Lisää kivien käytöstä ja chakroista heidän sivuiltaan:
Kivet avuksi elämän käänteisiin
Kiviterapian mukaan luonnonkivillä on tasapainottavia energioita. Tietynlainen kivi voi lievittää stressiä, rauhoittaa mieltä tai boostata itseluottamusta. Tässä jutussa lisää kivihommista!www.ruohonjuuri.fi
Sanotaanhan tuolla lopuksi tosin myös seuraavaa:
Pitää kyllä pohtia, että mitä tekee. Ehkä tilaan jatkossa marjajauheeni ja muut tuotteet verkkokaupasta. Ei tarvitse pelätä, että luullaan kiviä ostelevaksi hörhöksi. Hörhö minä saatan toki olla, mutta en perkele tuollaisen huuhaan takia!
Nämä erilaiset voimakivet, tarot-kortit ja horoskoopit liittyvät kyllä mielenkiintoiseen uushengellisyyden ilmiöön, jota oon "tutkinut" välillä. Eli siis lueskellut siitä, miten näihin hurahtaneet ihmiset itse suhtautuvat asiaan. On varmasti ihan täysin kaikkeen uskovia, mutta tuntuu, että monille nämä ovat sellaisia apukeinoja tutkia itseään.
Ei välttämättä siis ajatella, että olisi oikeasti mitään chakroja tai horoskoopit määräisi oikeasti kenenkään elämää. Niitä käytetään kuitenkin meditaation ja muun itsetutkiskelun apuvälineinä. Se tietty tarot-kortti päivälle antaa vaikkapa pohdinnan aiheen päivään.
Toki sitten näihin kiviterapioihin liittyy kyllä myös niitä, jotka tarjoavat jotain palveluja, jotka mukamas auttaa jokaiseen vaivaan, kun laittaa oikean kiven oikeaan paikkaan.