Klo 15 mennessä annetut vastaukset, selitykset tai niiden yritykset huomioidaan.En saa näitä nyt, mutta jatkan tähän alustaan vaikka huomenna, mihin asti tämä nyt olikaan voimassa.
On se helppoa kun sen tuosta lukee, itse olin jossain "ruojat" mutta päätin luovuttaa kun oikeasta vastauksesta oli sinänsä varma ja myös siitä että jos ei äkkiä pistä vastaten niin tuokin viedään. Näköjään olikin ainoa johon kerkesin ensimmäisenä kiinni, pari muuta vastausta tulivat sitten jälkijunassa vaikken lähetyshetkellä sitä huomannutkaan.Peesaan nyt vitoseen, kun siitä ei minusta ollut täyttä selitystä annettu. Vastaus on Ruokolahti, niin kuin edellä kerrottu.
Ruoko on heinäkasvi (yksikössä), ruo’ot monikossa eli heinäkasvit on ruo’ot. Siitä kun otetaan pois englannin kielinen jatkoaika eli ot, jää jäljelle ruo. Loppuosa kolahti on sitten se kopsahti.
edit: #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus
Jos tuomari on sitä mieltä, että ruo’ot -> ruo oli edellä jo selitetty riittävästi, tyydyn tuomioon.
On se helppoa kun sen tuosta lukee, itse olin jossain "ruojat" mutta päätin luovuttaa kun oikeasta vastauksesta oli sinänsä varma ja myös siitä että jos ei äkkiä pistä vastaten niin tuokin viedään. Näköjään olikin ainoa johon kerkesin ensimmäisenä kiinni, pari muuta vastausta tulivat sitten jälkijunassa vaikken lähetyshetkellä sitä huomannutkaan.
Heh, minulla jäi yksi k selittämättä. Eli nyt oli koolla väliä, kun ei tuosta tullut pistettä. Se oli puhdas lukihäiriö, vanhana tullut tuommoinenkin.Valkon sataman sisällä on kea-lintu. Suomen kuvalehtii on ski. Sk ja ylimääräinen i.
Mis mun tsemppipisteosanen on?
Koolla on aina väliä, sanotaan mitä sanotaan. Muutoinhan ne olisivat yrpä ja ulli (tosi vanha).Eli nyt oli koolla väliä,