Tuollahan se näyttäis diskon nurkkapöydässä esittelevän aitoa gameworn-tonttulakkia noille misseille.Mutta missä on @Jyväsjemmari?
Tuollahan se näyttäis diskon nurkkapöydässä esittelevän aitoa gameworn-tonttulakkia noille misseille.Mutta missä on @Jyväsjemmari?
Tuollahan se näyttäis diskon nurkkapöydässä esittelevän aitoa gameworn-tonttulakkia noille misseille.
Mitenkäs pisteitä? Kuinka paljon pitää panostaa, että turvallinen 0,8p ero säilyy?Haussa 3 valtiota (a/b/c)
Mitenkäs pisteitä? Kuinka paljon pitää panostaa, että turvallinen 0,8p ero säilyy?
Kohdassa Ennakkopostia?
Todennäköisesti, mutta jätän lukematta kaiken mikä liittyy ennakkopostiin, koska se ei kosketa minua - olen liveihminen.Jep ja eiköhän ne pisteet ole samat ihan perinteisessä visassakin.
Mä taas tuun aina ennenaikaisesti. Ei sellainen livetuleminen kiinnosta tippaakaan.Todennäköisesti, mutta jätän lukematta kaiken mikä liittyy ennakkopostiin, koska se ei kosketa minua - olen liveihminen.
Sinulla on kohtalotoveri - tai -kaveri @TuleeEnnenaikaisesti . Jokainen taaplaa - ja tulee - tavallaan.Mä taas tuun aina ennenaikaisesti.
Kierros 84
Guyana, Syyria, Etelä-Afrikka
Kierros 84
Fiji, Botswana, Uruguay
Kierros 84
Parempi vaan, ettei turhaan osu, niin pääsee ajoissa kesälomille. Tähän mennessä saldo on vahva 0/jotain.Liechtenstein
Bhutan
Montenegro
Kierros 84
Egypti, Kreikka, Haiti
Kierros 84Montenegro
Uusi-Seelanti
Kanada
C Sri Lanka
A Sao tome ja principe
Se oli nopee kierros.B Syyria
Tätä minäkin nyt toivon.Ja pitkällä.