(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 209 793
  • 5 936

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Et kai sinä ole sentään katoamassa niin pitkäksi aikaa parrasvaloista?
Parrasvaloista poistun heti jos sellaisiin joudun, mutta tarkoitukseni ei ole kadota noin niin kuin psykofyysisenä olentona ainakaan tarkoituksellisesti. Mutta kukapa tiemme tietävät - toki Google Maps tietää aika paljon. (Nyt on pakko - kertoa, että jo monta, monta vuotta sitten olin lähdössä töistä minulle normiaikaan - ei yleensä normiaika poistua työpaikalta, kun Google muistutti minua, että on aika lähteä eikä reitilläsi kotiin ole ruuhkaa ja arvioitu matka-aikasi kotiin on n. x min. Tämä oli tuolloin sangen hätkähdyttävä kokemus)

Vähän kyllä jännittää kun saatoin käyttää tai ainakin puolustaa joidenkin mielestä vääriä sanoja eräässä ketjussa. Että sillain saatan poistua. En kyllä oikeasti usko tähänkään, en halua uskoa.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tänään on pakko ottaa vierasvoitto @CuJo#31 sta. Muuten tulee mulle huomisen otteluun liikaa paineita.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tänään, jos käy vielä huonosti, niin voikin jo huomiseksi suunnitella kesäloman alottajaisia. Saa nähdä, miten kädet vapisee. Nyt on pakkovoiton paikka, jos koskaan.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään olisi myös hyvä paikka pistää tuo lauantaikirous poikki omalta osaltani.

En haluaisi luoda mitään paineita, mutta luon kumminkin: Sinua vastassa on nyt yksi ainoa kilpailija, joten olisi syytä murtaa tuo lauantaikirouksesi.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En haluaisi luoda mitään paineita, mutta luon kumminkin: Sinua vastassa on nyt yksi ainoa kilpailija, joten olisi syytä murtaa tuo lauantaikirouksesi.
Älä muuta sano! No mutta pleijareissahan niitä kirouksia on ennenkin murrettu.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Laos ja filippiinit

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
kenia ja tadzhikistan

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
ei mitään

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Niger ja Vanuatu

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Espanja ja Vanuatu

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Espanja ja Sambia

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Espanja ja Mosambik

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Espanja ja Kirgisia

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Kauko Viisas selvästi etsii karttakijasta suurennuslasin avulla tuota vasenta maata.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Espanja ja Tonga

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Espanja ja Kongo

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Espanja ja Bangladesh

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy