Huhuketju

  • 5 046 214
  • 12 678

AaWikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HPK
Olin mielelläni tässä väärässä ja pitää kyseisen lähteeni "tietoja" suodattaa paremmin tai laittaa hyllylle. Pitääkö jotain tehdä muuta tämä väärä tieto hyvittääkseni. Kaadanko tervaa ja höyheniä vai jotain muuta?

Ja olenhan minä kirjoitellut palstalle sen jälkeenkin.
Ei nyt sentään…itsehän en kanssa uskonut kuulemaani silloin huhtikuussa vaikka asiasta vuotanut henkilö oli ollu samassa mestassa Forslundin kanssa. Silti levitin tänne kuulemani vaikka kovin ohkainen oli mun lähde, kun piti luottaa sähkärin kahvitauko höpöttelyyn joka höpöttelee muutenkin vähän kaikesta mahdollisesta.

Lähinnä halusin silloin ensimmäisen kerran asiaa tiedustellessa tietää tämän täysin varman tiedon lähteen ettei Valle tule.

Toisaalta toivon, että Jokerit ei julkistaisikaan maanantaina Filppulan sopimusta ihan vaan siis sen takia, ku media julkisti tämän jo heidän varmana tietona.

Paita lähtee heti tilaukseen, kun tälle sopparille virallinen niitti tulee. Onko joku jo tilannut ennen virallista vahvistusta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös