Ihmettelyketju

• 6 476 619
  • 39 063

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Miksi Ville Haapasalo on aina noissa samoissa vaatteissa? Kaikissa ohjelmissa.
Muilla on päällä talvitakit yms, niin Haapasalo vetää lyhythihasessa kauluspaidassa.

Se on karpaasi. Suomalainen yleismies. Sellanen se Ville on.
Jakso missä se hengasi Matin kanssa oli suomalaisuuden huipentuma.

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi Ville Haapasalo on aina noissa samoissa vaatteissa? Kaikissa ohjelmissa.
Muilla on päällä talvitakit yms, niin Haapasalo vetää lyhythihasessa kauluspaidassa.
Se on sen rooliasu... Kun se vetää nuo vermeet ja pipon niin se on silloin roolihahmo nimeltä Ville Haapasalo ja se saa olla just niin pelle kun haluaa. Tähän tapaan hän itse sen jossain kirjassa selitti...

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Piti tulla klo 12 auttamaan työmaalle nosturiakuskia parin seinän nostossa. Seiniä alettiin sahaamaan tuossa vähän ennen yhtä. Ihmettelen miten nosturia + 2 henkilöä on varaa seisotuttaa pari tuntia turhaan työmaalla.

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ajatus jäi pyörimään mieleen: mitä voi pistää tynnyrin pohjalle, jotta piipertäjät ja persut itse sukeltavat sinne?

Tee kaksi tynnyriä, samoilla eväillä noita on vaikea pyydystää. Samoin tynnyrin sijaan uima-allas voisi olla käytännöllisempi, sata piipertäjää tai persua yhdessä tynnyrissä on aika heavya. Piipertäjien osalta härkis, avocado ja viini yhdistelmä houkuttelevat paikalle noita aina naapuripitäjästä asti. Persujen kohdalla sitten vanha kunnon hörppääjien dieetti toimii, eli kossua ja voita pakkiin.

Asia koskettaa minua syvästi, sillä suoritin vastaavan kärpäsholocaustin juurikin viikonloppuna. Noin stalinistisiin lukuihin en päässyt, mutta kai tuolla mun kokoelmalla painittaisiin vähintään jossain armenialaisten kansanmurhaan suhteutuvissa luvuissa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Piti tulla klo 12 auttamaan työmaalle nosturiakuskia parin seinän nostossa. Seiniä alettiin sahaamaan tuossa vähän ennen yhtä. Ihmettelen miten nosturia + 2 henkilöä on varaa seisotuttaa pari tuntia turhaan työmaalla.

Vastaus ihmettelyysi: kunnallinen hyvä veli -verkosto. Ei oo kiire, kun asiat on jo sovittu ja hoidettu. Jos menee miinukselle niin pyydetään valtiolta rahaa lisää ja sanotaan että vitun Helsingin herrat.

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Karri"Palaface" miettisen levarissa on Support your local Hells Angels-tarra. Ihmettelen miten tämä osuu vasemmisto-ideologiaan. En jaa hänen poliittisia mielipiteitään joten ehkä siitä syystä ihmettelen miten rauhaan, tasa-arvoon ja vasemmisto-ideologiaan sopii moottoripyöräkerhot ja niiden arvot. Ehkä se riittää että on vallitsevaa yhteiskuntajörjestystä vastaan, viholliseni vihollinen on ystäväni tjsp. Tai sitten samaa sarjaa outojen ja järjenvastaisten petikumppaneiden sarjassa tyyliin islam ja feminismi.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hihi, pippelikarkkeja.

Turku sekosi – sukupuolielimen muotoiset karkit revitään nyt hyllyistä - Kotimaa - Ilta-Sanomat

A) olen kukkahattutäti, enkä haluaisi lapsilleni lauantaina moisia antaa. Sitä toki helpottaa se, että ostan jotakin muuta.

B) "Mitä välii, sehän on ihan luonnollist, ei siin oo mitään jännää". No miksi sitten ostat pari kiloa ja menet torille jakamaan niitä?
Tai sitten vain voi myöntää olevansa hiukan lapsellinen, ostaa ja kikattaa sen pienen hetken kikkelikarkeille ja unohtaa koko homman hetken kuluttua. Ei kai tämä niin vakavaa ole, lopulta kai on selvää, että pillu ja pippeli tätä palloa pyörittää.

Ostaisin itselleni ja pojalleni, sovittaisimme niitä todennäköisesti haaraväliin ja nauraisimme, vaimolleni tekisin rivoja eleitä niillä.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Paljastavissa kuvissa keimaillut tennistähti toteutti treffilupauksensa - julkaisi kuvan pusuhetkestä

En tiedä mihin ketjuun laittaisi niin laitetaan sitten tänne. Ihanainen Genie sitten toteutti fanilleen lupauksensa, kun oli twitterissä möläyttänyt Super Bowlin finaalin aikaan, että tiesi Falconsin voittavan. Fani siihen että jos Patriots voittaa lähdetkö treffeille kanssani. Vastasi että juu, ja lopulta sitten lähti treffeille. Itse asiassa omaan silmään ihan hyvännäköinen nuori pari, ja ihmetellään sitä sitten että ihme jossei tuo nuori jenkki ole saanut kutsua jatkoille.. Siis unissaan ;)

ps. En tiedä mikä toope iltapaskassa näitä kirjoittelee, mutta jo toinen kerta samasta jutusta kun on toisen tennispelaajan kuva otsikossa eli Coco Vandeweghen joka ei ole "ihan" yhtä kaunis tapaus.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis Sidney Crosby on tehnyt tuhat pistettä NHL:ssä? Ei ole totta. Vasta pari kolme vuotta sitten se imi tuttia tai no mistä minä tiedän. Ja ne Sedinin junioriveljeksetkin oli aiemmin otsikoissa. Onkohan niillä jo puperteetti alkanut. Kasvaako karvat jne.

Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Siis Sidney Crosby on tehnyt tuhat pistettä NHL:ssä? Ei ole totta. Vasta pari kolme vuotta sitten se imi tuttia tai no mistä minä tiedän. Ja ne Sedinin junioriveljeksetkin oli aiemmin otsikoissa. Onkohan niillä jo puperteetti alkanut. Kasvaako karvat jne.
Tämä on siistiä pihalla oloa. Olen itsekin ollut juovuksissa jo parikymmentä vuotta mutta tiedän että Sedinit ovat syntyneet 1981 tai jotain. Crosbyn näin junnukisoissa Hesassa n. vuonna 2004. Ei ne nyt niin paljon nuorempia ole...

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miks oon kirjottanut tänne yli 6700 viestiä?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihmettelen sitä, että nummenkallio on taas humalassa.

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kansainvälisten adoptioiden määrän vähentymistä Suomeen perustellaan rasismilla. Ihmettelen tätä rasismivouhotusta.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Laukaalla järjestettävän John Smith -rockfestarin nimi ihmetyttää; äkkiseltään voisi kuvitella, että jokin pohjoisamerikkalainen traktori- tai metsätyökonevalmistaja olisi sponssannut puolihumoristisessa kilpailumielessä tapahtumaa Valtran kotiseuduilla, mutta kyseessä ei ilmeisesti ole mikään sponsorinimi.

Miksi tapahtuman nimi on John Smith?

Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Miksi tapahtuman nimi on John Smith?

Englanninkielisissä maissa John on yleisin miehen etunimi ja Smith on yleisin sukunimi. John Smith on siis kohtalaisen yleinen nimi ainakin Briteissä ja Amerikassa.

Lisäksi John Smith on mitä mainioin bitter olut. Se, miksi Laukaan festari järjestäjät on tähän nimeen päätynyt on kyllä edelleen hämärään peitossa

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime aikoina on ollut uutisissa ja lehdissä juttua autokolarista ja siitä jostain toisesta tappajasta, mistä kyllä en tarkemmin edes tiedä kun en sellaisia juttuja hirveästi viitsi lueskella. Mutta siis ihmetyttää miten tällä palstalla ja ylipäätänsä netissä niin moni tuntuu tuntevan vihaa niitä ihmisiä kohtaan. En mä vaan osaa ajatella niin. Tietenkin noi on erittäin ikäviä ja valitettavia tapauksia ja esimerkiksi rikoksesta pitää tulla rangaistus. Vankilaan vaikka tai hoidon tarpeessa olevat ihmiset hoitoon, mutta et kait sä nyt sentään kellekään ihmiselle halua mitään pahaa vaikka se olisi mikä Breivikki?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Livenä tuollaista vihakäyttäytymistä ei niin hirveästi huomaa, tai no ehkä jossain kapakassa kun ihmettelet miksi ihmeessä noi jotkut känniset urpot haukkuu toisiaan. Noita lähiöiden räkälöitä varsinkin kun kiertelee niin näkee lähes joka ilta jonkun perheriidan. Siis jos joku vaikka haukkuu sua niin miksi ihmeessä sulle tulisi mieleen haukkua sitä takaisin? Ota ehkä opiksi sen kertomasta jutusta tai sitten se saattaa puhua vaikka paskaa, jolloin sivuutat asian ja ehkä et tulevaisuudessa halua niin paljoa hengata sen tyypin kanssa. Vähän kyllä menin asiasta toiseen, mutta tota kiukkua ihmettelen.

Maailma olisi kyllä paljon huonompi paikka, jos kaikki ihmiset ajattelisivat noin.

Ja ai niin eikö niillä leijonariipustyypeillä ole se joku "saunan takana on tilaa" -juttukin, mikä aina särähtää korvaan kun kuulee.

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Ja ai niin eikö niillä leijonariipustyypeillä ole se joku "saunan takana on tilaa" -juttukin, mikä aina särähtää korvaan kun kuulee.
Etkö #pettter koskaan käynyt saunantakana halkopinoon piilotetulla kossupullolla. Jos ne viittaa siihen, että nyt joukolla huikalle?

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Mä oon välillä vähän miettinytkin että löytyisköhän mökiltä jostain mitään faijavainaan kätköjä, heh.
Laulu ja soitinyhtye Eläkeläiset ainakin aikoinaan harrasti näitä viinakätköjä ympäri eurooppaa. Taisi niiden kotisivuilla olla jokin karttakin. Periaate taisi olla, että jos otat niin myös jätät. Pitääkin tarkistaa vieläkö ne on voimissaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy