Tämähän se on. Yleisesti ottaen tämä jääkiekkoskene on mielestäni sen verran ummehtunut, (vaikka poikkeuksia on ja parempaan suuntaan ollaan menossa, kiitos wennströmmien) että minä ainakin tykkään lukea pelin ulkopuolisista asioistakin. Tai oikeastaan jopa enemmän niistä, kyllä mulla silmät on päässä ja tajuan suurinpiirtein mitä siellä kentällä tapahtuu ilman, että joku toimittaja kertoo sen minulle vielä kirjoitettuun muotoon.Ihan mielenkiinnosta, ärsyttääkö Wennström sen takia että hän ottaa kantaa asioihin vai sen takia, että hän on eri mieltä kanssasi näistä asioista? Mielestäni myös tämäntyyliselle kiekkojournalismille on helposti paikkansa maailmassa, ja aika erikoista lukea toisinaan väitteitä että jääkiekkoa ja politiikkaa ei saisi ikinä sekoittaa, ottaen huomioon esimerkiksi tämän kevään MM-kisojen kohtalon. Kyllä niitä "Saipa ja Kalpa pelasivat tasaisen väännön tiistai-iltana"-juttuja on ihan riittävästi.
Olen samaa mieltä lainaamani kirjoittajan kanssa siitä, että jääkiekko ei ole mikään muusta yhteiskunnasta erossa oleva saareke. Mielestäni nekin jutut, jotka eivät suoraan liity siihen jääkiekon pelaamiseen, liittyvät silti lajiin. Ja vaikka Wennström kirjoittaisikin pelkästään pelin ulkopuolisista/"kohu" -jutuista niin minua se ei haittaa, kyllä niitä pelistä kirjoittavia toimittajia on edelleen ihan tarpeeksi.
Mutta joo, makuasioitahan nämä. Ehkä minua tosiaan Wennströmin kohdalla auttaa sekin, että olen hänen kanssaan aika usein asioista samaa mieltä.