Samaa mieltä. Ritari saa kohtuuttomasti skeidaa niskaan vain tuon JYP-taustansa takia. Kyllähän Ritari kiistatta innostuu muidenkin joukkueiden maaleista ja pyrkii tuota JYP-mielisyyttä kaikin keinoin peittämään.Anssi Ritarista pidän aina vain enemmän. Se on yksi asia, että tuo oikeaa lisäarvoa katsojalle kertomalla niitä asioita, mitä kuvaruudussa ei välttämättä kotisohvalle näy (kuten peluutus, ketjumuutokset jne).
Mutta isompi asia on tuo innostus ja intohimo urheiluun. Näkyy niin lätkässä, kuin pesiksessäkin.
Samaa mieltä. Ritari saa kohtuuttomasti skeidaa niskaan vain tuon JYP-taustansa takia. Kyllähän Ritari kiistatta innostuu muidenkin joukkueiden maaleista ja pyrkii tuota JYP-mielisyyttä kaikin keinoin peittämään.
Paljon mieluummin kuuntelen Ritaria kuin esim. Alkiota, jolla hassuttelu ja oman persoonan esiintuonti on liian suuressa roolissa suhteessa pelitapahtumien seuraamiseen.
En tuota jatkoaikaa pannut merkille, mutta ainakin varsinaisella Ilvekselle tuomitun osasi tulkita samantien kun tuomari kourat pään päälle nosti.Noin yleisesti ottaen minua ihmetyttää osa näistä Neloselle/Ruudulle selostavista, vähän tuntemattomammista nimistä.. Olen aika monta kertaa törmännyt kauden aikana sellaisiin juttuihin, että mm. tuomariston käyttämiä käsimerkkejä ei osata. Viimeksi näin tapahtui eilen, kun Lukko sai rankkarin jatkoilla ja tuomari tämän selvästi viittoi.
En tuota jatkoaikaa pannut merkille, mutta ainakin varsinaisella Ilvekselle tuomitun osasi tulkita samantien kun tuomari kourat pään päälle nosti.
Ei siis todellakaan mikään erikoinen selostaja tuo eilinen (nimestä ei tietoa), mutta kuitenkin täysin eri planeetalta kuin Ritari, joka jostain helvetin syystä on selostanut yli puolet Ilveksen kauden kotipeleistä. Siinä miehessä yhdistyy vittumainen ääni (ja varsinkin äänen käyttö innostuessaan) sekä samojen tilastojen toistaminen ottelusta toiseen. Ei paljon lämmitä, jos osaa kertoa peluutuksen vaihtumisesta kesken pelin kun muuten kuuntelu on yhtä helvettiä.
Eivätkös nuo ole aina näkyvissä Nelonen Pron nettisivuilla? Ainakin itse olen löytänyt ne sieltä.Saisi Nelonen lykätä selostajiensa nimetkin johonkin näkyviin, jotta tietäisi, ketä kehua tai haukkua.
Onko Viasat uuden selostajan palkannut, kun huomisen Dallas - NY Rangers matsin selostaa "selostajakilpailun voittanut Pietari Savola"?
Jaaha. Englannilla siis mennään.Täältä löytyy tuo selostajakilpailun voittoveto.
Onko Viasat uuden selostajan palkannut, kun huomisen Dallas - NY Rangers matsin selostaa "selostajakilpailun voittanut Pietari Savola"? Youtube ei antanut mitään näytettä, onko kellään käryä tästä nimestä, vai onko ihan uusi kasvo?
kaikki varmaan kuitenkin osaa tässä oppivelvollisuuden maassa Lontoota sen verran?
Matti "Virkkunen 2" Härkönen. Voi jumalauta, miten se voi olla näin rasittavaa.
Toivottavasti ei selosta kovin montaa Saksan peliä ensi kesänä. Tai ehkä sitten toimisi.