Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Olen lopettanut röökaamisen yli kuusi vuotta sitten, mutta silti (ilman minkäänlaista halua aloittaa enää uudelleen) vähän harmittaa röökaajien puolesta. Melkoiseen ahdinkoon tämä kansanosa on ajettu. Parvekeröökaajista yms. kaupunkiasumiseen kuuluvista lieveilmiöistä rutisijoisille suosittelisin tosiaan sitä maaseudulle muuttamista.
Boldaus minun ja siitä olen ihan samaa mieltä. Itsekin tupakoinnin useampi vuosi sitten olen lopettanut, eikä ole minkäänmoista aikomusta tai halua sitä aloittaa uudelleen. Joo kyllä mua vituttaa, tai ainakin harmittaa kun alakerran naapuri kessuttelee parvekkeellaan, josta se savu tulee minun parvekkeelle ja sieltä sitten ilmanoton kautta olohuoneeseen. Joo tupakointi on paha, ehkä paheksuttavakin tapa, mutta en mä silti näe syitä miksi naapurin pitäisi lopettaa parveketupakointi vain koska se mahdollisesti häiritsee muita asukkaita.
Ja mistä sitä tietää vaikka tuokin olisi lopettanut kyseisen toiminnan, jos hänelle joskus olisin asiasta maininnut, vaan mitäpä sitä, tehköön jokainen kotonaan (lain sallimissa rajoissa) mitä tykkää.
Kyllä mua häiritsee röökinkatkua enemmän esimerkiksi toisessa rapussa asuvien seinänaapurien äänekäs riitely ja vielä äänekkäämpi sovintoseksi, tai yläkerrassa asuvien virolaisten raksahessujen öitä myöten jatkuva parvekkeella ryyppääminen ja muu äänekäs ilakointi. Kokemuksieni mukaan tässäkin talossa asuu yllättävänkin monta ihmistä, joille nuo mainitsemani ja vastaavat eivät ole minkään valtakunnan ongelmia, mutta annas olla kun puhe kääntyy parveketupakointiin ja sitä kusipäisyyttään harrastaviin ylimielisiin parveketupakoitsijoihin...
Jaan tuon näkemyksen, jossa parvekeröökaamisesta ja muista kaupunkiasumiseen kuuluvista lieveilmiöistä mielensä pahoittaville suositellaan muuttoa maalle.