Mielestäni Lahtinen ei ole ollut ollenkaan niin huono kuin täällä tai muutamissa muissa yhteyksissä on annettu ymmärtää. En minä sen erityisemmin ulvo naurusta sen jutuille, mutta parin eka jakson jälkeen hän on parantanut selvästi, kun on välillä malttanut olla hiljaa ja heittänyt sitten väliin jonkun piikin. En jaksa muistaa juttua, mutta Palefacen jaksossa veti Hyppöstä aika hyvin vastapalloon, ja viimeisimmässä ainakin mun huumoriini sopivasti heitti pari juttua. Ruokatouhuilu meni vähän taas överiksi, mutta muuten ihan hyvä korvaaja Pirjolle. Erityylinen tapa tehdä huumoria, mutta ei välttämättä sen huonompi.
Muuten voisin sanoa sen verran, että ihan hyvää matskua on tullut ulos. Viime jakso oli paras tähän saakka, ja Paavo oli paikoin ihan hyvin mukana. Itseironiaakin löytyi, mikä on aina terve merkki. Kuustonen on ollut vakioista ehkä paras. Menneisyyspuolue ei ole vielä erityisemmin loistanut, mutta toisaalta mun huumoriini uppoaa heidän perustasonsakin, joten ne aivan huikeimmat hetket ovat sitten vain plussaa.
Muuten voisin sanoa sen verran, että ihan hyvää matskua on tullut ulos. Viime jakso oli paras tähän saakka, ja Paavo oli paikoin ihan hyvin mukana. Itseironiaakin löytyi, mikä on aina terve merkki. Kuustonen on ollut vakioista ehkä paras. Menneisyyspuolue ei ole vielä erityisemmin loistanut, mutta toisaalta mun huumoriini uppoaa heidän perustasonsakin, joten ne aivan huikeimmat hetket ovat sitten vain plussaa.