(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 761
  • 7 951

npc

Jäsen
Tulen nyt jälkiliukkkaille vastaamaan kenia.
No niin. Uskon, että koko seiliyhteisö kiittää sinua että saadaan meno taas käyntiin.

Metavisat sallittu!

P.S. Kumman valitset, pisteen vai sädetikun?
 

Liitteet

  • 21 Kenia.PNG
    21 Kenia.PNG
    56,7 KB · kertaa luettu: 81

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

npc

Jäsen
Pistetilanne 21 kierroksen jälkeen:

Virveliä kainaloon 2p
Via Dolorosa 2p
Tadu 2p
Steril 2p
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki + Sädetikku

Vesuri 1p
Everton 1p
Hiltsu04 1p
CuJo#31 1p
Hols Nilgerssön 1p

Rekka Pinne 1p
Tshekki77 1p
Poulu Jukki 1p
kyykäärme1p
Turha Kaukalo 1p
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

npc

Jäsen
Tottakai se oli Kenia, mutta kun kaikilla oli kiire baariin. Meitä oli siellä ainakin @Steril , @Iisoppi porukoinen (jo iltapäivästä), @Jeesus , @Unkka , @Virveliä kainaloon , @Ollakseni , @heketsu88 harhaili alakansia myöten aarteensa kanssa. Ketä muita meitä olikaan, jotka eivät halunneet osallistua paskaan visaan vaan mennä baariin? @Hera80 ainakin.
Kyllä meidän kirjanpidon mukaan tosta känniporukasta suunnilleen kaikki osallistuivat illan kysymykseen.
 

npc

Jäsen
Herra kapteeni, poistin laivan moottorista mutterin, koska halusin siitä aarteeni.
Vaikka tämä tituleratatuointi tuntuukin hyvälle, niin ei mulla ole C-kirjainta rinnassa, ei edes A:ta. En ole edes risteilyisäntä. Olen seiskakannen räkäläpubin visanvetäjä.

Jos joku on vielä valveilla niin voisi jotain metavisanpoikasta tuupata tähän.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Missä päin Suomea löytyy näin komioita kansalaisia?

Ja @Hera80 tiedoksi että kysyin kuvassa esiintyneiltä lupaa kuvan julkaisuun mutta kovin hiljaisia olivat. Hiljaisuus on myöntämisen merkki... Eiks niin!
 

Liitteet

  • Screenshot_20201230-172057~2.png
    Screenshot_20201230-172057~2.png
    417 KB · kertaa luettu: 96
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suomussalmi.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kotimaisuus on nyt in, siis seuraavassa metavisa kuntavaakunoista (5 kuvaa)?

Mikä kunta?
 

Liitteet

  • Kunta 1.png
    Kunta 1.png
    1,1 KB · kertaa luettu: 68

npc

Jäsen
Olen saanut tässä risteilyn saatossa eräältä pirkanmaalaiselta visavihjeen, jota ei ilmeisesti itse hän halua esittää, en tiedä miksi.

Knoppikysymyksensä kuulostaa kyllä jännältä ja ehkä esitän sen hänen puolestaan sitten. Normaalia tässä on se, että en ole tarkistanut tämän alkuperäisen esittäjän faktoja mitenkään.

Kysymys kuuluu:

Mainitse seitsemän valtiota, joiden nimessä ei esiinny kirjaimia s, u, o, m, i.

Olettaisin, että tässä puhutaan suomenkielisistä versioista. Vastaukset minulla on salkussa.

Tämä metavisa ei estä muita visoja pyörimästä. Mutta kun vastaat tähän, olkoon koodi suomi. Jokaisesta oikeasta valtiosta yksi piste. Jos jonkun kekkaat, älä epäröi välittömästi tulittaa sitä eetteriin.

Tämä loppuu viimeistään 1.1. 2021 kl. 17:45.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös