Huonot toimittajat vauhdissa

  • 1 155 981
  • 4 657

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Ensi viikoksi pakkaspommi: Voi tuhota terveytesi päivissä​

Iltalehti taas vetelee taattua laatua otsikoinnissaan. Tekstin ensimmäisessä lauseessa mainitaan kuitenkin heti, että äkillinen kova pakkanen vaikuttaa etenkin ikääntyvien ja perussairaiden terveyteen.
Pyrytykki ja pakkaspommi! Ai että minä rakastan uudissanoja. Miten olisi hirmuhyhmä?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pyrytykki ja pakkaspommi! Ai että minä rakastan uudissanoja. Miten olisi hirmuhyhmä?
Tuommoisia militaristisia sanoja kuin tykki ja pommi ei saisi käyttää säästä puhuttaessa, mieli synkkenee. Itse käyttäisin runollisempia juttuja, mainitsisin kohta olevan kylmä kuin Danten helvetissä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova

Ei ole ensimmäinen kerta kun sama Joonas on keittelemässä liian isolla levyllä.

Tapaus olisi voinut sattua kenelle tahansa - ei olisi. Et sä nyt vaan myöhästy maajoukkueen lennolta, jos sut on leirille valittu.

Muutenkin, kun jo vuosia on käyty keskustelua naisten urheilun arvostuksesta, niin tämähän oli oikein ammattilaismainen ratkaisu hyllyttää pelaaja loppuleirin ajaksi. Siihen höpöhöpö-amatööripuuhasteluun olisi kuulunut painaa villaisella, ostaa uusi henkilökohtainen matkalippu, ja jättää näyttämättä, että joukkueen omilla säännöillä on merkitys, ja rajan ylitys on rajanylitys.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tappara voittaa ensimmäistä kertaa tällä kaudella paikallismatsin. Mitä laittaa Ilves-fani Santtu Silvennoinen IL:n sivujen isoimmaksi kiekko-otsikoksi?

"Petri Kontiola myöntää olevansa alkoholisti"
 

axe

Jäsen
Toi Silvennoisen rooli/toiminta on kyllä jotenkin surullista. On olemassa tälläsiä isohkoja juttuja, kuten Kontiolan tunnustautuminen alkoholistiksi tai joku vastaava. Asiasta on juttuja mediassa vaikka elo-lokakuussa, mutta sitten se on käsitelty ja on menty eteenpäin. Paitsi että Silvennoinenkin haluaa palasensa samasta kakusta, mutta valitettavasti yksikään paikallispelityömatka ei ole vielä osunut. Sitten viikkotolkulla asian jälkeen hän ottaa saman jutun uusiksi, kun se on mennyt jo muulta maailmalta ohi.

Tykkäsin myös väitteestä, että Grönborg on saanut lisänimen Joulupukki partansa takia, kun ei saatana taatusti ole saanut kuin häneltä itseltään. Vanha kunnon trumppilainen "people are saying".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Selailin tuossa Googlen nostamia "uutisia" ja näin seuraavan otsikon...
Pakkanen piukauttaa U-käännöksen joulun alla
Mitä hittoa tuo edes tarkoittaa?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En oikein tiedä mitä ajatella tästä jutusta. Makuasiat on tietenkin makuasioita.
Toi Agassin elämänkerta on kuitenkin aika laajalla otannalla kehuttu erinomaiseksi.
Onko toimittajan tarkoitus trollata vai mikä on tässä jutussa on pointtina.
Kuisma pistää riman aika korkealle, mikäli aikoo joskus itse kirjoittaa elämänkerran jostain ihmisestä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuisma pistää riman aika korkealle, mikäli aikoo joskus itse kirjoittaa elämänkerran jostain ihmisestä.
Aika moni meistä ihmisistä voi lopulta olla ulkopuolisen mielestä ”nolo tyyppi farkkushortseissaan”, eikä taitavinkaan kirjailija saisi kaksista elämänkertaa aikaiseksi vaikka ulkoisesti eläisimme kuinka mielenkiintoista elämää tahansa.

Nolompaa on yrittää tehdä urheilijasta jollakin tavalla mielessään parempaa ja suurempaa kuin hän on. Ei ihme, että moni pettyy kun oikeasti tapaa ihailemansa ihmisen.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä kans luulin, että Agassin kirja olisi ollut yksi parhaista urheilijan elämänkertakirjoista, mutta ilmeisesti ei sitten näin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen

Liitteet

  • IMG_2541.jpeg
    IMG_2541.jpeg
    545,6 KB · kertaa luettu: 108

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikö tuo haasteellinen tarkoita sitä että tuohon liittyisi jotain taitoa tai osaamista?
 

Liitteet

  • IMG_20231230_224230.jpg
    IMG_20231230_224230.jpg
    218,2 KB · kertaa luettu: 184

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Kuinka saada lisää klikkauksia, osa 34536. Miksi ei voitu laittaa jutun otsikoksi yksinkertaisesti, että "Rage Against the Machine lopettaa"? Sekin olisi saanut osakseen huomiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös