Joo, tässä on tapahtumassa sellainen juttu, että altavastaaja @CuJo#31 on menossa neljän parhaimman joukkoon.
Pilkka sattui omaan nilkkaan, kun erehdyin jopa linkkaamaan yhden NHL:n pisimmistä otteluista taistelun tuoksinassa.
Taisi meidän matsi kestää hieman pitempään.
Ai oliko nämä paras seitsemästä eikä paras kolmesta? Ehdin jo myydä maani.
Eikös tämä ole paras viidestä?
Edit. Joo, paras seitsemästä sittenkin. No on tässä pienet mahdollisuudet tasoittaa vielä.
Etelä-Amerikkaa katselin, mutta jäi tuo Väli-Amerikka kokonaan noteraamatta. Eritreaa luulin aluksi Italiaksi, mutta sitten äkkäsin, että sehän onkin Eritrea. Toisesta maasta ei sitten ollut hajuakaan, missä sen rajat on tuossa vihjekuvassa.
Edit. Etelä-Afrikka korjattu Etelä-Amerikaksi.
Minulle tuo Väli-Amerikka on kyllä vähiten tuttua seutua koulun maantiedon ajoista lähtien. Ei sillä, että maantieto olisi muutenkaan mikään vahvuusalue.
Vaan kysypä vaikkapa Gretzkyn eri tilastoja niin tietoa tulee kuin apteekin hyllyltä!
Sopii. Hirvittää vain tuo lauantai.Playarit – 3. neljännesfinaalikierros – lauantai
17.20 @Steril - @Via Dolorosa (otteluvoitot 2-0)
17.40 @Kauko Viisas - @Huono pakki (otteluvoitot 2-0)
18.00 @Unkka - @Virveliä kainaloon (otteluvoitot 2-0)
18.20 @heketsu88 - @CuJo#31 (otteluvoitot 0-2)
Tarkistakaa voittonne. Ja sopiiko, että mennään huomenna samalla otteluohjelmalla?
Playarit – 3. neljännesfinaalikierros – lauantai
17.20 @Steril - @Via Dolorosa (otteluvoitot 2-0)
17.40 @Kauko Viisas - @Huono pakki (otteluvoitot 2-0)
18.00 @Unkka - @Virveliä kainaloon (otteluvoitot 2-0)
18.20 @heketsu88 - @CuJo#31 (otteluvoitot 0-2)
Tarkistakaa voittonne. Ja sopiiko, että mennään huomenna samalla otteluohjelmalla?
Saatan olla tietämätön turjake, mutta kuinka monta ottelua ylipäätään on? Luulin, että 2-0 riittää, ilmeisesti ei.Itse en ole tuohon ottelumme aikaan (17.40) tietoteknisten laitteiden ääressä. Kävisikö @Kauko Viisas ja @Redpecka vaikka 16.30 tai 16.40?
Saatan olla tietämätön turjake, mutta kuinka monta ottelua ylipäätään on? Luulin, että 2-0 riittää, ilmeisesti ei.
Minulle pitäisi sopia mikä ikinä aika, esimerkiksi 16:40 kuulostaa hyvältä vaikka ei sitä (mentaalisesti) olekaan.
Saatan olla tietämätön turjake, mutta kuinka monta ottelua ylipäätään on? Luulin, että 2-0 riittää, ilmeisesti ei.
Minulle pitäisi sopia mikä ikinä aika, esimerkiksi 16:40 kuulostaa hyvältä vaikka ei sitä (mentaalisesti) olekaan.
Nyt kun vielä itse visailuisäntä hyväksyy muutoksen, niin olisi ihan bueno.
Paras seitsemästä menee nämä varsinaiset pudotuspelit, kuten liigassakin. Eli 4 voittoa pitää saada päästäkseen jatkoon
Minulla lukemisen ymmärryksessä lienee vikaa - ja siinä ettei ymmärrä, että joku ottaa kontolleen tällaisen urakan hoitaakseen. Tarttee mennä hattukauppaan, että oikeasti voisi hattua nostaa moiselle omistautumiselle.Saattaahan olla, että @redpecka on tullut katumapäälle sarjojen keston suhteen.
16.40 @Kauko Viisas - @Huono pakki (otteluvoitot 2-0)
Luvassa aikainen ylösnousu. Kyllä on vanha kroppa lujilla.
Mutta jos @Jeesus kin nousi, toki levättyään muutaman päivän, niin pyrin samaan vajaan vuorokauden varoitusajalla.
Tokihan Jesse heräsi muutaman päivän päästä, mutta sittemmin häntä ei ole näkynytkään reiluun kahteen vuosituhanteen.
Et kai sinä ole sentään katoamassa niin pitkäksi aikaa parrasvaloista?