Hyvät ja huonot uutiset

  • 104 852
  • 325

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mielestäni Lahtinen ei ole ollut ollenkaan niin huono kuin täällä tai muutamissa muissa yhteyksissä on annettu ymmärtää. En minä sen erityisemmin ulvo naurusta sen jutuille, mutta parin eka jakson jälkeen hän on parantanut selvästi, kun on välillä malttanut olla hiljaa ja heittänyt sitten väliin jonkun piikin. En jaksa muistaa juttua, mutta Palefacen jaksossa veti Hyppöstä aika hyvin vastapalloon, ja viimeisimmässä ainakin mun huumoriini sopivasti heitti pari juttua. Ruokatouhuilu meni vähän taas överiksi, mutta muuten ihan hyvä korvaaja Pirjolle. Erityylinen tapa tehdä huumoria, mutta ei välttämättä sen huonompi.

Muuten voisin sanoa sen verran, että ihan hyvää matskua on tullut ulos. Viime jakso oli paras tähän saakka, ja Paavo oli paikoin ihan hyvin mukana. Itseironiaakin löytyi, mikä on aina terve merkki. Kuustonen on ollut vakioista ehkä paras. Menneisyyspuolue ei ole vielä erityisemmin loistanut, mutta toisaalta mun huumoriini uppoaa heidän perustasonsakin, joten ne aivan huikeimmat hetket ovat sitten vain plussaa.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
No eilen oli kyllä taas helmijakso. Monta kertaa tyrskähdytti, ei vähiten "Valkeakoski - Haista vittu! Paska täällä jo haiseekin". Diggaan Hyppösestä, hyvä on pokka ja hyvin kokoaa itsensä pikku romahdusten jälkeen. Myös Kuustonen on yllättävän hauska mies (entiseksi) uskovaiseksi, vaikka eilen olikin vähän statistin roolissa. Laatuhupia!
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos viime viikolla esim nimim. sampio pääsi kirjoittamaan, että menneisyyspuolue on ollut vähän viellä pimennossa, niin eilen kyllä pankki räjäytettiin heidänkin toimesta melko tehokkaasti. Olivat aivan liekeissä. Lahtisesta tykkää jakso jaksolta enemmän, on suloisempi ja suulaampi versio Pirjosta, jolla toki oli myös oma juttunsa jota jäi kaipaamaan.

Nousiainen on kyllä huikea äijä, siitä ei mihinkään pääse.

Hienoa kaikenkaikkiaan että tällaistakin ohjelmaa tulee kaiken yleisen paskan seassa, laatusettiä.
 

Fordél

Jäsen
No eilen oli kyllä taas helmijakso.

Ehdottomasti! Kaksi hyvää jaksoa putkeen, joten oisko nyt alettu saavuttaa pysyvämmin ekan tuotantokauden taso? Lahtiska oli mielestäni tänäänkin ihan hyvä ja paljon pitää antaa tunnustusta myös Sukulalle. Yksi parhaistsa vieraista koko ohjelman historiassa. Meni varsinaisista panelisteista ja oli joka jutussa hyvin mukana.

Myös Kuustonen on yllättävän hauska mies (entiseksi) uskovaiseksi, vaikka eilen olikin vähän statistin roolissa. Laatuhupia!

Käsittääkseni kyse on ihan nykyisestäkin uskovaisesta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kyllähän taso on noussut. Hienolla tavalla tässä sarjassa heittävät itsensä peliin ja tekevät huumoria yllättävän paljon juuri itsestään. Janakkalat, harmaantumiset, Kuustosen esi-isyys ym. Ei ainakaan vielä ole kyllästyttänyt, kunhan niitä ei viljele liikaa ja osaa laukoa oikeassa paikassa. Hirviniemen muijakin parantaa koko ajan ja on kyllä ilo silmälle. Hyvin imitoi Riitta Väisästä.

Sukula oli vieraiden aatelia.
 

Fordél

Jäsen
Loukkaantuiko toi uusi nainen oikeasti tissivitsistä, vai pelleilikö vaan?

Varmaankin pelleili. En mie ainakaan havainnut, että olisi oikeesti loukkaantunut. Kyllähän se tietää, että tässä tehdään huumoria. Oli muuten hyvä oivallus sekin Sukulalta. Huumorimiehiä.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lahtiska oli mielestäni tänäänkin ihan hyvä ja paljon pitää antaa tunnustusta myös Sukulalle. Yksi parhaistsa vieraista koko ohjelman historiassa. Meni varsinaisista panelisteista ja oli joka jutussa hyvin mukana.
Voin allekirjoittaa. Olisikohan tuottaja neuvonut Niinaa olemaan hieman hillitympi? Yksi hervoton kikattaja siellä jo Kuustosen muodossa on, joten muut voisivat olla rauhallisempia. Lahtiska tosiaan alkaa olemaan siedettävä, paikoin ihan hyväkin. Sukulasta samat sanat, en odottanut häneltä juuri mitään, mutta oli tosiaan yksi kautta aikain parhaista vieraista.

Jotenkin se vaan toimi paremmin kun muut morkkasivat Kuustosta hänen iästään, eikä hän itse. Varsinkin, kun Mikko pystyy lataamaan takaisin tarpeen vaatiessa. Yksi hänen parhaista laineistaan oli joskus "Te muut olette todella lahjakkaita, mutta minä olen kuuluisa".
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mun mielestäni Kuustosessa tiivistyy hyvä huumorintaju aika kokonaisvaltaisesti. Korostan mun mielestäni, ettei tästä saada jotain vääntöä aikaan. Kuitenkin löytyy itseironiaa, ymmärtää hiukan rasvaisempaa ja ehkä mustempaakin huumoria, mutta pääasiassa kykenee heittämään myös ihan perusläppää, eikä vain navanalusjuttuja koko ajan. Välillä pistää sarkastista piikkiä muille, eikä alistu vain naureskelun kohteeksi.

Kuustonen on hyvä esimerkki siitä, ettei aikaisemman maineen perusteella pitäisi mitään tuomioita jaella. Mulle kun hän oli aika hmv-persoona aiemmilta saavutuksiltaan, kun en musiikinkaan kohderyhmään kuulu. Sukula on toinen hyvä esimerkki, vaikka olen hänen kokkitouhujaan silloin tällöin katsellut. Meni kyllä todella hyvin tuolla seassa, ja on mielestäni tähän saakka Saariluoman kanssa ehkäpä paras vieras ollut.
 
Kuustonen on kyllä mainio hahmo tuossa sarjassa. Alkuun häiritsi, välillä jopa suunnattomasti, se hänen käsi-naamalla-nauramisensa, mutta ettei olisi jopa vähän vähentänyt tätä. Ehkä maneerista on hänelle mainittu?

Tämä on kyllä kerrassaan mainio sarja, nimenomaan sen kaiken muun soovan seassa, mitä televisio meille nykyään tunkee. Mutta oletteko huomannut, että tässä sarjassa on välillä huomattavia puutteita teknisellä puolella? Minulla on esimerkiksi välillä hankaluuksia saada selvää siitä, mitä kukin sanoo, kun ihmiset toitottavat samalla äänenvoimakkuudella toistensa päälle (onko tuo nyt sitten äänimiksaaja, joka ei ole aina täysin hereillä). Välillä myös äänenvoimakkuudet pomppivat aika kovasti ja välillä mennään selkeästi "yli".

Myöskään ohjaaja ei ole aina tilanteen tasalla, vaan kuinka monta kertaa tämän viikon jaksossakin näytettiin henkilöitä, jotka eivät liity/osallistu menossa olevaan keskusteluun mitenkään. Myös kameramiesten kuvat ovat välillä outoja ja ihmiset puhuvat kuvasta "ulos".

Tulipa tekninen sepostus, mutta onkos muut kiinnittäneet näihin huomiota? Harmittaa suorastaan, sillä kyseessä on todellakin mainio laatusarja. Primetimesarjan ei pitäisi kömmähtää teknisiin asioihin!
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Tulipa tekninen sepostus, mutta onkos muut kiinnittäneet näihin huomiota? Harmittaa suorastaan, sillä kyseessä on todellakin mainio laatusarja. Primetimesarjan ei pitäisi kömmähtää teknisiin asioihin!

Olen kiinnittänyt ihan samaan asiaan huomiota. Lisäksi välillä nuo leikkaukset mitä jaksoon tehdään hyppivät silmille todella pahasti kun välillä meinaa jäädä jopa lause kesken. Onneksi nuo nyt eivät sen suuremmin häiritse kun ohjelma on muuten niin loistava.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kiinnittänyt ihan samaan asiaan huomiota. Lisäksi välillä nuo leikkaukset mitä jaksoon tehdään hyppivät silmille todella pahasti kun välillä meinaa jäädä jopa lause kesken. Onneksi nuo nyt eivät sen suuremmin häiritse kun ohjelma on muuten niin loistava.

En siis ole ainoa, joka on huomannut tuon kameramiesten/ohjaajien sekoilun. Ovat muuten selkeästi ottaneet mallia Urpo-TV:n tuotantotiimiltä, jonka tavaramerkkeihin kuuluu rikkoneen pelaajan ilmeiden kuvaaminen jäähyaitiossa kun ylivoima on jo täydessä käynnissä.
Onneksi tuo nyt ei sen suuremmin häiritse kun HIFK:n yv on muutenkin niin paskaa.

Jos jotain toivevieraita Hyviin ja Huonoihin Uutisiin saisi esittää, niin stand-upin puolelta esim Ismo Leikola tai Sami Hedberg voisi toimia. Tai sitten sellaisia niin sanotusti fiksumpia ihmisiä, joilla on myös tilannetajua esim. Esko Valtaoja, Arno Kotro tai jompikumpi uutisvuodon kapteeneista.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Huolestuttavaa - olen ruvennut pitämään nättinä tätä Hirviniemen hoitoa - ja kaiken lisäksi friidu handlaa "tonttinsa" ihan mallikkaasti.
Vaan kovin vähän on tässä ohjelmassa ollut daameja vieraina. Missä ovat suomalaiset panovalm ... eiku siis sanavalmiit naiset?

Ja oma meilipiteeni on se, että kautta aikain paras vierailija on ollut monen muunkin hehkuttama Jääkkö Sääriluomi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onkohan tuo Niinistö kenties huonoin vieras koskaan...
 

Fordél

Jäsen
Onkohan tuo Niinistö kenties huonoin vieras koskaan...

Et ilmeisesti nähnyt jaksoa, jossa oli vieraana Leif Segerstam...Niinistöä ei sentään tarvinut hävetä, mutta toki eihän häneltä mitään juttua juurikaan lentänyt. Tosin en sitä kyllä odottanutkaan. Silti samoilla linjoilla, että yksi heikoimmista vieraista ja jakso oli muutenkin heikko, kiitos Nousiaisenkin, joka oli ihan kadoksissa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ekan jakson jälkeen annoin murska kritiikin Lahtiskalle. Oli varmasti Pirjoa ikävä ja eihän se eka jakso onnistunut, mutta täytyy kyllä pyörtää puheeni ja sanoa, että Lahtiska on kyllä täyttänyt paikkansa. Hillinnyt ärsyttäviä maneereitaan todella hyvin ja tuo toimii ihan jees. Ehkä tuosta päälle puhumisesta ja häsläämisestä sai kuvan tyhmästä naisesta, mutta pienistä asioista onkin huomannut että yllättävän fiksu typy. Eli siis otan sanani takaisin ja pyydän anteeksi. Mutta Pirjoa parempi hän ei silti ole, mutta ei tarvitsekaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Et ilmeisesti nähnyt jaksoa, jossa oli vieraana Leif Segerstam...

Minusta silloinen höperö Segerstam oli ihan mielenkiintoinen vieras. Muistaakseni oli reaalimaailmasta niin pihalla, että oli aidosti huvittavaa kuunnella. Jotenkin tuli silloin mieleen Juhani Tamminen vanhana. Niinistö oli odotetusti todella tylsä vieras. En ole muuten näemmä ainoa, joka kaipailee Pirjo Heikkilää takaisin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Niinistö oli kyllä tylsä, eikä edes yhtä kertaa hauska. Liekö edes tajunnut ohjelman ideaa? Pilasi monta keskustelua tylsyydellään. Oikea miespuolinen Anni Sinnemäki.

Minä en kaipaa Pirjo Heikkilää takaisin. Heikkilä ei ole mielestäni hauska. Ei uppoa hänen tyylinsä. Lahtisen energia ja jutut ovat parempia, lisäksi hän on myös parempaa silmänruokaa kuin Heikkilä.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lahtinenhan on stereotypia "hauskasta" naisesta. Korvaa puutteellisen tilannetajun ja jutut kovalla äänellä, väärään aikaan nauramisella, typerillä jutuilla ja muiden juttujen aukiselittämisellä, osoittaakseen, että hei, kyllä mäkin tajusin. Täytyy tosin sanoa, että on huomattavasti parantanut ensimmäisestä jaksosta, jolloin katsominen oli lähinnä sietämätöntä. Vertailua Heikkilään on turha tehdä, ero on niin valtava.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä en kaipaa Pirjo Heikkilää takaisin. Heikkilä ei ole mielestäni hauska. Ei uppoa hänen tyylinsä. Lahtisen energia ja jutut ovat parempia, lisäksi hän on myös parempaa silmänruokaa kuin Heikkilä.

Samaa mieltä.

Heikkilän koominen ajoitus ei toimi tuollaiseen formaattiin, jossa joku voi puhua päälle. Sopii käsikirjoitettuine juttuineen paremmin Yle Leaksiin. Lahtisellakin on tietysti käsikirjoitettuja vitsejä, mutta osaa kertoa ne paljon luontevammin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Lahtinenhan on stereotypia "hauskasta" naisesta. Korvaa puutteellisen tilannetajun ja jutut kovalla äänellä, väärään aikaan nauramisella, typerillä jutuilla ja muiden juttujen aukiselittämisellä, osoittaakseen, että hei, kyllä mäkin tajusin. Täytyy tosin sanoa, että on huomattavasti parantanut ensimmäisestä jaksosta, jolloin katsominen oli lähinnä sietämätöntä. Vertailua Heikkilään on turha tehdä, ero on niin valtava.

Mun mielestäni tuo kuvaus sopii molempiin sukupuoliin yhtälailla. Tosin en siitä täysin Lahtista tunnista, koska kyllä se välillä osuukin noilla heitoillaan. Pidin Pirjosta paljon, mutten enää kaipaa sen kummemmin. Lahtisen tyyli erilainen mutta mun makuuni ihan jees.
---

Joo, en nähnyt Segerstamia. Meni lähetys ohitse, enkä viitsinyt sitä Ruudusta edes etsiä, kun luin haukut täältä.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään todennäköisesti luvassa huikeaa tykitystä kun vieraana Ismo Leikola. Selkeästi hyvä uutinen!

Sarja jää tauolle tämäniltaisen jälkeen ja en nopeasti löytänyt tietoa miten pitkäksi aikaa. Jokatapauksessa liian pitkäksi aikaa. Helvetin huono uutinen!
 

Fordél

Jäsen
Tänään todennäköisesti luvassa huikeaa tykitystä kun vieraana Ismo Leikola. Selkeästi hyvä uutinen!

No tää on kyllä todella hyvä uutinen! Parempaa vierasta tuskin on kenen kanssa on hyvä lähteä tauolle ja jättää ohjelmasta hyvä kuva. Toivottavasti ohjelma jatkuu, sillä vaikka tää toinen kausi ei ole ollut ihan niin hyvä kuin ensimmäinen, on tää selkeesti yksi laadukkaimmista ohjelmista mitä Suomen töllöstä tulee.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tää on kyllä todella hyvä uutinen! Parempaa vierasta tuskin on kenen kanssa on hyvä lähteä tauolle ja jättää ohjelmasta hyvä kuva. Toivottavasti ohjelma jatkuu, sillä vaikka tää toinen kausi ei ole ollut ihan niin hyvä kuin ensimmäinen, on tää selkeesti yksi laadukkaimmista ohjelmista mitä Suomen töllöstä tulee.

No ihan varmasti jatkuu. Käsittääkseni kerää nelosen mittapuulla kovat katsojaluvut ja tuossahan puhutaan pelkästään tauosta, siis nelosen sivuilla ja telkku.comissa.

Voisi kuvitella, että joskus helmikuussa jatkuu viimeistään. Leikolassa olisi varmasti ainesta ihan vakiopanelistiksi, jos sieltä joku on jäämässä pois. Hauska mies kertakaikkiaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös