Hetkinen, siis jos pitää ostaa viinaa että saa juoda toisen viinat, niin eikö se ole aika plusmiinus nolla?Laulu ja soitinyhtye Eläkeläiset ainakin aikoinaan harrasti näitä viinakätköjä ympäri eurooppaa. Taisi niiden kotisivuilla olla jokin karttakin. Periaate taisi olla, että jos otat niin myös jätät. Pitääkin tarkistaa vieläkö ne on voimissaan.
No onhan se tavallaan. Kai siinä oli joku eksoottisten juomien vaihto ajatus. Pitää nyt vielä siihen systeemiin tarkemmin tutustua. Kai se oli joku geokätköilyn humppa versio.Hetkinen, siis jos pitää ostaa viinaa että saa juoda toisen viinat, niin eikö se ole aika plusmiinus nolla?
Yleisö löytänyt keikkapaikoilla vähän liiankin hyvin bändin kätköt?Uusia kätköjä jopa luvattiin julkistaa. Niistä kartoista ei nyt ota se kuuluisa Erkkikään selvää.
Ja vastaan itse itselleni. Eläkeläisten kotisivujen mukaan viinakätköily elää ja voi hyvin. Uusia kätköjä jopa luvattiin julkistaa. Niistä kartoista ei nyt ota se kuuluisa Erkkikään selvää.
Luitko sinä tuota linkkaamaasi juttua itse lainkaan?Ihmettelen, että yksi KELA:n virkailija saattaa myöntää vain 3-5 päätöstä päivässä. Siinä on paperinpyörittäjän tuottavuus kohdillaan ja kansa maksaa.
Kelan tukikaaokselle ei näy loppua – työntekijät moittivat tahtia: jopa 20 päätöstä päivässä - Kotimaa - Helsingin Sanomat
Ihan suht kiva ohjelma oli tai siis voittaa monet muut tylsät ja kuivat visailujutut, missä kysellään myös turhanpäiväisistä aiheista. Ne Helsingin kysymykset oli vaan ihan liian helppoja. Siis ei kait sun tarvitse edes tietää millainen joku Eikka Leikan patsas on, mutta tiedät että sillä on kädessä kolikko. Ja mä vielä asuin kouluajat muualla.Tää Stadi vs Lande on oikeasti ihan oma ohjelmansa?
Pitäähän sitä saada vastakkainasettelua kun ei muita aiheita ole. (ai ei vai)Tää Stadi vs Lande on oikeasti ihan oma ohjelmansa?
Omassa tapauksessa poskissa kasvaa parta heikosti joten ajelen ne yksittäiset karvat pois. Siinä sitten on leuassa karvaa paljon. Pulisongit tosin voisi ajaa vaihteeksi.Jo monta vuotta on näkynyt katukuvassa tosi parrakkaita miehiä, siis ei mitään vanhoja pappoja vaan suht nuoria ja "trendikkäitä" blaa blaa. Stokkan kuvastostakin ton huomaa. Nyt viime vuonna taisi vähentyä tai en muista. Mutta siis se vaan pistää silmään että miksi niiden poskissa sitä partaa ei ole yhtä paljon. Siis vetääkö ne sen jollain geelillä alas vai eikö niillä korvan juuressa muka kasvaisi yhtä pitkäksi kuin leuan alla? Tai meneekö se niillä jotenkin kikkuralle kuten joillakin takahiukset tuolta alhaalta vai trimmaako ne kenties? Ei ne kyllä yhtään näytä fägäreiltä vaan enemmänkin normaaleilta heteromiehiltä, luolamiehiltä jopa.
Mulla ainakin törröttää poskista varmaan viis senttiä lähestulkoon sivulle.
Virpi Sarasvuo on Lahdessa Ylen kisakommentaattorina, mutta ei suostu antamaan Ylelle haastattelua (M.O.T. -ohjelmaan). Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä.
Tutkimattomia ovat douppaajien tiet. Tätä enemmän minä ihmettelen sitä, miksi Kuitunen on ylipäätään ruvennut kommentaattoriksi kotikisoissa, jotka muistututtavat vahvasti 16 vuoden takaisia asioita.
Virpi Sarasvuo on Lahdessa Ylen kisakommentaattorina, mutta ei suostu antamaan Ylelle haastattelua (M.O.T. -ohjelmaan). Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä.
Tutkimattomia ovat douppaajien tiet. Tätä enemmän minä ihmettelen sitä, miksi Kuitunen on ylipäätään ruvennut kommentaattoriksi kotikisoissa, jotka muistututtavat vahvasti 16 vuoden takaisia asioita.
Virpi Sarasvuo on Lahdessa Ylen kisakommentaattorina, mutta ei suostu antamaan Ylelle haastattelua (M.O.T. -ohjelmaan).
Sehän on ollu YLE Urheilun asiantuntijana jo monta vuotta. Ei varmaan kyseltäis enää takaisin asiantuntijan hommiin jos jättäytyis pois vuoden tärkeimmästä hiihtolajien tuotannosta?
@DTremens Mä lähinnä odottaisin, että Virpi S joko tekee yhteistyötä Ylen kanssa tai sitten ei. Aika kummallista pokkana palata kommentaattorina rikospaikalle ilman, että on valmis tekemään tiliä menneistä. Mielestäni vain puhtaalta pöydältä voisi jatkaa hiihdon parissa, nyt tilanne on vähintäänkin kummallinen. Syntejä ei saa anteeksi, ellei niitä ensin tunnusta.
Miksi Virpi Sarasvuon pitäisi kaivella 16 vuotta vanhoja asioita taas? Nämä asiat on käyty moneen kertaan läpi, VSaravuo on vaan kestänyt mankelin paremmin kuin moni muu.