...Uuuuuu!Vitt…….
Miten hitossa noista reunimmaisista saa millään mitään selkoa?
...Uuuuuu!Vitt…….
Valmistautuminen, kymmenien vuosien treenaus ja saatana hyvä tuuri.Miten hitossa noista reunimmaisista saa millään mitään selkoa?
Kyllä, mutta noita tippoja on aika monta muutakin - sangen yleinen muoto saarille. Mutta hyvä ja rohkea haku kuitenkin.katsoin Sri Lankan valtion rajoja, niin näyttäähän se aikamoiselta vesitipalta
Se oli helpoin noista kaikista - ainoa jota ei tarvinnut miettiä yhtään. Sen ansiosta melkein huom. melkein ehdin vastata tuon Syyriankin.Valmistautuminen, kymmenien vuosien treenaus ja saatana hyvä tuuri.
Jäin ja jään edelleen ihmettelemään tuota @Steril in Sri Lankaa - jotain tajunnan laajentavaa käytössä (?)
Tietäjä tietää. Minulle se oli aivan käsittämätön semminkin kun siinä oli nuo heijasteet oikeassa alakulmassa,Se oli helpoin noista kaikista - ainoa jota ei tarvinnut miettiä yhtään.
Omistautuminen, sitoutuminen eivät ole tämän päivän trendejä. Ymmärrän sinua.Olen saanut kommentteja, että loppukin järjenhiven on kuulemma kadonnut.
@Via Dolorosa on itse asiassa yksi potentiaalinen pleijarivastustaja meikäläiselle, tajusin sen juuri. Raumalaisten playoffhistorian tuntien sarjan pitäisi olla läpihuutojuttu, mutta en tiedä mitä odottaa. Voi olla että tietää enemmän kuin antaa ymmärtää, tai sitten ei tiedä kuin Venäjän, Kanadan ja Nuubian.Kuten sanoin, runkosarja on maraton. Olen tiennyt tämän Syyrian jo pari viikkoa. Diesel lämpiää hitaasti ja kevättä kohti Rauman edustus jää taa. Guyana tulee myös lähipäivinä.
Voi olla että tietää enemmän kuin antaa ymmärtää, tai sitten ei tiedä kuin Venäjän, Kanadan ja Nuubian.
Vaikka pahasti haiskahtaa, että siellä on opeteltu pukemaan ensin vasen luistin ja oikea luistin, jonka jälkeen on hierottu pelkkää ilmaveiviä.
Kiina tulee (jonain päivänä). Oletko valmis??
@Virveliä kainaloon
Edellinen(?) on sinulle, unohdin lainata.