Se on kiva, että jatkossa ilmeisesti jalkapallo on vain hipsterien katsottavissa Appleilla, normaalit kuluttajien ei tarvitse mitään nähdä.4 selainta testasin. Safarilla näyttää toimivan normaalisti
Se on kiva, että jatkossa ilmeisesti jalkapallo on vain hipsterien katsottavissa Appleilla, normaalit kuluttajien ei tarvitse mitään nähdä.4 selainta testasin. Safarilla näyttää toimivan normaalisti
Itse katson myös viafreeta Chromecastin kanssa. Hyvin toimii.Sovellus tuntuu tänä vuonna toimivan jopa Chromecastin kanssa. Harvinaista.
Vähän jännä kyllä miksi Sparv ei ole avauksessa. Enemmän kyllä mietityttää Raitala-Alho kombo. Pelaako Raitala laidalla vai topparina vai mikä juttu.Avauskokoonpano. Joni Kauko mietityttää.
Niin näköjään pyörii. Mulla siis on puhelinoston kylkiäisenä tuo 3kk sarjat&leffat pakettina vielä ensi kuukaudelle, mutta pystyin itsekin tuolta katsomaan. Hassua.Viaplayn kautta näkee Suomen pelin. Mulla lähti peli pyörimään, vaikka en mitään ole maksanut.
Erittäin huono loppu Bosniaa vastaan. 2-1 johdon jälkeen peli lopahti ja ote annettiiin vierasjoukkuelle. Yksi piste keskikastin joukkueesta kotipelissä ei ole paljon mitään.
Voitto meni jo aiemmin Schullerin harhasyötösta alkaneeseen rankkarihässäkkään. Nyt sitten on voitettava Ukrainaa ja saatava Ranskalta piste. Bosnia tasuri joudutaan korvaamalla vieraspelissä voitolla.
Tämä on totta, mutta eihän sitä voi olla ajattelematta että voitolla tilanne olisi ollut oikein makoisa.Onneksi myös Ranska ja Ukraina pelasivat tasurin
Onneksi myös Ranska ja Ukraina pelasivat tasurin.
Olen itse sitä mieltä, että peleissä juuri nyt kotona, kun pitää hyökätä ja ottaa pisteitä kärkimailta, alhon taso ei riitä toteuttamaan voittavaa pelisysteemiä.Vähän hapan maku jäi, mutta ei soiteta vielä Backelle. Paljon jäi kyllä mietittävää seuraavaan peliin Alhon paikan osalta.
Jaksoin katsoa vain ekan jakson. Hämmästykseni oli suunnaton, kun aamulla text-tv ei näyttänyt Alhon kohdalla vaihtoa. Oikeasti aika sysipaska suoritus ekalla jaksolla.Schuller ja Alho aivan ulapalla.
@Fordél Uskon että tuolla shuller vaihdolla haluttiin tiivistää puolustussuuntaan. Bosnia hyökkäsi jatkuvasti helvetin vaarallisesti ja tiedostettiin, että siellä linjojen välit kasvaa ja saadaan oikeasti pukki juoksemaan linjojen taakse suorilla hyökkäyksillä pystyyn. Nythän tuo toteutui lähes täydellisesti.
Suomi pelasi eilen ihan ok fiksusti. Bosnia on helvetin kova joukkue ja uskon, että ukrainalta on kotona helpompi nappaista kolme pinnaa.
Itse näin vähän toisin. Valakari oli ihan ok ja toi ihan hyvää variaatioita hyökkäyssuuntaan, mutta toisella puoliajalla linjojen välit kasvaa ja hyökkäyksiä on suoraviivaistettava, tuolloin valakarin hyödyllisyys laskee, koska pelaamista on yksinkertaistettava ja oltava juoksuvoimainen ylös ja alas. Ja valakari on puolustussuuntaan heikko.Tottakai tämä peruste oli varmasti vaihdon takana, jos se tehtiin pelkästä taktisesta syystä, ei esim. Valakarin loukkaantumisen ym. takia. Joka tapauksessa vaihto näyttäytyi epäonnistuneelta. Ei tietenkään voi vain yhtä pelaajaa syyttää, mutta toisella puoliajalla Suomen peli hajosi molempiin suuntiin. Shülleristä, joka on monesti pelannut maajoukkueessa odotuksia paremmin, ei ollut oikein mitään hyötyä. Yhtäkkiä niitä hyviä rohkeasti eteenpäin pelattuja syöttökomboja ei juuri enää nähtykään tokalla puolikkaalla. Näissä Valakari taisi olla ekalla puolikkaalla hyvin mukana.