Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Seitsämää en tiedä mutta 6-7:
Kanada
Venäjä
Qatar
Nepal
Kap Verde
Ghana
Tsad (ässän päällä hattu)
Kanada
Venäjä
Qatar
Nepal
Kap Verde
Ghana
Tsad (ässän päällä hattu)
Tuo voisi olla Kerava... Siinä on sinistä ja (sinapin)keltaista mutta en muista missä järjestyksessä.Mikä kunta?
Minä hyväksyisin ehkä, mutta ei ole tätä salkussani.Tsad (ässän päällä hattu)
@vastaantulija kazakstan sisältää s
Juu, tämä oli salaisessa salkussani. Kaipa nuo sitten kaikki tuossa tulikin.Vaihdetaan siihen Grenada!
Juu, tämä oli salaisessa salkussani. Kaipa nuo sitten kaikki tuossa tulikin.
Tuntuu, että jengi on vasta nyt kunnon visailukunnossa. Missä te olitte kello 18?
Bart Simpson asuu siellä?@CuJo#31 vihdoin innostui ja innostuksissaan vastasi OIKEIN! JEEEEEEE!
Ei ehkä kaikkein hienoin vaakuna, mutta tarinansa silläkin kutein useimmilla vaakunoilla ja lipuilla.
Hyvin editoitu viestiä. Et saa sitä palkintoa mitä ei ollut luvattukaan.Ghana
Kanada
Kap Verde
Nepal
Qatar
Venäjä
Grenada
Hyvin editoitu viestiä. Et saa sitä palkintoa mitä ei ollut luvattukaan.
Hyvin editoitu viestiä. Et saa sitä palkintoa mitä ei ollut luvattukaan.
Yrittänyttä ei laiteta. Yrittänyt panee.Minä olen Tami Tamminen enkä tee rikettä koskaan. Tiesin. Brändini päälle on pisuteltu.
Yrittänyttä ei laiteta. Yrittänyt panee.
Minä olen Tami Tamminen enkä tee rikettä koskaan. Tiesin. Brändini päälle on pisuteltu.
Kisa on niin nopeatempoinen, etten olisi tuossa ajassa saanut pisua vielä tulee joten en ole voinut kusta kenenkään brändiin.Yrittänyttä ei laiteta. Yrittänyt panee.
Mitä saa palkinnoksi kun vastasin ekana oikein!
Kisa on niin nopeatempoinen, etten olisi tuossa ajassa saanut pisua vielä tulee joten en ole voinut kusta kenenkään brändiin.
Minä vastasin seitsemännen oikean maan 2 minuuttia ennen kuin muokkasit oman vastauksesi
Brändini (jotkut lausuvat sen brandyni, toiset jallu) maistuu edelleen hyvältä eli uskon ettet ole sabotoinut ainakaan minun brändiäni.Kisa on niin nopeatempoinen, etten olisi tuossa ajassa saanut pisua vielä tulee joten en ole voinut kusta kenenkään brändiin