Lahtisen akka sitten tuli ja täytyy sanoa, että oppikirja versio "hauskasta" naisesta: kaikista kova äänisin, puhuu toisten päälle ja yliesittää kaiken aikaa. Eli yrittää kaikilla eleillä saada huomiota, että "kuunnelkaa minua, minä olen hauska". Perintein nainen joka siis esittää olevansa hauska, mutta jota ei todellakaan ole. Vituttaa ihmiset jotka luulevat olevansa jotain muuta kuin on ja "hauska" nainen on ehkä ärsyttävin kaikista. Hyvä esimerkki oli tuo Jonna Tervomaa biisin hoilaaminen. Kun rupesi sitä laulamaan ja yleisö tajusi jutun ja rupesi nauramaan, niin Lahtiska huomasi itsekkin "jesh osui, jatketaan lisää kun nauruakin tulee" ja niin hän jatkoi hoilaamistaan. Meni överiksi eli vituiksi. Ja sitten sitä "huovutan" juttua oli pakko jatkaa ja jatkaa, jopa toisessa uutisaiheessa sitä jatkoi, samoilla syillä kuin tuo Tervomaa biisikin.
Kuten joku ylempänä sanoi, niin hauskoja naisia ei oikein ole. Pirjosta diggasin, kun se oli omalla tavallaan oudon hauska, samoin Sarah Silverman on mielestäni ihan hauska ja hänkin myös hiukan oudonlainen. Siinä kaksi ihan hauskaa naista ja oikeastaan ainoat mitä tiedän, mutta kumpikaan ei löydy varmaan edes TOP-1000 listaltani. Jos raadissa on pakko olla nainen, niin ehdottomasti Pirjo Heikkilä oli yksi ja ainut vaihtoehto. Hauskoja miehiä voi korvata hauskoilla miehillä, mutta hauskoja naisia ei oikein pysy korvaa mikään, kun sellaisia ei ole.