Idioottimaiset muoti-ilmiöt

  • 42 820
  • 162

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Metti Forssell.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Jaa että kuka?

Toisen iltapäivälehtemme muotibloggaaja, joka on koko kevään "vinkannut" ihanista uutuuksista ja "napannut" julkkisten asuista tyyli-inspiraatiota ja joka "paljastaa", millaiset housut imartelee just mun pyllyä. En ole näitä lukenut, koska mua ei kiehdo "poimia Metin parhaita vinkkejä" osatakseni pukeutua kivasti.

Ymmärtääkseni myös jotain tekemistä Mikael Forssellin kanssa.
 
Metti Forssell.

Sanottakoon heti alkuun, että joku yksittäinen henkilö ei minusta kuulu tämän otsikon alle, olipa itse henkilöstä mitä mieltä tahansa.

Rouva Forssellista kun nyt kuitenkin tuli puhe, niin osuipa tuossa keväämmällä silmään juttu kyseisen rouvan täydellisestä rusketuksesta. En ihan koko juttua jaksanut kiinnostuksen puutteessa lukea, mutta pääkohdat kuitenkin. No joka tapauksessa hauskaa jutussa oli se, että itse jutun kirjoittajaksi paljastui sama henkilö eli rouva Forssell itse. Kyse ei ollut mistään blogista, vaan ihan ip-lehden sivuille sinne hömppäosioon kirjoitettu juttu. No tämän ketjun viimeisten viestien perusteella sama meininki jatkunut myöhemminkin. Vaan eipä siinä, jos kirjoittaminen on se oma juttu ja siitä vielä maksetaan kykyjä vastaavasti, niin antaa mennä vaan. Lukijat (klikit) kyllä kertovat miten käy.
 
Tähän tragediaan osallistuu vuosittain yleensä 1-3 vanhempaa setäihmistä, jotka kesällä astuvat korkin päälle ja manioissaan postaavat parissa vuorokaudessa +100 viestiä viettäen sitten taas seuraavat kaksi päivää hiljaiseloa debiksissään. Tämän jälkeen palataan reseptin alkuun.

Yleensä rytmiryhmään liittyy mukaan 3-5 nuoremman polven edustajaa, jotka peesaavat edellä mainittuja karpaaseja sen minkä ehtivät.

Kuvailit tässä aika hyvin vapaan keskustelun kierrätyskeskuksen idean. Toki niitä setämiehiä ja peesaajia on enemmän, mutta ajatusmalli on juuri tuo.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Sanottakoon heti alkuun, että joku yksittäinen henkilö ei minusta kuulu tämän otsikon alle, olipa itse henkilöstä mitä mieltä tahansa.

Nimesin hänet juuri siksi, että hän itsessään tuntuu olevan muoti-ilmiö, koska vilahtelee otsikoissa harva se päivä ja ilmeisesti joku niitä lukeekin, koska otsikot jatkuvat. Kirjoittaa moni muukin tyylistä ja muodista, mutta hänestä leivotaan kovasti jotakin gurua. Kuka, en tiedä. Ja miksi, sitä en varsinkaan tiedä.
 

ace

Jäsen
Nykyinen silmälasi/aurinkolasimuoti ihmetyttää kyllä kovasti. Pyöreät silmälasit eivät sovi kenellekkään, eikä ns. Alivaltiosihteeri tyyliset pokat. Pilottilasien malliset silmälasit on ehkä kamalinta ikinä.

Nämä nähtiin jo kasarilla ja sinne olisivat saaneet jäädä.
 

Glove

Jäsen
Nykyinen silmälasi/aurinkolasimuoti ihmetyttää kyllä kovasti. Pyöreät silmälasit eivät sovi kenellekkään, eikä ns. Alivaltiosihteeri tyyliset pokat. Pilottilasien malliset silmälasit on ehkä kamalinta ikinä.

Nämä nähtiin jo kasarilla ja sinne olisivat saaneet jäädä.
Passaisko puiset Aarniwoodin lasit vai olisiko Nopeet mieluisampi valinta?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tehköön kuka mitä haluaa, mutta kyllä mua vähän vituttaa vaimoni into tatuointeihin. Ei oo mun juttu.
 

ace

Jäsen
Passaisko puiset Aarniwoodin lasit vai olisiko Nopeet mieluisampi valinta?
Ensimmäisistä en tiedä minkälaiset ovat, mutta nämä ns. nopeet (ärsyttävin sana-ketjun kamaa tämä ilmaus) sopii huomattavasti useammille kuin esim. juurikin Alivaltiosihteeri malliset. Nimenomaan aurinkolaseista puhuttaessa.

Pyöreät silmälasit sen sijaan saa nätinkin naisen näyttämään rumalta, naisillahan niitä enimmäkseen näkee.
 

Nick Neim

Jäsen
Tehköön kuka mitä haluaa, mutta kyllä mua vähän vituttaa vaimoni into tatuointeihin. Ei oo mun juttu.
Mä tiedän, että tämä seuraava lause on suoraan 1980-luvulta jolloin en ollut syntynytkään, mutta jostain syystä runsaasti tatuoiduista naisista piirtyy edelleen halvan naisen kuva verkkokalvoihin. Tiedetään, ei se enää näin 2020 pidä paikkansa ja sitä monesti itselleni olen vakuutellut ja asian tiedostanut, mutta en vain voi sille ajatukselle mitään. Aina se sieltä putkahtaa.

Se on sitten ihan oma lukunsa, että miksi tuo ajatus allekirjoittaneelle toimii myös kiihottavassa mielessä. Viallinen yksilö. Ei ole Karilla kaikki musteet pullossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös