(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 199 734
  • 7 951

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viikko 7 - maanantai
  • Haussa yksi maa. (4-osainen vihjepuzzle)
  • 3 minuutin välein lisävihjeitä, lopuksi uudet arvaukset
  • Yksi arvaus per visailija
  • Tägäyspäivän kunniaksi väärästä vastauksesta 0,1p ennen oikeaa

Tägääpä minutkin.

P.S. Nyt syyllistän @Kauko Viisas -nimimerkkiä. Mulla oli ihan hyvä olo siihen saakka, kunnes #superpaskavisa ei alkanutkaan tasan klo 21.00. Olin hemestini kanssa silloin parkissa valmiina visaan Uleåborgin keskustassa. 21.01 lähdettiin meneen, kun visaa ei kuulunut.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla oli ihan hyvä olo siihen saakka, kunnes #superpaskavisa
Onko Uleåborg rakennettu liian hötölle, mahdollisesti jopa savimaalle, siten, että jopa merisairaus voisi olla syynä pahoinvointiisi? Nyt rupesi vatsaa kiertämään - vaikuttaa lupaavalta paskavisan lähestyessä. Taidan mennä minäkin pytylle.

Mikäs kisa tuo on?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onko Uleåborg rakennettu liian hötölle, mahdollisesti jopa savimaalle, siten, että jopa merisairaus voisi olla syynä pahoinvointiisi? Nyt rupesi vatsaa kiertämään - vaikuttaa lupaavalta paskavisan lähestyessä. Taidan mennä minäkin pytylle.

Täällä maa kohoaa niin nopeasti, että saattaa huimata. Aivan kuin olisi sellaisessa vapaapudotustorni-huvipuistolaitteessa nousun aikana.
 

redpecka

Jäsen
Kysymys 53, mikä maa?
 

Liitteet

  • 53a.png
    53a.png
    12,6 KB · kertaa luettu: 53

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Yhdysvallat
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Otan varmuuden vuoksi 0,1 pistettä: Kiina
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onko tuon 53d:n kuvan oikeammaisen kuvassa oleva valkoinen tyhjä kohta tarkoitus esittää Tasmaniaa?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onnea @Wiljami

Itseni varjosielun pelastusvene, johon rakensin suodatin- ja pelikaanin leukapussista purjeen, oli Afrikan ja Etelä-Amerikan raukoilla rajoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös