soviet Synthpop. Alliance - Na Zare (At dawn) USSR, 1987 HD .
Syntikkapoppia Neuvostoliitosta (!) vuodelta 1987
Hauska Mensa-kerholainen, älykäs Jokeri-fani, positiivisella otteella Tepsiä kannattava @juhis82 ja Michael Jackson istuivat iltaa ravintolassa. Kuka maksoi laskun?
Ei kukaan, koska kaikki ovat taruolentoja paitsi Michael Jackson, mutta Michael Jacksonkin on kuollut joten hän ei tilannut mitäänMichael Jackson
Onko hauskaakin? Voit lopettaa nää jutut joissa mä oon. Pyydän. Kiitos
Riippuu, keneltä kysyt. Minusta tuo on täysin normaalia ajattelua de jure suvereenissa kansallisvaltiossa.Onko rasismia olla tätä mieltä??
Mielestäni ei. Tuo islamistien nykyinen ajatusmalli on todella vaarallista länsimaille. Eli kansoitetaan maa, lisäännytään huolella, sen jälkeen käydään politiikkaan ja pikku hiljaa käännytetään maa heille suotuisaksi. Tämä on Euroopassa tällä hetkellä menossa, ja jos siitä mainitsee, on rasisti. Juutalaisyhteisö ei virka mitään, koska se sataa heidänkin laariinsa, ottavat mieluummin hiukan osumaa nyt, jotta jatkossa on esittää teesejä juutalaisvainoista.Helsinkiläinen isis Sanna lähti miehensä ja perheensä mukaan pyhään sotaan Syyriaan. Isis hävisi pyhän sotansa. Jäljelle jäi terrorismin tie. Nyt Sanna haluaa takaisin Suomeen, perheensä kanssa. Käsittääkseni häntä yritetään saada takaisin, poliittisin keinoin ja järjestöjen kautta. Myös rahankeräys on alkanut.
En ymmärrä, miksi terrorismin ja länsimaisen ajatuksen tuhon tielle lähtenyt henkilö perheineen, pitäisi ottaa Suomeen.
Jatkossa on uhka, että hän ja jälkeläiset järjestäytyvät Suomessa terrorismin tielle. Ja muutenkin, miksi Suomen tulisi maksaa satoja tuhansia, ellei jopa enemmänkin, jotta hän ja perhe kotiutuisi takaisin Suomeen?
Hänen jatkoelämänsä kuuluu olla jossain lähi-idässä.
Onko rasismia olla tätä mieltä??
Onko hauskaakin? Voit lopettaa nää jutut joissa mä oon. Pyydän. Kiitos
On kyl! En tiiä osaanko lopettaa, oot niin hauska hahmo. Mut lupaan yrittää yhtä kovaa ku Tepsi pleijareissa! Katotaan sit mihin se riittää.
Mitä helvettiä? Tietenkin olisin voinut raportoida mutta ajattelin että jos itse tajuaisit poistaa sen viestin