Samuel Savolainen voisi laittaa itsensä nyt HäSa:n Median jalkapuu -osioon. Onnistuu samassa kirjoituksessa kannattamaan Jokereiden paluuta suoraan liigaan, koska bisnes ja samalla liigan avaamista, koska urheilu.
"Kokonaan oma kysymys on se, että Jokereiden tulon myötä Liigassa pelaisi 16 seuraa. Tässä kohtaa pitäisi uskaltaa kysyä, onko se oikea ja terve määrä – vai pitäisikö nyt saman tien aloittaa keskustelut Liigan koosta, sarjan avaamisesta ja siitä, mikä on Mestiksen rooli suomalaisessa jääkiekossa."
Olisiko Mestiksen arvostukselle hyvä, jos Jokerit nostettaisiin esim. Mestiksessä dominoineen Ketterän ohi liigaan ja miten se Jokereiden nostaminen suoraan liigaan tosiaan ainakaan supistaisi liigan joukkuemäärää?
Itse näen tuossa kirjoituksessa epäjohdonmukaisuutta, mutta ehkä olen ainoa.
"Kokonaan oma kysymys on se, että Jokereiden tulon myötä Liigassa pelaisi 16 seuraa. Tässä kohtaa pitäisi uskaltaa kysyä, onko se oikea ja terve määrä – vai pitäisikö nyt saman tien aloittaa keskustelut Liigan koosta, sarjan avaamisesta ja siitä, mikä on Mestiksen rooli suomalaisessa jääkiekossa."
Olisiko Mestiksen arvostukselle hyvä, jos Jokerit nostettaisiin esim. Mestiksessä dominoineen Ketterän ohi liigaan ja miten se Jokereiden nostaminen suoraan liigaan tosiaan ainakaan supistaisi liigan joukkuemäärää?
Itse näen tuossa kirjoituksessa epäjohdonmukaisuutta, mutta ehkä olen ainoa.
Jokereiden paluu ja KHL:n romahdus pistävät miljoonat lentoon Liigan uudessa tv-sopimuksessa - ElmoTV
Jokereiden paluulla Liigaan on monta kerrannaisvaikutusta Liigaan. Samuel Savolaisen mukaan yksi tekijä on Liigan uusi tv-sopimus.
elmotv.com
Viimeksi muokattu: