Jahah...MTV3 uutisoi nyt että Vehanen tulee jatkamaan Kazanissa...joten Lukko siis tulee tarvitsemaan sen toisen maalivahdin Nielsenin pariksi...Ketäs sieltä ny sit tulis...
Voihan sen noinkin ajatella, mutta mieti nyt oikeasti omalle kohdalle: tuollaisen rahamäärän hylkääminen ei ole mikään pikkujuttu, oli pelissä lojaalius kasvattiseuralle tai ei. Peten ykkösprioriteetti kuitenkin on varmaankin perheestä huolehtiminen, ja sitten tulee vasta Rauman Lukko.Vehanen on varsin selvästi sanonut ettei jatka KHL:ssä missään tapauksessa. On melkoisen erikoista toimintaa herralta, jos puheistaan huolimatta jatkaa Venäjällä. Pete on ajanut Lukon varsin ikävään tilanteeseen omalla käytöksellään.
Luulisi Vehasen olevan melkoisen lojaali seuralle joka purki voimassa olevan sopimuksen vain ja ainoastaan siksi, että herra pääsi rahastamaan. Vehasen pisteet laskee kyllä todella alas, jos tuo KHL uutinen pitää paikkansa.
Vehanen on varsin selvästi sanonut ettei jatka KHL:ssä missään tapauksessa. On melkoisen erikoista toimintaa herralta, jos puheistaan huolimatta jatkaa Venäjällä. Pete on ajanut Lukon varsin ikävään tilanteeseen omalla käytöksellään.
Luulisi Vehasen olevan melkoisen lojaali seuralle joka purki voimassa olevan sopimuksen vain ja ainoastaan siksi, että herra pääsi rahastamaan. Vehasen pisteet laskee kyllä todella alas, jos tuo KHL uutinen pitää paikkansa.
Voihan sen noinkin ajatella, mutta mieti nyt oikeasti omalle kohdalle: tuollaisen rahamäärän hylkääminen ei ole mikään pikkujuttu, oli pelissä lojaalius kasvattiseuralle tai ei. Peten ykkösprioriteetti kuitenkin on varmaankin perheestä huolehtiminen, ja sitten tulee vasta Rauman Lukko.
Kuka sen päättää mikä se raja rahamäärälle on? Tällä sopimuksella on hankittu omat eläkerahat, seuraavalla lapset voi ostaa talon ilman lainaa, seuraavalla koko perheelle kesähuvila Floridasta... Kyllä minä ainakin haluaisin tarjota lapsilleni niin hyvän elämän kuin mahdollista ja lypsää rahaa niin kauan kuin vain voin.Eiköhän ne eläkerahat ole jo saatu. Tässä nyt vaan näyttää käyvän niin, että palataan Lukkoon jäähdyttelemään ja nostamaan käyttörahat. Jos Lukko pyllistelee pelaajille niin kyllä se tässä tapauksessa on pelaaja joka pyllistää Lukolle.
Kuka sen päättää mikä se raja rahamäärälle on? Tällä sopimuksella on hankittu omat eläkerahat, seuraavalla lapset voi ostaa talon ilman lainaa, seuraavalla koko perheelle kesähuvila Floridasta... Kyllä minä ainakin haluaisin tarjota lapsilleni niin hyvän elämän kuin mahdollista ja lypsää rahaa niin kauan kuin vain voin.
Ei Vehanen periaatteessa ole Lukolle mitään velkaa.
Ja minkä ihmeen takia Pete olisi jotain velkaa Lukolle?
Kai tällä haetaan sitä, että Lukko päästi Vehasen kesken sopimuskauden KHLään vuolemaan isoa rahaa.
Voihan sen noinkin ajatella, mutta mieti nyt oikeasti omalle kohdalle: tuollaisen rahamäärän hylkääminen ei ole mikään pikkujuttu, oli pelissä lojaalius kasvattiseuralle tai ei. Peten ykkösprioriteetti kuitenkin on varmaankin perheestä huolehtiminen, ja sitten tulee vasta Rauman Lukko.
Korjatkaa minua jos olen väärässä, mutta eikös Lukko hyötynyt Vehasen siirrosta KHLään jonkun 150.000 euron korvauksen verran kuitenkin?Voi sanoa hyvalla syylla etta lukko teki Vehaselle suuren palveluksen ja uhrauksen, seka taloudellisesti etta myos henkisesti.
Korjatkaa minua jos olen väärässä, mutta eikös Lukko hyötynyt Vehasen siirrosta KHLään jonkun 150.000 euron korvauksen verran kuitenkin?
Korjatkaa minua jos olen väärässä, mutta eikös Lukko hyötynyt Vehasen siirrosta KHLään jonkun 150.000 euron korvauksen verran kuitenkin?
Ja se, että Lukko myi oman mestaruutensa on syvältä sieltä minne aurinko ei paistele. Kukaan ei pysty sanomaan olisiko Lukko ollut laulukuorossa 0-4 playoffien ekalla kierroksella, Tepsin, tai Spartalaisten juostessa yli, kun Pete on vähemmän tehnyt noita maaleja vastustajan verkkoon...
Jos huomaat, itse en usko mihinkään mestaruuden myymiseen, sehän tarkoittaisi, että mestaruuden pystyisi ostamaan.
Jos huomaat, itse en usko mihinkään mestaruuden myymiseen, sehän tarkoittaisi, että mestaruuden pystyisi ostamaan.
Ei kannata unohtaa sitä, että tämä Kazan-siirron myötä Lukko kuittasi sen, että pari vuotta aiemmin Pete torjui Venäjältä tulleen sopimustarjouksen, johon hän olisi voinut sopimusteknisesti tarttua, mutta jäi Lukkoon, koska joukkue/seura olisi jäänyt kusiseen paikkaan. Näin tuli "kunniavelka" kuitattua.Kylla sen voi niin ajatella ja itsekin ajattelen sen niin. Vehanen paasi lahtemaan rahastamaan silloin kun halusi, koska lukko paasti hanet kesken sopimuskauden, omasta kaudestaan valittamatta. Eli Rauman lukon ykkosprioriteettina oli silloin Petri Vehasen tulevaisuudesta huolehtiminen eika "taottu kun rauta oli kuumaa" ja ns. varma mestaruus kiikarissa. Voi sanoa hyvalla syylla etta lukko teki Vehaselle suuren palveluksen ja uhrauksen, seka taloudellisesti etta myos henkisesti.
Tassa kontekstissa esim. miljoonan vaihtaminen kahteen sataan tuhanteen, kun niita miljoonia on jo useampi tienattuna aiemmin mainitusta syysta, pitaisi olla suhteellisen "pikkujuttu". Normaalisti ei tietenkaan ole, mutta naissa olosuhteissa kylla. Minun mielestani (ja kommenteista paatellen myos Vehasen mielesta) han on lukolle monta hyvaa pelivuotta velkaa.
Eikä Lukkokaan tuolloin kovin tyhjin käsin jäänyt. Meriiteiltään kovempi nimi maalin suulle ja vähintään kohtuulliset "kipurahat".