Tuossa lainauksessa minua hämää aikamuoto oli tarkoitus laittaa.
Viittasikohan liigajyrä siihen, että nyt se isompi raha on jo laitettu ns. kolmosketjuun?
Tuossa lainauksessa minua hämää aikamuoto oli tarkoitus laittaa.
Viittasikohan liigajyrä siihen, että nyt se isompi raha on jo laitettu ns. kolmosketjuun?
Kyllähän ne eurot skrinnaavat kahdessa ensimmäisessä kentässä.
Eiköhän lähtökohtaisesti Jokereiden nelosketju ole ensi kaudella Mäki - Tyrväinen - Ben-Amor. Lambergin, Hännikäisen, Henritiuksen ja Salmisen tehtävä on paikata loukkaantumisia ja varmistaa ettei kenelläkään vakiokokoonpanon pelaajalla ole varaa löysäilyyn. Tuskin jää alempien ketjujen ja reservipelaajien laadusta kiinni ensi kaudellakaan Jokereiden mestaruushaaveet.
Joku umpihullu sekopää (ei pahalla) olisi tuomassa Kipperiä Jokerimaalille... Mitähän tohon nyt sitten sanoisi...
Minua tällä varmasti tarkoitit. Ja kuten tuonne koko SM-Liigan siirtohuhuja koskevaan ketjuun kirjoitin, niin tietolähteeni on suurinpiirtein hevosmiesten tietotoimisto. Yhden välikäden kautta alkuperäinen lähde on erään suomalaisen ison mediatoimijan urheilutoimittaja. Itse kategorisoin huhut yleensä neljään luokkaan: pomminvarmat, mahdolliset, epätodennäköiset, epärealistiset. Tämän huhun olen laittanut neljänteen mappiin. Niin toki aikoinaan laitoin Jarkko Ruudun ja Erik Karlssoninkin, kun niistä ensimmäistä kertaa huhuja ennen julkistusta kuulin... No jaa, Rudi oli ehkä tuossa kolmoskorissa.Joku umpihullu sekopää (ei pahalla) olisi tuomassa Kipperiä Jokerimaalille... Mitähän tohon nyt sitten sanoisi...
Lisäyksenä sen verran, että Kiprusoff omistaa jo asunnon Helsingistä ja että aikovat myös tulla perheineen asumaan Helsinkiin kun ura Pohjois-Amerikassa päättyy. Tällainen käsitys minulle on jäänyt, en vaan muista tosin että mistä yhteydestä. Kesämökkeilee toki Turun saaristossa.
Mitä mitä, onko kovien puheiden mies (joka on huhujen mukaan käynyt kerran jopa kysymässä Marko"mörkö"Anttilan kuulumisia) ihmiskuulien ihmiskuula Patrik "tappaja" Moisio mukamas siirtymässä Narreihin??
Tässä on uuden legendan syntymisen ainekset! :)
Ei tarvita. Meiltä löytyy jo ihmiskuula Matti Lamberg.
Kyllähän Jokereiden tarpeet ovat ihan jossain muualla kuin Moision tryoutissa. Ensinnäkin maalitykki, puolustaja, keskushyökkääjä ja maalivahti.
Projektipelaajaksi tänne Poriinkin hankittiin, ei vaan oikein onnistunut. Pelaajana on värikäs ja uskon, että vielä sen liigapaikan jostain jengistä saa. Pelaajana jakaa mielipiteitä, osa faneista tyrmäsi Patin täysin, mutta muutama näki otteissa sentään jotain hyvääkin. Nuori kaveri kuitenkin ja aikaa on vielä vaikka mihin. En pidä toivottomana tapauksena.Jos Moisio-huhuissa on perää, niin haiskahtaa vähän Tomekin projektihaulta. Ei näissä kokeiluissa käytännössä mitään hävitä voi, joten vihreää valoa täältä suunnasta, jonkinlaiset mahdollisuudet on kuitenkin olemassa että Moisiosta kehittyy kulttipelaaja ja fanien suosikki.