(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 743
  • 7 951

npc

Jäsen
Matkailuarvoitus jatkuu...
 

Liitteet

  • mikä mesta 2.png
    mikä mesta 2.png
    81,4 KB · kertaa luettu: 94

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko nää niitä ihan ite -taiteilijoita/taideteoksia?
En ole ihan varma mutta jotenkin luulen että Reijo Kela on "oikea taiteilija". Hän on tanssija ja performanssitaiteilija. Eikä hän noita tyyppejä ole tehnyt "ihan-ite". Ei sillä että tietäisin millä sen Ite-taiteen erottaa ns. oikeasta taiteesta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Yritin kusikuvaa, oli liian paljon kusta, yritän uudelleen kun jotenkuten selviän,. Tässä olisi vormasttiiipkjjh hyvällrrdy kidsallr. Uskon mä
 

Liitteet

  • 705EF25B-1402-4EEB-A131-E0CFB178B24C.jpeg
    705EF25B-1402-4EEB-A131-E0CFB178B24C.jpeg
    960,5 KB · kertaa luettu: 85
  • D734873D-7E2F-491E-AF76-ACAF42828FFC.jpeg
    D734873D-7E2F-491E-AF76-ACAF42828FFC.jpeg
    960,5 KB · kertaa luettu: 65

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yritin kusikuvaa, oli liian paljon kusta, yritän uudelleen kun jotenkuten selviän,. Tässä olisi vormasttiiipkjjh hyvällrrdy kidsallr. Uskon mä
Olin juuri ulkona kusemassa ja yritin huonolla taidolla (ja virtsamäärällä) luoda samankaltaista kuvaa. Onnistuit paremmin kuin minä, mutta vastaus on kusematta paras eli Viren ja Niket(?)
 

Liitteet

  • Viren.jpg
    Viren.jpg
    122,6 KB · kertaa luettu: 74

npc

Jäsen
Yritin kusikuvaa, oli liian paljon kusta, yritän uudelleen kun jotenkuten selviän,. Tässä olisi vormasttiiipkjjh hyvällrrdy kidsallr. Uskon mä

No ei ole. Kuseesa on oikea kuvio. Toki taiteelian herkällä siveltimellä vetelemä. Arvuutelkaa..
Jaa. No sanotaan sitten Golgata, Jerusalem, Israel.

Vaihtoehtoisesti kuva kun apina hyppäs puusta ja muuttui pystyihmiseksi. "Pim, olet pystyihminen!"

Oon perusristeilyjen äärellä.
 

npc

Jäsen
Pistetilanne 21 kierroksen jälkeen:

Virveliä kainaloon 2p
Via Dolorosa 2p
Tadu 2p
Steril 2p
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki + Sädetikku

Vesuri 1p
Everton 1p
Hiltsu04 1p
CuJo#31 1p
Hols Nilgerssön 1p

Rekka Pinne 1p
Tshekki77 1p
Poulu Jukki 1p
kyykäärme1p
Turha Kaukalo 1p

Saapa nähdä osallistuuko kukaan kun kaikki on varmaan tipattomalla ja tällä botskilla ei holittomia myydä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Saapa nähdä osallistuuko kukaan kun kaikki on varmaan tipattomalla ja tällä botskilla ei holittomia myydä.

Salakuljetin laivalle laatikollisen Clausthaler lemon alkoholitonta olutta ja myyn sitä pimeämästi omassa pienessä nurkassani laivan alimmalla kannella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös