Okei, hoida sä konehuone, Quasimodo vastaa kelloista.Näh, olen laivan Klonkku.
Okei, hoida sä konehuone, Quasimodo vastaa kelloista.Näh, olen laivan Klonkku.
No niin. Uskon, että koko seiliyhteisö kiittää sinua että saadaan meno taas käyntiin.Tulen nyt jälkiliukkkaille vastaamaan kenia.
Okei, hoida sä konehuone, Quasimodo vastaa kelloista.
Ei haittaa, tuurilla ne laivatkin seilaavat.Herra kapteeni, poistin laivan moottorista mutterin, kun halusin siitä aarteeni.
Kyllä nää aarteet on kivempia niin otettaan tikku.No niin. Uskon, että koko seiliyhteisö kiittää sinua että saadaan meno taas käyntiin.
Metavisat sallittu!
P.S. Kumman valitset, pisteen vai sädetikun?
Kyllä meidän kirjanpidon mukaan tosta känniporukasta suunnilleen kaikki osallistuivat illan kysymykseen.Tottakai se oli Kenia, mutta kun kaikilla oli kiire baariin. Meitä oli siellä ainakin @Steril , @Iisoppi porukoinen (jo iltapäivästä), @Jeesus , @Unkka , @Virveliä kainaloon , @Ollakseni , @heketsu88 harhaili alakansia myöten aarteensa kanssa. Ketä muita meitä olikaan, jotka eivät halunneet osallistua paskaan visaan vaan mennä baariin? @Hera80 ainakin.
Excellent choice. Hyvää uutta vuotta Teille.Kyllä nää aarteet on kivempia niin otettaan tikku.
Kysymys oli liian helppo, joten vastasin tahallani väärin. Kippis!Kyllä meidän kirjanpidon mukaan tosta känniporukasta suunnilleen kaikki osallistuivat illan kysymykseen.
Vaikka tämä tituleratatuointi tuntuukin hyvälle, niin ei mulla ole C-kirjainta rinnassa, ei edes A:ta. En ole edes risteilyisäntä. Olen seiskakannen räkäläpubin visanvetäjä.Herra kapteeni, poistin laivan moottorista mutterin, koska halusin siitä aarteeni.
Aivan - koska halusivat baariin eikä vastailla paskaan visaan, joka osoittautui liian helpoksi.Kyllä meidän kirjanpidon mukaan tosta känniporukasta suunnilleen kaikki osallistuivat illan kysymykseen.
Siellähän nuo seisoksivat tien vieressä päivästä toiseen. Mahtaa kyllästyttää tuollainen patsastelu.Suomussalmi.
Onko nää niitä ihan ite -taiteilijoita/taideteoksia?Siellähän nuo seisoksivat tien vieressä päivästä toiseen. Mahtaa kyllästyttää tuollainen patsastelu.
Kyllä niitä retkellä tulee maantiekylteistä bongailtua, mutta eipä ne mieleen jää.Suomivaakunat ei kiinnosta... Auttaako tämä?