Ja minä taas etsin pieniä saarivaltioita.
Jotain selkeästi erottuvaahan @redpecka aina piilottelee - vihje sinänsä.kun ei ollut vielä tuota ihme kärsäaluetta vihjeenä.
Olin jo ensimmäisen kuvan jälkeen laittamassa Uganda - maltoin mieleni ja tässä tulos.Minulla ei pitänyt hermo.
En ilmianna sinua, että pidit 0%-salakapakkaa konehuoneessa?Paljon maksat palkkaa?"o"
päärynän, mutta kun Janne ja Kim soitti että tulossa paatille niin päädyttiin sitten (kovan)onnenpyörään.
Tai sitten tämä on laskelmoitua taktiikkaa. Ensin päästää minut ihan tuntumaan useamman pisteen päästä, kun olin jo menettänyt toivoni ja sitten kaasuttaa uudestaan karkuun sekoittaen pasmani uudestaan.Hetkeksi otteessaan hiukan herpaantunut Kauko Viisas on nyt vihainen ja ajaa laivarotat pois pöydiltä kekkuroimasta.
Tämä olisi hieno taktiikka - jos vain olisi mahdollinen. Pakko rutistaa viimeisetkin pisarat taistelutantereelle pärjätäkseen.Ensin päästää minut ihan tuntumaan useamman pisteen päästä, kun olin jo menettänyt toivoni ja sitten kaasuttaa uudestaan karkuun sekoittaen pasmani uudestaan.
En ilmianna sinua, että pidit 0%-salakapakkaa konehuoneessa?
Kierros 86
Fiji, Botswana, Kuuba
Kierros 86
Guyana, Etelä-Afrikka, Costa Rica
Kierros 86
Gabon
Indonesia
Kuuba
En paljasta missä minä olen.Onko tänään kaikki livevisassa kun vain kolme postikorttia?
En paljasta missä minä olen.