Tässä oli joku, että harkkapaitaa ei ole numerolla 61. Sivuillakin mainitaan, että Lemberg on kyllä #61, mutta harkkapeleissä #71.Lemberg kokoonpanossa #71
..kukas päräyttävä free agent on meidän uusi #61??
Tässä oli joku, että harkkapaitaa ei ole numerolla 61. Sivuillakin mainitaan, että Lemberg on kyllä #61, mutta harkkapeleissä #71.Lemberg kokoonpanossa #71
..kukas päräyttävä free agent on meidän uusi #61??
25 ja 27, eli eiköhän vieraana seuraavassa jaksossa ole Kuusla ja Lind.Narriradio twiittailee tällaista yhtälöä. Osaako joku ratkaista? Omista matematiikan oppitunneista on liikaa aikaa ja en väsymykseltäni jaksa herätellä vanhoja numeraalisia kykyjäni.
Yritin jo aikaisemmin kysellä tämän tiedon perään ja en saanu koskaan vastausta :DValtteri Filppula ei pelaa Jokereissa ensi kaudella. Tämä siis tieto, ei huhu.
Olin mielelläni tässä väärässä ja pitää kyseisen lähteeni "tietoja" suodattaa paremmin tai laittaa hyllylle. Pitääkö jotain tehdä muuta tämä väärä tieto hyvittääkseni. Kaadanko tervaa ja höyheniä vai jotain muuta?Yritin jo aikaisemmin kysellä tämän tiedon perään ja en saanu koskaan vastausta :D
Onko kyseinen nimimerkki enää tämän jälkeen tänne kirjoitellutkaan?
Just selailin taaksepäin huhuketjua, että koska kuulin tämän Valle-huhun ensimmäisen kerran työmaalla niin huhtikuu näytti olevan.
Kyllä tämän huhun kanssa kävi kuulkaas nyt niin, että niin vaan se herra #51 tekee paluun meidän seuraan 100% varmuudella.
Itse olen oppinut kantapään kautta sen, että mitään ei kannata varmaksi sanoa. Siitä kuullaan vielä vuosienkin päästä...Olin mielelläni tässä väärässä ja pitää kyseisen lähteeni "tietoja" suodattaa paremmin tai laittaa hyllylle. Pitääkö jotain tehdä muuta tämä väärä tieto hyvittääkseni. Kaadanko tervaa ja höyheniä vai jotain muuta?
Ja olenhan minä kirjoitellut palstalle sen jälkeenkin.
Eiköhän se Valle ole. Molemmat pelasi vuoden -12 kotikisoissa Suomen joukkueessa.TikTok videolla Ossi puhuu Suomen MM-kisojen kämppäkaveristaan, jonka nimi piipataan. Kukas se nyt oli? Valleko?
TikTok videolla Ossi puhuu Suomen MM-kisojen kämppäkaveristaan, jonka nimi piipataan. Kukas se nyt oli? Valleko?
Totta, koska muutenhan Ossi puhuu tavallaan pa*kaa, sillä Vallehan tiedettiin jo tuossa vaiheessa!Vallen lisäksi Aaltonen tai Pihlström? Jos Väänäsen aikasempi ”mä tiedän jotain mitä te ette tiedä” tarkottaisi jtn.
Tuskin tulee kumpikaan, ja Juhiksella luulisi painavan vaakakupissa fyrkka. Sitä paitsi, Juhamatti ei kestäisi peliäkään Teron koirankoppia, johon käsky kävisi puolustuspään velvoitteiden laiminlyönneistä.Vallen lisäksi Aaltonen tai Pihlström? Jos Väänäsen aikasempi ”mä tiedän jotain mitä te ette tiedä” tarkottaisi jtn.
Kyllä tässä nyt epäilykset herää itselläkin. Valle on 100% varma, mutta tuleeko myös Pihlström. Viimeisimmässä videossa yritetään liittää keppostelu tarina Valleen, tietysti hämäykseksi ;)Jos katsoo Ossin suuta mitä sanoo tuon ensimmäisen piippauksen kohdalla, niin ehkä ennemmin sanoo ”Pillusta” kuin ”Vallesta”?
Olisko loukkaantuneena tai sairaana? Tuskin on luotto mennyt vielä, kun ei ole ensimmäistäkään peliä pelattuna. Tässä tilanteessa toki uutta maalivahtia kyllä tarvittaisiin riippuen loukin pituudesta.Ei siellä huhuissa olisi toista maalivahtia? Pipopää ei ole pelannut kumpaakaan harjoitusottelua, ei ollut edes joukkueessa viimeksi. Vähän vaikuttaa siltä, ettei luottoa ole.
Ihan varmasti tulee vielä yks veskari lisää. Risulla oli pikkuloukkeja viime kaudella pari kertaa eikä kokeneesta aisaparista ole haittaa.Ei siellä huhuissa olisi toista maalivahtia? Pipopää ei ole pelannut kumpaakaan harjoitusottelua, ei ollut edes joukkueessa viimeksi. Vähän vaikuttaa siltä, ettei luottoa ole.
Luottoa kyllä löytyy. Heikkerihän on pitkään ollut nimenomaan junnujen ykkösveskari. Sairastuminen ennen U20 playoffeja avasi Risulle mestaa ja lopputulos ripustettiin kaulaan. On siis potentiaalia duossa.Olisko loukkaantuneena tai sairaana? Tuskin on luotto mennyt vielä, kun ei ole ensimmäistäkään peliä pelattuna. Tässä tilanteessa toki uutta maalivahtia kyllä tarvittaisiin riippuen loukin pituudesta.
Samaa mieltä, että ensimmäisellä sensurointikerralla näyttää siltä, että nimi alkaa P:llä. Samoissa kisoissa pelasi myös P:llä alkava Kontiola, mutta ei kai nyt hänestä sentään olisi kyse, koska hänestä varmaan puhutaan useammin Konnana eikä Petrinä.Jos katsoo Ossin suuta mitä sanoo tuon ensimmäisen piippauksen kohdalla, niin ehkä ennemmin sanoo ”Pillusta” kuin ”Vallesta”?
En jaksa uskoa, että Ossi olisi virallisessa videossa käyttänyt Pillusta Pillu-nimeä. Eiköhän tuo Vallesta puhu.Jos katsoo Ossin suuta mitä sanoo tuon ensimmäisen piippauksen kohdalla, niin ehkä ennemmin sanoo ”Pillusta” kuin ”Vallesta”?
Tiedän varmuudella, että Väänäsen huonetoveri kotikisoissa 2012 oli Filppula. Hänestä siis Väänänen tuossa videolla puhuu.Kyllä tässä nyt epäilykset herää itselläkin. Valle on 100% varma, mutta tuleeko myös Pihlström. Viimeisimmässä videossa yritetään liittää keppostelu tarina Valleen, tietysti hämäykseksi ;)
"Mä tiedän jotain, mitä te ette tiedä". Kutina on, että emme todellakaan tiedä.
2013 oli myös kisat osittain Suomessa ja niissä kisoissa Filppula ei pelannut, mutta ehkä juoni ei tässä mene niin pitkälle ja Filppula sieltä pelkästään tulee.Tiedän varmuudella, että Väänäsen huonetoveri kotikisoissa 2012 oli Filppula. Hänestä siis Väänänen tuossa videolla puhuu.
Ei ole huhu, mutta jos rahaa on ja näitä veteraaneja kotiutetaan, niin mieleen tulee Kasimir Kaskisuo.Ei siellä huhuissa olisi toista maalivahtia?
Teron puolustuspeli on niin sekaisin että Juhishan vaan nauttisiTuskin tulee kumpikaan, ja Juhiksella luulisi painavan vaakakupissa fyrkka. Sitä paitsi, Juhamatti ei kestäisi peliäkään Teron koirankoppia, johon käsky kävisi puolustuspään velvoitteiden laiminlyönneistä.