Matti "Virkkunen 2" Härkönen. Voi jumalauta, miten se voi olla näin rasittavaa.
Toivottavasti ei selosta kovin montaa Saksan peliä ensi kesänä. Tai ehkä sitten toimisi.
Olli Eronen on toimittanut aikaisemmin sunnuntain viikkomakasiinia mutta nyt ilmeisesti päässyt myös selostamoonkin.Eilen Kärpät - Jyp pelin selostaja... kukalie olikaan.
Jessus sentään, mistä lie taas oli tuollainen kaavittu.
Ei jatkoon, ei todellakaan.
Olli Eronen ...
No Erosella ei niin paljon kokemusta selostamosta tosiaan ole kuten mainitsin.Juurikin tämä. En osaa oikein kuvailla että mikä siinä mätti, mutta mätti ja paljon.
Tämä Viasatin Pietari Savola ei nyt hirveästi vakuuttanut. Tajuavat tämän ilmeisesti itsekin kun näissä selostamissaan peleissä on poikkeuksetta ollut myös "ENG"-versio alapuolella.
Kyllä, tuo näytekin oli mun mielestä jo liian nopeaa sönkkäämistä josta juuri ja juuri sai selvää. En ole itse mikään nirso mitä tulee selostajiin, mutta Chicagon ja Detroitin välisessä matsissa en yksinkertaisesti enää jaksanut kuunnella tuota, tiedä sitten mistä johtuu.Eikös tämä ollut se selostajakisan voittaja, ja pääsi näin yhden pelin (NYR-Stars) selostamaan?
Monien aloittelevien ja kokeneempienkin selostajien suurin ongelma on siinä, että yritetään selostaa jokainen tilanne ja tapahtuma. Jääkiekossa se ei vaan toimi, kun usein tapahtuu paljon asioita lyhyen ajan sisällä. Pietari Savolalla on juuri tämä ongelma.Kyllä, tuo näytekin oli mun mielestä jo liian nopeaa sönkkäämistä josta juuri ja juuri sai selvää. En ole itse mikään nirso mitä tulee selostajiin, mutta Chicagon ja Detroitin välisessä matsissa en yksinkertaisesti enää jaksanut kuunnella tuota, tiedä sitten mistä johtuu.
Noh noh, "kampioone, kampioone", EM2000 Hollanti-Jugoslavia aina muistoissamme. Ensimmäisesti ja viimeisestä lauseesta toki samaa mieltä.Hannu-Pekka Hänninen oli paskin ikinä. Ei mitään hehkutusta koskaan, pelkkää tasapaksua öninää jota ei pirukaan jaksa kuunnella. Onneksi ei selosta enää.
Jani Uotila selostamassa tennistä. Nyt ollaan lähellä sitä alinta rimaa.
Anssi Ritarista pidän aina vain enemmän. Se on yksi asia, että tuo oikeaa lisäarvoa katsojalle kertomalla niitä asioita, mitä kuvaruudussa ei välttämättä kotisohvalle näy (kuten peluutus, ketjumuutokset jne).
No nyt on sitten pohjatkin nähty! Riikka Smolander "selostaa" naisten MM-lätkän. Ei oo naisten kiekko hirveän nopeata, mutta siitäkään huolimatta ei "Pikkukakkosen täti" pysy vauhdissa mukana. Puhumattakaan että edes tuntisi yhtäkään pelaajaa...
Minusta vaikuttaa siltä että Suikkasta ei oikein kiinnosta tuo kommentaattorin homma. Perustan arvioni Suikkasen kommentoinnin tasoon, mikä sisältää itsestäänselvyyksiä ja Juti/Haapasalo-tason huudahduksia. Sen sijaan kommentaattorin perustehtäviin kuuluva syväanalyysin teko ja joukkueisiin tutustuminen on jäänyt Suikkaselta paitsioon, tietotaidosta homma ei varmastikaan jää kiinni.Ei ole selostaja vaan kommentaattori, mutta kyllähän Suikkasen Kaitsun kommentoinnit pistävät ihmetyttämään.