Huhuketju

  • 5 044 929
  • 12 674

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hirvittävä ajatus tuli just mieleen, että maanantaina julkaistaankin joku muu ja samalla kerrotaan Valtterin paidan jäädytyksestä sekä omistajaportaaseen liittymisestä. Ja tähän liittyi tuo Ossin ”mä tiedän jotain mitä te ette tiedä ;)” -lausahdus.

Eihän tää voi olla? Eihän?
Ei ole. Edes Väänänen ei ole noin uhkarohkea tilanteessa, jossa Jokerit on käytännössä jo vuotanut asian valtakunnan medioihin ja ilmoittanut pelaajauutisesta kellonlyömällä 11.51. Siellä ymmärretään mikä paskamyrsky tästä nousisi fanien keskuudessa. Kampin screeni olisi hyttysen ininää tähän verrattuna.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hirvittävä ajatus tuli just mieleen, että maanantaina julkaistaankin joku muu ja samalla kerrotaan Valtterin paidan jäädytyksestä sekä omistajaportaaseen liittymisestä. Ja tähän liittyi tuo Ossin ”mä tiedän jotain mitä te ette tiedä ;)” -lausahdus.

Eihän tää voi olla? Eihän?
Tää olisi sellainen perseennäyttö faneille ettei millään seuralla ole varaa tuota tehdä. Miksi nähtäisiin kaikki vaiva, jossa vihjaillaan Vallen paluulla ja numero 51 löytyy monesta paikkaa. Ei kerta kaikkiaan kukaan ole noin tyhmä. Kyllä se Valle sieltä tulee ja ihan pelaamaan. Jos liittyisi pelkästään omistajaportaaseen olisi uutisointi ollut tyystin erilaista.
 
Viimeksi muokattu:

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Narriradio twiittailee tällaista yhtälöä. Osaako joku ratkaista? Omista matematiikan oppitunneista on liikaa aikaa ja en väsymykseltäni jaksa herätellä vanhoja numeraalisia kykyjäni.
 

Liitteet

  • IMG_1704.jpeg
    IMG_1704.jpeg
    200,1 KB · kertaa luettu: 219

AaWikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HPK
Valtteri Filppula ei pelaa Jokereissa ensi kaudella. Tämä siis tieto, ei huhu.
Yritin jo aikaisemmin kysellä tämän tiedon perään ja en saanu koskaan vastausta :D

Onko kyseinen nimimerkki enää tämän jälkeen tänne kirjoitellutkaan?

Just selailin taaksepäin huhuketjua, että koska kuulin tämän Valle-huhun ensimmäisen kerran työmaalla niin huhtikuu näytti olevan.

Kyllä tämän huhun kanssa kävi kuulkaas nyt niin, että niin vaan se herra #51 tekee paluun meidän seuraan 100% varmuudella.
 

Hockey91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yritin jo aikaisemmin kysellä tämän tiedon perään ja en saanu koskaan vastausta :D

Onko kyseinen nimimerkki enää tämän jälkeen tänne kirjoitellutkaan?

Just selailin taaksepäin huhuketjua, että koska kuulin tämän Valle-huhun ensimmäisen kerran työmaalla niin huhtikuu näytti olevan.

Kyllä tämän huhun kanssa kävi kuulkaas nyt niin, että niin vaan se herra #51 tekee paluun meidän seuraan 100% varmuudella.
Olin mielelläni tässä väärässä ja pitää kyseisen lähteeni "tietoja" suodattaa paremmin tai laittaa hyllylle. Pitääkö jotain tehdä muuta tämä väärä tieto hyvittääkseni. Kaadanko tervaa ja höyheniä vai jotain muuta?

Ja olenhan minä kirjoitellut palstalle sen jälkeenkin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin mielelläni tässä väärässä ja pitää kyseisen lähteeni "tietoja" suodattaa paremmin tai laittaa hyllylle. Pitääkö jotain tehdä muuta tämä väärä tieto hyvittääkseni. Kaadanko tervaa ja höyheniä vai jotain muuta?

Ja olenhan minä kirjoitellut palstalle sen jälkeenkin.
Itse olen oppinut kantapään kautta sen, että mitään ei kannata varmaksi sanoa. Siitä kuullaan vielä vuosienkin päästä...
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hienoahan tätä tiisausta on elää mukana ja hype vain nousee. Kukakohan sieltä toden totta on maanantaina tulossa?
 

Boi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos katsoo Ossin suuta mitä sanoo tuon ensimmäisen piippauksen kohdalla, niin ehkä ennemmin sanoo ”Pillusta” kuin ”Vallesta”?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mesu

Lartem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilainen lätkä ilman möyrimistä
Vallen lisäksi Aaltonen tai Pihlström? Jos Väänäsen aikasempi ”mä tiedän jotain mitä te ette tiedä” tarkottaisi jtn.
Tuskin tulee kumpikaan, ja Juhiksella luulisi painavan vaakakupissa fyrkka. Sitä paitsi, Juhamatti ei kestäisi peliäkään Teron koirankoppia, johon käsky kävisi puolustuspään velvoitteiden laiminlyönneistä.
 

jore67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei siellä huhuissa olisi toista maalivahtia? Pipopää ei ole pelannut kumpaakaan harjoitusottelua, ei ollut edes joukkueessa viimeksi. Vähän vaikuttaa siltä, ettei luottoa ole.
 

Mesu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos katsoo Ossin suuta mitä sanoo tuon ensimmäisen piippauksen kohdalla, niin ehkä ennemmin sanoo ”Pillusta” kuin ”Vallesta”?
Kyllä tässä nyt epäilykset herää itselläkin. Valle on 100% varma, mutta tuleeko myös Pihlström. Viimeisimmässä videossa yritetään liittää keppostelu tarina Valleen, tietysti hämäykseksi ;)

"Mä tiedän jotain, mitä te ette tiedä". Kutina on, että emme todellakaan tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jyp, Leon Draisaitl
Ei siellä huhuissa olisi toista maalivahtia? Pipopää ei ole pelannut kumpaakaan harjoitusottelua, ei ollut edes joukkueessa viimeksi. Vähän vaikuttaa siltä, ettei luottoa ole.
Olisko loukkaantuneena tai sairaana? Tuskin on luotto mennyt vielä, kun ei ole ensimmäistäkään peliä pelattuna. Tässä tilanteessa toki uutta maalivahtia kyllä tarvittaisiin riippuen loukin pituudesta.
 

Tiki30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Riemu
Ei siellä huhuissa olisi toista maalivahtia? Pipopää ei ole pelannut kumpaakaan harjoitusottelua, ei ollut edes joukkueessa viimeksi. Vähän vaikuttaa siltä, ettei luottoa ole.
Ihan varmasti tulee vielä yks veskari lisää. Risulla oli pikkuloukkeja viime kaudella pari kertaa eikä kokeneesta aisaparista ole haittaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Olisko loukkaantuneena tai sairaana? Tuskin on luotto mennyt vielä, kun ei ole ensimmäistäkään peliä pelattuna. Tässä tilanteessa toki uutta maalivahtia kyllä tarvittaisiin riippuen loukin pituudesta.
Luottoa kyllä löytyy. Heikkerihän on pitkään ollut nimenomaan junnujen ykkösveskari. Sairastuminen ennen U20 playoffeja avasi Risulle mestaa ja lopputulos ripustettiin kaulaan. On siis potentiaalia duossa.

Itsekin mietin ettei tätä ettei ole ollut rosterissa. Voisiko olla maanpuolustuksellisia velvoitteita?
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos katsoo Ossin suuta mitä sanoo tuon ensimmäisen piippauksen kohdalla, niin ehkä ennemmin sanoo ”Pillusta” kuin ”Vallesta”?
Samaa mieltä, että ensimmäisellä sensurointikerralla näyttää siltä, että nimi alkaa P:llä. Samoissa kisoissa pelasi myös P:llä alkava Kontiola, mutta ei kai nyt hänestä sentään olisi kyse, koska hänestä varmaan puhutaan useammin Konnana eikä Petrinä.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Jos katsoo Ossin suuta mitä sanoo tuon ensimmäisen piippauksen kohdalla, niin ehkä ennemmin sanoo ”Pillusta” kuin ”Vallesta”?
En jaksa uskoa, että Ossi olisi virallisessa videossa käyttänyt Pillusta Pillu-nimeä. Eiköhän tuo Vallesta puhu.

Toki Pillukin on aina vaan hyvä lisä, mutta nyt pitää muistaa, että me skulataan Mestistä. Ymmärrän myös sen, että Vallen sopparin jälkeen ollaan toiveikkaita, mut jäitä hattuun.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä tässä nyt epäilykset herää itselläkin. Valle on 100% varma, mutta tuleeko myös Pihlström. Viimeisimmässä videossa yritetään liittää keppostelu tarina Valleen, tietysti hämäykseksi ;)

"Mä tiedän jotain, mitä te ette tiedä". Kutina on, että emme todellakaan tiedä.
Tiedän varmuudella, että Väänäsen huonetoveri kotikisoissa 2012 oli Filppula. Hänestä siis Väänänen tuossa videolla puhuu.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedän varmuudella, että Väänäsen huonetoveri kotikisoissa 2012 oli Filppula. Hänestä siis Väänänen tuossa videolla puhuu.
2013 oli myös kisat osittain Suomessa ja niissä kisoissa Filppula ei pelannut, mutta ehkä juoni ei tässä mene niin pitkälle ja Filppula sieltä pelkästään tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös