Sudan
Sokeus vaivaa.
Sudan
Mitenkäs Etelä-Sudan?
Jep. Sudan on merenrantavaltio.Sudan
Välikysymyksen diktaattorin ja ylipäällikön päiväkäskyllä eli päätöksellä Kaspianmeri on järvi.Uzbekistan sillä ehdolla että Kaspian merta ei lasketa mereksi. Tiedän,että tästä on ristiriitaisia käsityksiä.
No Muurame se tosiaan on, Harvian kiukaitten ja saunakylä koti. Lidliä siellä ei ollut, vielä kun itse paikkakunnalla asuin.Muuramehan se. Aina välillä tulee käytyä hupiajoa teidän kylän Lidliin ja on mulla siellä yksi kuusikko mistä käy kesäisin etsimässä tatteja.
edit. Eipä ole kyllä tullut yhdistettyä Muuramea ja vaakunassa olevaa suomuurainta ts. lakkaa toisiinsa vaikka kai sen vaakunankin nähnyt siellä käydessä ainakin tienlaidassa. No aukesi nyt sitten tämäkin kun paikkakunnan nimeä välillä pohtinut.
Tätä se elämä diktatuurissa on - on vain yksi totuus ja sekin väärä.Välikysymyksen diktaattorin ja ylipäällikön päiväkäskyllä eli päätöksellä Kaspianmeri on järvi.
Kärkisten silta on nimenomaan Korpilahdella.Vähän kattelin seuraavia kuviani, tuon kyltin jälkeen tullaan kohta Kärkiten sillalle. Ei tietääkseni mitään pikkuteitä vaan sitä pitkin mikä menee siinä PäiJänteen oikealla puolella. Väline pyörä.
Olen silti ylpeä. Ja kännissä, kuten risteilyllä kuuluukin.Tätä se elämä diktatuurissa on - on vain yksi totuus ja sekin väärä.
Minkä nykyisen Suomen kunnan vaakunassa on vedenhaltia?
Haltiat ja rokotevastaisuus sopinevat yhteen eli (googlattuani) löysin Vöyrin. Vastaus on siis Vöyri. Kunta jota itseasiassa hain oli Vårdö. Mutta Vöyri.Tuleeko tähän kysymykseen enempää vastauksia? Sen verran autan, että liikutaan Pohjanmaalla.
Haltiat ja rokotevastaisuus sopinevat yhteen eli (googlattuani) löysin Vöyrin. Vastaus on siis Vöyri. Kunta jota itseasiassa hain oli Vårdö. Mutta Vöyri.
Tässä oli se kysymyksen pointti. Erotatko kårpän näädästä? Ullatus, HIFKin kannattaja ei erota tai ei ymmärrä kysymystä tai molemmat.Liminka tulee mieleen. No okei, tarkistin kun en ollut varma. Monta kesälomareissua seudulle tehtiin, kun olin lapsukainen. Mitäs muita niitä on?
Rotta mikä rotta. Nokialla on näätä. Paska visa.Tässä oli se kysymyksen pointti. Erotatko kårpän näädästä? Ullatus, HIFKin kannattaja ei erota tai ei ymmärrä kysymystä tai molemmat.
Diktaattorin mielestä tämäkin on oikein.
Maakunnan olisin tiennyt kevyesti. Päijät-Hämeen vaakunassa on Wellamo (tissit paljaana). Miksi kukaan ei vaadi Wellamolle vaatteita. Sellaista säädytöntä kuvaa ripoteltu pitkin teiden varsia... ;-)Minkä nykyisen Suomen kunnan vaakunassa on vedenhaltia?
Maakunnan olisin tiennyt kevyesti. Päijät-Hämeen vaakunassa on Wellamo (tissit paljaana). Miksi kukaan ei vaadi Wellamolle vaatteita. Sellaista säädytöntä kuvaa ripoteltu pitkin teiden varsia... ;-)
Tajusin, että @redpecka visa on maailman paras. Paljon parempi kuin esim. @Via Dolorosa visa, jossa kysellään jotain lojoja sun muita, kun olen liian kännissä vastaamaan. Tai mikäseoli @Turha Kaukalo visa, jossa kysymys on väärä, mutta vastaus oikea. Tai sitten @Kauko Viisas visa, jossa arvuutellaan jotain oravia. Ihan paskoja visoja sellaiset, joita en voi voittaa, koska huono diktaattori.
Uleåborgirin proosallinen lippuvisa: minkä Euroopan maan lipussa lukee for gallantry? Eli urheudesta.
Oikein! Se on Pyhän Yrjön ristissä. Yrjö VI antoi itsensä suvaita Maltan käyttää Pyhän Yrjön ristiä vuonna 1942, kun Malta laittoi hanttiin saksalaisille II maailmansodassa etenkin ilmatorjunnassa. Se oli erittäin strateginen saari Välimerellä, kuin überjättimäinen taistelulaiva ja lentotukialus.Malta
Noista tunnuksista päätellen veikkaan Andorraa.Pistetään nyt seuraava valtiolippuarvoitus kokonaisena palana. Minkä ruhtinaskunnan lippuna kyseinen lippu on toiminut?
Noista tunnuksista päätellen veikkaan Andorraa.