Maria Nordinin päivitys:
Salaisuuteni: Treenaan säännöllisesti isoilla painoilla ja kunnon sykkeillä - mielessäni.
Mutta se toimii, kun vaan eläytyy! Mielikuvitustreenin on tutkimuksissa todettu vaikuttavan lihasmassaan ja kehon koostumukseen.
Eilen olin oikeasti ekaa kertaa pitkästä aikaa @sisarkuntacollective joogatunnilla ja olin yllättynyt että pystyin tekemään kaikki liikkeet pitkän tauon jälkeen.
Jos kehon koostumuksen parantaminen ”kotisohvalta” kiinnostaa, tutustu lenkkeilymeditaatiooni. Sitä voi tehdä myös lenkillä tehostamaan harjoitusta, tai kun haluat nopeuttaa vammasta tms. palautumista.
Kuinka moni ihminen oikeasti uskoo tämän Nordinin horinoihin? Luku ei voi olla kovinkaan suuri, sillä semmoista tajunnanvirtaa hän on tarjonnut viimeisten vuosien aikana, että aika moni avomielisesti tällaisiin vaihtoehtohoitoihin suhtautuva ihminen on alkanut kyseenalaistaa Nordinin neuvot.
Kaistapäistä menoa.
Aikanaan ihmettelin, miten TV-Shopin kama tuli myydyksi. Ja sitten tapahtui Internet.
Tuosta @UnenNukkuja :n jakamasta ainakin itselleni kävi selväksi, että ämmä on vain kylmä rahastaja. Ok, old news, mutta uskoo ehkä jopa itse joihinkin hörhöilyihinsä, mutta tuo oli jo niin paksua pökälettä, että ei. Ei etiikkaa, ei moraalia, ei omaatuntoa. Varmasti treenaa ei-sohvalla itse kovasti, että pitää figuurinsa semmoisena, että voi myydä helppoa ei-treenaamista. Kutsumatta ketään sosiopaatiksi, kutsu jotain sosiopaatiksi...?