Huhuh. Toivottavasti Jaws ja Deko saataisiin pikaisesti lehtien urheilutoimittajiksi...
Kiitos, arvostan!
Onhan sitä tullut mietittyä, että miten tuolle alalle pääsisi mahdollisimman kivuttomasti. Pitänee tehdä jatkossa kesähommia jossakin asiaankuuluvassa paikassa, hioa kirjoitustaitoa edelleen (koko ajan voi kehittyä) ja tavoittaa lukijoita eri keinoin. Siksi kai tälläkin palstalla olen. Sitten lukion jälkeen haen sellaiseen kouluun, josta saa hyvät valmiudet.
Viime päivinä olen herännyt sosiaalisen median mahdolliseen tehokkuuteen. Tuota pitäisi hyödyntää enemmän, ja valjastaa se omiin tarkoitusperiin. Sitä kautta voi hyötyä paljon. Ehkä aionkin jatkossa käyttää Facebookia ja Twitteriä enemmän.
Meni nyt puhumiseksi ohi aiheen, mutta pitihän tuohon kommentoida. Tiedä sitten, moniko palstalta haluaisi lukea meikäläisen tekstejä jossain yhteydessä. Uskon, että tiedän paljon urheilusta. Se ei valitettavasti riitä, pitää nimittäin kirjoittaa tarpeeksi mielenkiintoisesti.
Jos nyt huonoista toimittajista tässä ketjussa on puhe, niin kieltämättä minäkin olen pannut merkille IL:n kohtuullisen surkean tason tässä viime aikoina. Eikä vain surkean, suorastaan ala-arvoisen.