Jaa että kuka?
... vaikka voi pukeutua punaiseen ja mustaan.Miksi pitäisi pukeutua johonkin, ehkä hieman kärjistetysti, törkeän hintavaan ja typerään...
Metti Forssell.
Tähän tragediaan osallistuu vuosittain yleensä 1-3 vanhempaa setäihmistä, jotka kesällä astuvat korkin päälle ja manioissaan postaavat parissa vuorokaudessa +100 viestiä viettäen sitten taas seuraavat kaksi päivää hiljaiseloa debiksissään. Tämän jälkeen palataan reseptin alkuun.
Yleensä rytmiryhmään liittyy mukaan 3-5 nuoremman polven edustajaa, jotka peesaavat edellä mainittuja karpaaseja sen minkä ehtivät.
Sanottakoon heti alkuun, että joku yksittäinen henkilö ei minusta kuulu tämän otsikon alle, olipa itse henkilöstä mitä mieltä tahansa.
Passaisko puiset Aarniwoodin lasit vai olisiko Nopeet mieluisampi valinta?Nykyinen silmälasi/aurinkolasimuoti ihmetyttää kyllä kovasti. Pyöreät silmälasit eivät sovi kenellekkään, eikä ns. Alivaltiosihteeri tyyliset pokat. Pilottilasien malliset silmälasit on ehkä kamalinta ikinä.
Nämä nähtiin jo kasarilla ja sinne olisivat saaneet jäädä.
Ensimmäisistä en tiedä minkälaiset ovat, mutta nämä ns. nopeet (ärsyttävin sana-ketjun kamaa tämä ilmaus) sopii huomattavasti useammille kuin esim. juurikin Alivaltiosihteeri malliset. Nimenomaan aurinkolaseista puhuttaessa.Passaisko puiset Aarniwoodin lasit vai olisiko Nopeet mieluisampi valinta?
Mä tiedän, että tämä seuraava lause on suoraan 1980-luvulta jolloin en ollut syntynytkään, mutta jostain syystä runsaasti tatuoiduista naisista piirtyy edelleen halvan naisen kuva verkkokalvoihin. Tiedetään, ei se enää näin 2020 pidä paikkansa ja sitä monesti itselleni olen vakuutellut ja asian tiedostanut, mutta en vain voi sille ajatukselle mitään. Aina se sieltä putkahtaa.Tehköön kuka mitä haluaa, mutta kyllä mua vähän vituttaa vaimoni into tatuointeihin. Ei oo mun juttu.
Ei kun kiertoon.... no ei kai nyt sentään ;)Tehköön kuka mitä haluaa, mutta kyllä mua vähän vituttaa vaimoni into tatuointeihin. Ei oo mun juttu.
No ei . Rakkaus on kumma jutska...Ei kun kiertoon.... no ei kai nyt sentään ;)