Helsingin yliopiston/senaatintorin parkkis?Matkailuarvoitus jatkuu ja jatkuu...
Ei ole.Helsingin yliopiston/senaatintorin parkkis?
Kuvattuna vuonna 1986
En ole ihan varma mutta jotenkin luulen että Reijo Kela on "oikea taiteilija". Hän on tanssija ja performanssitaiteilija. Eikä hän noita tyyppejä ole tehnyt "ihan-ite". Ei sillä että tietäisin millä sen Ite-taiteen erottaa ns. oikeasta taiteesta.Onko nää niitä ihan ite -taiteilijoita/taideteoksia?
Juu. Ihan ite ottamani kuva.Olisko Keskisen Vesan paikka Tuurissa?
Juu. Ihan ite ottamani kuva.
Sä tuut ikuisesti olemaan mulle se kusikuvajäbä jostain vuodelta 2020.Yritin kusikuvaa, oli liian paljon kusta, yritän uudelleen kun jotenkuten selviän,. Tässä olisi vormasttiiipkjjh hyvällrrdy kidsallr. Uskon mä
Noh, kun tämä kuitenkin on maantietopainotteinen paskavisa niin vähän hankaan vastaan näitä kusiskaboja, mutta sanotaan nyt että Suomi. Suomesta.Yritin kusikuvaa, oli liian paljon kusta, yritän uudelleen kun jotenkuten selviän,. Tässä olisi vormasttiiipkjjh hyvällrrdy kidsallr. Uskon mä
No ei ole. Kuseesa on oikea kuvio. Toki taiteelian herkällä siveltimellä vetelemä. Arvuutelkaa..Noh, kun tämä kuitenkin on maantietopainotteinen paskavisa niin vähän hankaan vastaan näitä kusiskaboja, mutta sanotaan nyt että Suomi. Suomesta.
Olin juuri ulkona kusemassa ja yritin huonolla taidolla (ja virtsamäärällä) luoda samankaltaista kuvaa. Onnistuit paremmin kuin minä, mutta vastaus on kusematta paras eli Viren ja Niket(?)Yritin kusikuvaa, oli liian paljon kusta, yritän uudelleen kun jotenkuten selviän,. Tässä olisi vormasttiiipkjjh hyvällrrdy kidsallr. Uskon mä
Yritin kusikuvaa, oli liian paljon kusta, yritän uudelleen kun jotenkuten selviän,. Tässä olisi vormasttiiipkjjh hyvällrrdy kidsallr. Uskon mä
Jaa. No sanotaan sitten Golgata, Jerusalem, Israel.No ei ole. Kuseesa on oikea kuvio. Toki taiteelian herkällä siveltimellä vetelemä. Arvuutelkaa..
Minusta näyttää ihan Kenian lipun kilveltä keihäineen.No ei ole. Kuseesa on oikea kuvio. Toki taiteelian herkällä siveltimellä vetelemä. Arvuutelkaa..
Aivan täydellinen vastaus. 10 pistettä! Tänään ollaan anteliaita. On niin kova krapula, että tekarit tippuu suusta ja sydämentahdistin menee jenkkaa.Minusta näyttää ihan Kenian lipun kilveltä keihäineen.
Aivan jäätävä vastaus, ei oikein, mutta annan 100 pistettä.Olin juuri ulkona kusemassa ja yritin huonolla taidolla (ja virtsamäärällä) luoda samankaltaista kuvaa. Onnistuit paremmin kuin minä, mutta vastaus on kusematta paras eli Viren ja Niket(?)
Saapa nähdä osallistuuko kukaan kun kaikki on varmaan tipattomalla ja tällä botskilla ei holittomia myydä.
No niin.Etelä-Korea