Joidenkin mielestä Perussuomalaisten vaalimenestys ja nousu maan suurimmaksi puolueeksi on vain idioottimainen muotivillitys, joka menee ohitse yhdessä vaalikaudessa.
Ammattimaisia mielensäpahoittajia ovat nämä, jotka eivät pystyneet vaalien aikana millään hyväksymään Perussuomalaisten kannatusta, eivät pystyneet todellakaan hyväksymään vaalitulosta, eivät hyväksy PerSujen (tai siis Soinin) jäämistä oppositioon, eivätkä hyväksy heidän jäämistään pois hallituksesta. Nyt ovat siinä vaiheessa, etteivät hyväksy PerSujen nousua vakavasti otettavaksi puolueeksi. Nämä ovat näitä suvaitsemattomia suvaitsijoita, joilla muuten kävis mut kun ei käy.
Tatuoinneista sen verran, että pitää olla melko lapsenuskoinen jos kuvittelee, että näkyvät kuvat eivät vaikuta duunin saamiseen. Asenteet ovat löystymässä, mutta kyllä niitä kuvia silti aina kytätään. Mullakaan ei ole kuin kaksi näkyvää kuvaa, nekin molemmissa kyynärvarsissa ja näkyvät siis vain jos ei ole pitkähihaista päällä. Kuvat ovat saaneet sekä koulun että työpaikkojen haastatteluissa merkitseviä katseita, vaikka luullakseni ne eivät ole mihinkään päätöksiin vaikuttaneet.
Eihän se tatuointi ketään ihmisenä muuta, mutta naamatatuoitu liittymäkauppias standilla saa varmasti potentiaaliset kuset... asiakkaat suurentamaan piiriä. Tämä noin kärjistettynä, mutta kuitenkin. Mä olen tatuointiajan lapsi, eikä mulle tatuoitu myyjä ole mikään ongelma. Ymmärrän kuitenkin, että tosi monelle se on ja on naiivia luulla, että tätä ei päättäjä punnitse työhönottotilanteessa.