Ihmettelyketju

  • 6 342 849
  • 38 746

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä, Metsola vihdoin ja viimein pääsee viileyden tilaan päättäen sulamisen.
Tähän vielä hetki menee, ennen kuin on viimeisenkin kerran sulaminen tapahtunut.

Toi on hyvä tietää. Sulaminen jäätyy.

(vähän mietin, että tähän tulee joku räkyttämään ettei Metsola koskaan pääse Hakametsän kattoon, kun se aina sulaa)
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toi on hyvä tietää. Sulaminen jäätyy.

(vähän mietin, että tähän tulee joku räkyttämään ettei Metsola koskaan pääse Hakametsän kattoon, kun se aina sulaa)
Ehkä se aina lasketaan alas keväisin, silleen kerralla aina metrin verran, per peli. Sitten voisi sanoa että Metsola se taas suli keväällä ja syksyllä hilataan taas paita takas kattoon.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hurmaava joukkoitsemurha? Banaanien ja mangojen tultua koristamaan keittiön pöytää tulivat myös kutsumattomat vieraat. Ei, en tarkoita romaneja tai mamuja, vaan banaanikärpäsiä. Ohjeen mukaisesti pistin pikkukulhoihin etikkaa, tuoremehua, vettä ja astianpesuainetta. Seuraavana päivänä hurjimmassa kulhossa kellui liki sata pikkuötökkää – upeaa! Ongelma poistaa stalinmaisesti itse itsensä?
Ajatus jäi pyörimään mieleen: mitä voi pistää tynnyrin pohjalle, jotta piipertäjät ja persut itse sukeltavat sinne?
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Että miljoonan viestin raja ei ole vieläkään rikki. Kävin joskus pari tuntia viimeeksi ja silloin oltin noin 40 viestiä vajaa, nyt ehkä joku 15, jos katsoin äsken oikein että lukema oli 999 98x.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Miksi Ville Haapasalo on aina noissa samoissa vaatteissa? Kaikissa ohjelmissa.
Muilla on päällä talvitakit yms, niin Haapasalo vetää lyhythihasessa kauluspaidassa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Miksi Ville Haapasalo on aina noissa samoissa vaatteissa? Kaikissa ohjelmissa.
Muilla on päällä talvitakit yms, niin Haapasalo vetää lyhythihasessa kauluspaidassa.

Se on karpaasi. Suomalainen yleismies. Sellanen se Ville on.
Jakso missä se hengasi Matin kanssa oli suomalaisuuden huipentuma.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi Ville Haapasalo on aina noissa samoissa vaatteissa? Kaikissa ohjelmissa.
Muilla on päällä talvitakit yms, niin Haapasalo vetää lyhythihasessa kauluspaidassa.
Se on sen rooliasu... Kun se vetää nuo vermeet ja pipon niin se on silloin roolihahmo nimeltä Ville Haapasalo ja se saa olla just niin pelle kun haluaa. Tähän tapaan hän itse sen jossain kirjassa selitti...
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Piti tulla klo 12 auttamaan työmaalle nosturiakuskia parin seinän nostossa. Seiniä alettiin sahaamaan tuossa vähän ennen yhtä. Ihmettelen miten nosturia + 2 henkilöä on varaa seisotuttaa pari tuntia turhaan työmaalla.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ajatus jäi pyörimään mieleen: mitä voi pistää tynnyrin pohjalle, jotta piipertäjät ja persut itse sukeltavat sinne?

Tee kaksi tynnyriä, samoilla eväillä noita on vaikea pyydystää. Samoin tynnyrin sijaan uima-allas voisi olla käytännöllisempi, sata piipertäjää tai persua yhdessä tynnyrissä on aika heavya. Piipertäjien osalta härkis, avocado ja viini yhdistelmä houkuttelevat paikalle noita aina naapuripitäjästä asti. Persujen kohdalla sitten vanha kunnon hörppääjien dieetti toimii, eli kossua ja voita pakkiin.

Asia koskettaa minua syvästi, sillä suoritin vastaavan kärpäsholocaustin juurikin viikonloppuna. Noin stalinistisiin lukuihin en päässyt, mutta kai tuolla mun kokoelmalla painittaisiin vähintään jossain armenialaisten kansanmurhaan suhteutuvissa luvuissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Piti tulla klo 12 auttamaan työmaalle nosturiakuskia parin seinän nostossa. Seiniä alettiin sahaamaan tuossa vähän ennen yhtä. Ihmettelen miten nosturia + 2 henkilöä on varaa seisotuttaa pari tuntia turhaan työmaalla.

Vastaus ihmettelyysi: kunnallinen hyvä veli -verkosto. Ei oo kiire, kun asiat on jo sovittu ja hoidettu. Jos menee miinukselle niin pyydetään valtiolta rahaa lisää ja sanotaan että vitun Helsingin herrat.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Karri"Palaface" miettisen levarissa on Support your local Hells Angels-tarra. Ihmettelen miten tämä osuu vasemmisto-ideologiaan. En jaa hänen poliittisia mielipiteitään joten ehkä siitä syystä ihmettelen miten rauhaan, tasa-arvoon ja vasemmisto-ideologiaan sopii moottoripyöräkerhot ja niiden arvot. Ehkä se riittää että on vallitsevaa yhteiskuntajörjestystä vastaan, viholliseni vihollinen on ystäväni tjsp. Tai sitten samaa sarjaa outojen ja järjenvastaisten petikumppaneiden sarjassa tyyliin islam ja feminismi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hihi, pippelikarkkeja.

Turku sekosi – sukupuolielimen muotoiset karkit revitään nyt hyllyistä - Kotimaa - Ilta-Sanomat

A) olen kukkahattutäti, enkä haluaisi lapsilleni lauantaina moisia antaa. Sitä toki helpottaa se, että ostan jotakin muuta.

B) "Mitä välii, sehän on ihan luonnollist, ei siin oo mitään jännää". No miksi sitten ostat pari kiloa ja menet torille jakamaan niitä?
Tai sitten vain voi myöntää olevansa hiukan lapsellinen, ostaa ja kikattaa sen pienen hetken kikkelikarkeille ja unohtaa koko homman hetken kuluttua. Ei kai tämä niin vakavaa ole, lopulta kai on selvää, että pillu ja pippeli tätä palloa pyörittää.

Ostaisin itselleni ja pojalleni, sovittaisimme niitä todennäköisesti haaraväliin ja nauraisimme, vaimolleni tekisin rivoja eleitä niillä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Paljastavissa kuvissa keimaillut tennistähti toteutti treffilupauksensa - julkaisi kuvan pusuhetkestä

En tiedä mihin ketjuun laittaisi niin laitetaan sitten tänne. Ihanainen Genie sitten toteutti fanilleen lupauksensa, kun oli twitterissä möläyttänyt Super Bowlin finaalin aikaan, että tiesi Falconsin voittavan. Fani siihen että jos Patriots voittaa lähdetkö treffeille kanssani. Vastasi että juu, ja lopulta sitten lähti treffeille. Itse asiassa omaan silmään ihan hyvännäköinen nuori pari, ja ihmetellään sitä sitten että ihme jossei tuo nuori jenkki ole saanut kutsua jatkoille.. Siis unissaan ;)

ps. En tiedä mikä toope iltapaskassa näitä kirjoittelee, mutta jo toinen kerta samasta jutusta kun on toisen tennispelaajan kuva otsikossa eli Coco Vandeweghen joka ei ole "ihan" yhtä kaunis tapaus.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis Sidney Crosby on tehnyt tuhat pistettä NHL:ssä? Ei ole totta. Vasta pari kolme vuotta sitten se imi tuttia tai no mistä minä tiedän. Ja ne Sedinin junioriveljeksetkin oli aiemmin otsikoissa. Onkohan niillä jo puperteetti alkanut. Kasvaako karvat jne.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Siis Sidney Crosby on tehnyt tuhat pistettä NHL:ssä? Ei ole totta. Vasta pari kolme vuotta sitten se imi tuttia tai no mistä minä tiedän. Ja ne Sedinin junioriveljeksetkin oli aiemmin otsikoissa. Onkohan niillä jo puperteetti alkanut. Kasvaako karvat jne.
Tämä on siistiä pihalla oloa. Olen itsekin ollut juovuksissa jo parikymmentä vuotta mutta tiedän että Sedinit ovat syntyneet 1981 tai jotain. Crosbyn näin junnukisoissa Hesassa n. vuonna 2004. Ei ne nyt niin paljon nuorempia ole...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miks oon kirjottanut tänne yli 6700 viestiä?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihmettelen sitä, että nummenkallio on taas humalassa.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kansainvälisten adoptioiden määrän vähentymistä Suomeen perustellaan rasismilla. Ihmettelen tätä rasismivouhotusta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Laukaalla järjestettävän John Smith -rockfestarin nimi ihmetyttää; äkkiseltään voisi kuvitella, että jokin pohjoisamerikkalainen traktori- tai metsätyökonevalmistaja olisi sponssannut puolihumoristisessa kilpailumielessä tapahtumaa Valtran kotiseuduilla, mutta kyseessä ei ilmeisesti ole mikään sponsorinimi.

Miksi tapahtuman nimi on John Smith?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös