Petteri Wirtanen HIFK:stä kelpaisi mulle.
Miksi Wirtanen vahtaisi HIFK:n Lukkoon? En ihan oikeasti keksi yhtäkään realistista syytä tämän kaltaiselle seuran vaihdolle.
Petteri Wirtanen HIFK:stä kelpaisi mulle.
Miksi Wirtanen vahtaisi HIFK:n Lukkoon? En ihan oikeasti keksi yhtäkään realistista syytä tämän kaltaiselle seuran vaihdolle.
Jasussa on potentiaalia nousta sinne yli 40 pisteen kauteen. Lisäksi Jasu on hyvä puolustussuuntaan joka antaa laitureille hieman vapaammat kädet toisin kuin esim. Perttu Lindgren.
Niin, miksi seuroja vaihdetaan?
Raha ja suurempi rooli voisivat motivoida?
Kolmosketjusta kasiketjun tekeminen onnistunee Jasulta luontevasti. Hyvä, että on realistiset odotukset miehen suhteen.Jasusta voi hyvinkin tulla lukon Hytonen, mutta Jasun taytyy tehda se kuten Hytosenkin piti...kolmosketjusta kasin.
Korpikari-Kovanen
Honkaheimo-Tikkanen
Generous-Rantanen
Virtanen-Viirlas
Puolustus tarvitsi vielä 1-2 kovan luokan hankintaa.
Kolmosketjusta kasiketjun tekeminen onnistunee Jasulta luontevasti. Hyvä, että on realistiset odotukset miehen suhteen.
Mutta veikkaan, että neljä sopimusta sieltä tulee.
Nämä pelaajat ovat omat veikkaukset.
Tommi Kovanen
Mike Iggulden
Kimmo Koskenkorva
Antti Mäkilä
Lukolla ei ole tarjota mitään mitä IFK:lla ei ole tarjota. Ei edes isompaa roolia. Meillä PW on saanut pelata viimeiset pari kautta oikeastaan niin paljon kuin haluaa. Kakkosylivoiman pyörittäjä, hirveet määrät alivoimaa jne.
Eikä tätä kaveria ensi kaudella liigassa nähdä, ikävä kyllä.
Mike Iggulden
Itse kuulin samasta suunnasta kuin vuosi sitten Beechin tulon, että Lukko olisi vahvasti voittamassa kilvan Mike Igguldenista. Itse en ole äijän nähnyt koskaan pelaavan, mutta statsien perusteella hyvä haku ykkössenaksi. Tiedä sitten, miksei Växjö ole jatkoa tarjoamassa.
Lukko oli joviaali Vehasta kohtaan ja nähdäkseni hän oli ollut jo siihen mennessä yksi parhaista ikinä Raumalla pelaneista raumalaisista vahdeista sekä Kaupinsalon jälkeen joviaalein vahti.
joviaali?
Koskenkorva on hyvä haku 3:s tai 4:s ketjuun, mutta mä veikkaan, että tää on vaan uuden pelipaidan lanseeraukseen liittyvä juttu. Koskenkorva Lukko-logolla. Mikään ei puhuttele raumalaismiestä enempää.
Tuossahan se ongelma juuri on. Lukko tarvitsee pari-kolme kappaletta ykkös-kakkosketjun pelaajia. Ja jos ne saadaan, on kolmos-nelosketjun pelaajia vähintäänkin riittävästi ilman yhtään lisähankintaa, ilman yhtään uutta "roolipelaajaa".
Koskenkorva on hyvä haku 3:s tai 4:s ketjuun
Kärppien kolmosessa kuitenkin 17 tehtyä maalia kertoo siitä, että käyttöä löytyy laajemminkin.Koskenkorvan tyyppisellä pelaajalla ei ole mitään käyttöä alemmissa ketjuissa vaan tämä tarvitsee laittaa tulosyksikkö ketjuihin. 2.ketjussa tulee varmasti Lukossa pelaamaan ja muutaman maalin tekemään.
Kärppien kolmosessa kuitenkin 17 tehtyä maalia kertoo siitä, että käyttöä löytyy laajemminkin.