Jyty tätä jo tuossa 2012-13 kausiketjussa sivusikin, mutta pistetään nyt tähänkin vielä vanhan kertauksena, että Petehän on itse jo sanonut ettei jatka KHL:ssä. En nyt sitä juttua tähän hätään löytänyt, oliko se Uudessa Raumassa, Länsi-Suomessa vai jossain muussa mediassa mutta näin hän kuitenkin on puhellut.
Ei Petestä oikein semmoista mielikuvaa saa, että hän lämpimikseen paskaa puhuisi. Jos Pete kuitenkin KHL:ssä jatkaa, niin onkohan kyse ollut "toimittajan väärinymmärryksestä" vai mistä?
Rahalla on tietenkin iso vaikutus, vaikkei Peten Lukossakaan ilmaiseksi pelata tarvitsisi. Muistaakseni Peten palkka oli Venäjälle lähtiessään noin 130 000 euroa, ja kyllä mä luulen että tuohon saa 100 000 pistää lisää jos hän ensi kaudeksi Lukkoon tulisi. Ei paha liksa ollenkaan, mutta pieniä ne on silakat joulukaloiksi ja pientä on tuo arvelemani vuosipalkka sen rinnalla mitä Kazanista saisi.
Tuntuu että kaikki huhut järjestään ammutaan alas, mitä Lukkoon liittyy. Toni Koivisto ei tullut, Lasse Kukkonen ei tule, Jääskeläisen tulo on kiistetty, Vehas-huhu muuttuu melkein päivittäin ja veikkaanpa että ei Lukko Lammassaartakaan tule saamaan takaisin ja miten mahtaa käydä sen Korpikarinkin kanssa?
Toriparlamentin ruuvipuristimessa Rajala oli leuhkinut, että "katsotaan sitten olemmeko hankkineet huonoja pelaajia?". No joo, sitä voidaan tietysti arvailla miten kansa reagoi kun odotettujen Peten, Lampun ja Kukkosen sijasta Lukko kertookin hankkineensa "Eero Väreen", Kimmo Koskenkorvan, Antti Mäkilän ja "Juha Uotilan". (Lainausmerkit kahden pelaajan kohdalla siksi että näitä ei ole edes huhuttu, tulivat vaan omaan huuruiseen päähäni ensimmäisinä mieleen Peten ja Kukkosen korvaajiksi).
Miten mahtaa kansa reagoida? Juupa juu.