Metalwarrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
ABBA:n Money Money Money: Vicky Rosti: Rahaa rahaa rahaa. Kuinka tällainen nerous voi olla mahdollista?
Clark Kent kirjoitti:vaan melkein neroimmat sanat mitä oon pitkään aikaan kuullut...
Clark Kent kirjoitti:vaan melkein neroimmat sanat mitä oon pitkään aikaan kuullut...
http://www.kaytanhousuja.com/biisit/turkulaiset_on_mulkkuja.mp3
Kuunnelkaa vaikka itse... ;)
Luiro kirjoitti:Mikä tahansa suomenkielinen räppi on aivan perseestä. Keksitään ensimmäinen riimi ja siihen jatkoksi englantilainen sana suomalaisittain lausuttuna.
morningstar kirjoitti:Mikko Alatalo on muutaman kerran mainittu, mutta järkyttävin(?) tekele on toistaiseksi missattu. Biisin nimeä en tiedä, mutta jossain kohtaa laulettiin (ulkomuistista)
sinä yönä rakkaus keksittiin
kun ensi kerran me seksittiin
Tämä oli muuten Marion Rung ja kappale Rakkaus On Hellyyttä.JHag kirjoitti:Jossain vanhassa Lea Lavenin (?) biisissä vedetään legendaarinen: kosketuksen puutetta mikään ei voi korvata. Se huvittaa aina. Tahaton komiikka on parasta komiikkaa.
morningstar kirjoitti:Mikko Alatalo on muutaman kerran mainittu, mutta järkyttävin(?) tekele on toistaiseksi missattu. Biisin nimeä en tiedä, mutta jossain kohtaa laulettiin (ulkomuistista)
sinä yönä rakkaus keksittiin
kun ensi kerran me seksittiin
En nyt tiedä varmaksi onko tuossa biisissä tuollainenkin kohta mutta muistaisin sen menevän näin:JHag kirjoitti:Aika messevää skeidaa, mutta Mikkiksen (Harri Rinteen) tämä fiilistely on ylittämätön: en ehkä tahdo että näet minua nyt, en tahdo että vuokseni sä järkytyt. Biisihän on "Ihmisen ikävä toisen luo" ja sitä kuunnellessa on lähinnä "Ihmisen ikävä haulikon luo".
Morrow10 kirjoitti:Jonna "nännit" Tervomaan Pelasta mut-biisistä:
"...pelasta mut, jos se käy sun ALMANAKKAAN"
mankauta että töksähtää ja pahasti. Se vielä laulaa sen sillain: josse-käysun-alma-nakkaan.
#99# kirjoitti:Olikohan biisin nimi Mr. Majonees??