(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 199 867
  • 7 951

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Slovenia


E
Paskaa jäi taas käteen. Perkele kolme minuuttia myöhästyin alusta. Youtubesta pyöri Stone livenä niin meni ohi. Valitan Janne Joutsenniemelle...
 

redpecka

Jäsen
Vasen on Guinea
Oikea on Slovenia
Peilistäkö katsoit? :)

51 kierrosta

Kauko Viisas 11,5p
Steril 9,5p
CuJo#31 5,2p
Via Dolorosa 3,2p
Virveliä kainaloon 2,6p
heketsu88 2,6p
- - - - -
Tadu 2p
Unkka 1,5p
kyykäärme 1,5p
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki + Sädetikku
- - - - -
Vesuri 1p
Everton 1p
Hiltsu04 1p
Hols Nilgerssön 1p
Rekka Pinne 1p

Tshekki77 1p
Poulu Jukki 1p
Turha Kaukalo 1p
Ishmael 1p
 

Liitteet

  • 51 Guinea-Slovenia.PNG
    51 Guinea-Slovenia.PNG
    94,7 KB · kertaa luettu: 43

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Oikea Etelä-Sudan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perkele. Slovenia löytyi kipenen myöhässä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mielestäni olin ensimmäinen, koska olen kuitenkin enemmän kännissä kuin pisteet saanut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tässä onkin mielenkiintoinen ja pohdiskeluakin ehkä synnyttävä tilanne:

a) teenkö jotain hyödyllistä
b) vai puuhastelenko ovien tiivisteiden kanssa

Elämä on täynnä valintoja.

Kaveri oli laittanut saunan lasioveen tiivisteet. Oli komean jämptit. No, totta kai nakkasin oven yli niistä tiivisteistä ja se olikin sitten kovin kiusallista.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tässä onkin mielenkiintoinen ja pohdiskeluakin ehkä synnyttävä tilanne:

a) teenkö jotain hyödyllistä
b) vai puuhastelenko ovien tiivisteiden kanssa

Elämä on täynnä valintoja.
Näin on. Minut vie pikku nikkaroinnit, halonteko ja hiihto mennessään. En oikein ehdi tekemään mitään hyödyllistä. Ja en juo viinaakaan. Tässä suhteessa annan aika paljon tasoitusta muille. Ajatus urautuu helposti, kuten eilisissä piilosanoissa. Sitten kun @Patarouva oli paljastanut Askolan ja @MacRef Mikkelin, alkoi jopa vituttaa kun ei noita hoksannut. Minulla jäi tuossa Mikkelissä pää jauhaa adjektiiveja säälle ja Askolassa mietin parasta koulua ja paikkakuntaa Ruotsissa, perse. Toki samalla piti katsoa vaimon kanssa Emmerdalea, ei se aina helppoa ole, elämä.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin on. Minut vie pikku nikkaroinnit, halonteko ja hiihto mennessään. En oikein ehdi tekemään mitään hyödyllistä. Ja en juo viinaakaan. Tässä suhteessa annan aika paljon tasoitusta muille
Jonkin verran huolestuneena olen seurannut kertomaasi ja tekemisiäsi. Kun minäkin näissä kunta-asioissa (piilosanavisa) olen ollut liikeeellä ja aktiivinen niin eritoten olen huolissani perikuntasi puolesta: tuollainen ylenpalttinen liikunta ja ryyppäämättömyyshän tekevät sangen paljon hallaa perikunnalle.

Toki samalla piti katsoa vaimon kanssa Emmerdalea, ei se aina helppoa ole, elämä.
Tosielämän kauhua ja tuskaa - olen niin ajatuksissani kanssasi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No niin, ohi meni taas niin että hujahti. Ilmeisesti en osaa ottaa tätä tarpeeksi vakavasti, kun hyvällä tuurilla muistan osallistua joka kolmanteen kysymykseen. Niin paska visa, että aina ei nappaa.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No niin, ohi meni taas niin että hujahti. Ilmeisesti en osaa ottaa tätä tarpeeksi vakavasti, kun hyvällä tuurilla muistan osallistua joka kolmanteen kysymykseen. Niin paska visa, että aina ei nappaa.
Se mikä viimeksi jäi ottamatta (hajurako) piti ottaa nyt. Katsotaan mihin se riittää, mutta parhaani olen tehnyt. Toki Lepistön naishuolet tai -huolettomuus huolestuttaa minuakin ja voisin niistä muutaman sana lehdistölle lausua.

Ettei sinussa olisi @Unkka n vikaa - viittaan hetkeä aimemmin käytyyn keskusteluun, mikä on tärkeää.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Se mikä viimeksi jäi ottamatta (hajurako) piti ottaa nyt. Katsotaan mihin se riittää, mutta parhaani olen tehnyt. Toki Lepistön naishuolet tai -huolettomuus huolestuttaa minuakin ja voisin niistä muutaman sana lehdistölle lausua.

Ettei sinussa olisi @Unkka n vikaa - viittaan hetkeä aimemmin käytyyn keskusteluun, mikä on tärkeää.
Kieltämättä mallikkaasti pistit tyhjiin, kun paikan tarjosin. Tosin urheilu ei kohdallani ollut unohduksen syy, vaan penkkiurheilu. Selvinpäin kyllä olen.
 

redpecka

Jäsen
No niin, ohi meni taas niin että hujahti. Ilmeisesti en osaa ottaa tätä tarpeeksi vakavasti, kun hyvällä tuurilla muistan osallistua joka kolmanteen kysymykseen. Niin paska visa, että aina ei nappaa.
Olen päättänyt, että tägään postituslistallaolijat kerran viikossa jos muistan tai jaksan.

Etköhan sinä kumminkin ole jo pleijareissa tukevasti kiinni kun @Kauko Viisas syö pisteitä pahimmilta uhkaajiltasi tyhmyyttään.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olen päättänyt, että tägään postituslistallaolijat kerran viikossa jos muistan tai jaksan.

Etköhan sinä kumminkin ole jo pleijareissa tukevasti kiinni kun @Kauko Viisas syö pisteitä pahimmilta uhkaajiltasi tyhmyyttään.
Puolensa toki siinäkin. Kakkospaikka ei silti oikein natsaa, se on paskansyöjän sanoin voitto tai kuolema. Siihen nähden ristiriidassa tämä unohtelu, mutta jos nyt Jypinkylään karkaa tuo ykkössija niin onneksi on pleijarit.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Puolensa toki siinäkin. Kakkospaikka ei silti oikein natsaa, se on paskansyöjän sanoin voitto tai kuolema. Siihen nähden ristiriidassa tämä unohtelu, mutta jos nyt Jypinkylään karkaa tuo ykkössija niin onneksi on pleijarit.

Tässä saa taas katsella tätä Tapparan ja Kärppien vääntöä. Meille riittää kotietu.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tässä saa taas katsella tätä Tapparan ja Kärppien vääntöä. Meille riittää kotietu.
@Kauko Viisas on selkeästi Kärpät joka puksuttaa tasaiseen tahtiin voitosta voittoon. Itse olen Hopeakorven Tappara joka munii runkosarjan voiton ohipeleihin ja treenijumiin.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Kauko Viisas syö pisteitä pahimmilta uhkaajiltasi tyhmyyttään.
jos nyt Jypinkylään karkaa tuo ykkössija niin onneksi on pleijarit.
Tässä saa taas katsella tätä Tapparan ja Kärppien vääntöä. Meille riittää kotietu.
@Kauko Viisas on selkeästi Kärpät joka puksuttaa tasaiseen tahtiin voitosta voittoon.
Kuinka helvetin väärässä te kaikki olettekaan - minä olen oikeassa.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
PÄIVÄ 5

Mielenkiintoinen, entistä suuremman suosion saavuttanut perinteinen #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus


Tervetuloa kannelle 2.

Sääntöjen kertausta ja tarkennusta
Ensimmäinen oikean vastauksen antanut saa 1p
Ensimmäinen oikean selityksen (kokonainen selkeä selitys, osin oikeita, mutta vajavaisia ei huomioida) antanut saa 1p

Motivaatio- ja yrityspisteitä saa, kun ylipäätään
a) antaa vastauksen 0,1p
b) antaa selityksen 0,1p JA

käyttää viestissään turnaustunnusta #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus

Näin pääsemme ei niin kevyessä, mutta tunkkaisemmassa paskan tuoksussa päivän 5 helppoihin, kuntiin viittaaviin vihjeisiin. Ja nythän näitä on peräti viisi eli hitaampikin ehtii mukaan.

  1. Satamassa lintu ja suomenkuvalehtii
  2. Kolonainen
  3. Kunkun siitoslehti
  4. Liemilmaus
  5. Heinäkasvit ilman jatkoaikaa kopsahti


Tämän hetkinen jännittävä tilanne:
  1. @Unkka 10,5p
  2. @Virveliä kainaloon 5,4p
  3. @MacRef 4,5p
  4. @Poulu Jukki 3,3p
  5. @Patarouva 2p
  6. @redpecka 1,9p
  7. @heketsu88 1,85p
  8. @Wiljami 0,6p
  9. @Uleåborgir 0,6p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös