- pelkoa suomalaisten lomalennolla | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
"Vakava vika laskeutumisessa, matkustajat kokivat kauhunhetkiä, ylösveto jne..."
Olin itse tuossa koneessa, ja en kyllä havainnut mitään paniikkireaktiota yhdelläkään matkustajalla. Ylösvetokin oli sitten todella lievä, koska sen huomasi ainoastaan pidempänä lasketumisaikana ja yllättävänä kierroksena meren yllä. Kapteeni kuulutti vian olevan "minor", ja sen selviämisen jälkeen, että "it was nothing serious, but needed to be solved before landing"...
Kentällä ei näkynyt paloautoja tai vaahtoa, ja tavallista rajumpi laskeutuminenkin oli todella köykäinen - esim. Finnairilla olen kokenut huomattavasti rajummankin...
Ai niin... olinko humalassa? Mielestäni en, nautin vain yhden valkoviinilasillisen koneessa...
edit: ja kyse ei ollut lomalennosta vaan reittilennosta.
edit2: Näköjään meikäläisen avautuminen tänne huomioitiin "matkustajan näkökulmana" FlightForum.fi:llä.
http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,106756.0.html
Heh, mikäpä siinä. Tuolta foorumilta nimimerkki Arttu Heinonen on näemmä ehdottanut korjauksia uutiseen, ja iloitsee siitä, että uutinen korjattiin. Mikäpä siinä. Minäkin laitoin pitkän palautteen Iltalehteen, ja uutinen korjattiin aika lailla palautteeni mukaiseksi. Ainakin kahdesta suunnasta tullut palaute on siis huomioitu.
Iltalehteen voi sittenkin luottaa? Näemmä.