Huhuketju

• 5 222 092
  • 13 618

AaWikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HPK
Olin mielelläni tässä väärässä ja pitää kyseisen lähteeni "tietoja" suodattaa paremmin tai laittaa hyllylle. Pitääkö jotain tehdä muuta tämä väärä tieto hyvittääkseni. Kaadanko tervaa ja höyheniä vai jotain muuta?

Ja olenhan minä kirjoitellut palstalle sen jälkeenkin.
Ei nyt sentään…itsehän en kanssa uskonut kuulemaani silloin huhtikuussa vaikka asiasta vuotanut henkilö oli ollu samassa mestassa Forslundin kanssa. Silti levitin tänne kuulemani vaikka kovin ohkainen oli mun lähde, kun piti luottaa sähkärin kahvitauko höpöttelyyn joka höpöttelee muutenkin vähän kaikesta mahdollisesta.

Lähinnä halusin silloin ensimmäisen kerran asiaa tiedustellessa tietää tämän täysin varman tiedon lähteen ettei Valle tule.

Toisaalta toivon, että Jokerit ei julkistaisikaan maanantaina Filppulan sopimusta ihan vaan siis sen takia, ku media julkisti tämän jo heidän varmana tietona.

Paita lähtee heti tilaukseen, kun tälle sopparille virallinen niitti tulee. Onko joku jo tilannut ennen virallista vahvistusta?

Hockey91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei nyt sentään…itsehän en kanssa uskonut kuulemaani silloin huhtikuussa vaikka asiasta vuotanut henkilö oli ollu samassa mestassa Forslundin kanssa. Silti levitin tänne kuulemani vaikka kovin ohkainen oli mun lähde, kun piti luottaa sähkärin kahvitauko höpöttelyyn joka höpöttelee muutenkin vähän kaikesta mahdollisesta.

Lähinnä halusin silloin ensimmäisen kerran asiaa tiedustellessa tietää tämän täysin varman tiedon lähteen ettei Valle tule.

Toisaalta toivon, että Jokerit ei julkistaisikaan maanantaina Filppulan sopimusta ihan vaan siis sen takia, ku media julkisti tämän jo heidän varmana tietona.

Paita lähtee heti tilaukseen, kun tälle sopparille virallinen niitti tulee. Onko joku jo tilannut ennen virallista vahvistusta?
Täysin varman tietolähteeni lähde on aiemmin osunut oikeaan monessa liigahuhussaan ja sen pohjalta luotin tähänkin. Henkilö tienaa leipäänsä jääkiekon parista niin antoi aihetta isompaan luotettavuuteen kuin "kuulin Juupajoen baarissa kerrottavan".

Ensi viikolla alkavissa höntsälätkävuorossa pääsen tiedustelemaan mikä meni vikaan huhussa. Toki olen enemmän kuin tyytyväinen että pieleen meni.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Itse asiassa viime keväänä näin useamman jullien pelin ja Pihlström oli joukkueensa parhaimmistoa yllättäen. Ei mikään ratkaisu tuloksen tekoon hyökkäyspäässä, mutta alaketjuun olisi erittäin hyvä. Tiukoissa playoff-sarjoissa ja mahdollisessa karsinnassa olisi tärkeä pelaaja kokemuksen ansiosta. Alivoimalla myös hyvä.

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Tuli tässä semmonen mieleen, että jos Ossin "mä luulen, et mä tiedän jotain, mitä te ette tiedä" olisikin viittaus erään pelaajan sopimukseen. Mediassa ja pitkälti myös täällä on käsitys, että eräs pelaaja pelaa vain ensi kauden Jokereissa. Mitä jos soppari onkin mallia 1+1 tai suoraan kaksivuotinen?

Alkushokin ja -innostuksen jälkeisiä ajatuksia, joilla tuskin on mitään perää, mutta kunhan spekuloin. Oispa jo huominen.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse asiassa viime keväänä näin useamman jullien pelin ja Pihlström oli joukkueensa parhaimmistoa yllättäen. Ei mikään ratkaisu tuloksen tekoon hyökkäyspäässä, mutta alaketjuun olisi erittäin hyvä. Tiukoissa playoff-sarjoissa ja mahdollisessa karsinnassa olisi tärkeä pelaaja kokemuksen ansiosta. Alivoimalla myös hyvä.
Jos irtonaista on vielä pelaajahankintoihin, niin ei niitä kannata pistää nelosketjuun, kun #51 ympärille pitäisi rakentaa vastustajien kauhu.

Jos Pihlu hinkuaa pelaamaan narreihin 4. kentän laiturin mestisliksalla eli talkoohengellä, niin mahtuis mun jokereihin.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
kun #51 ympärille pitäisi rakentaa vastustajien kauhu.
Mestiksessä 40v ukko joka painaa kentän päädystä päätyyn 34km/h huippunopeudella ja laatulaukauksella Mestikseen, etenkin jos 3-4 ketjussa painaa, ei mikään päiväuni nuorille pakeille ja kassareille ole.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Paljon tullut yhteydenottoja muilta pelaajilta, ketkä nyt haluaa Jokereihin.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Mielenkiintoinen toi OP:n 1 rightin pakki ja 2 kovaa hyökkääjää hakusessa heitto
Se oli sillain rekryilmoitus et saa ilmoittautua pelaamaan. Palkkataso lähtee siitä et Vallen tasosille ei makseta mitään mut jos parempi oot nii voidaan neuvotella.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tuossa taisi joku koho upota jo pinnan alle. Katsotaan tuleeko arvokalaa.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuten Yrjänheikkikin tiedotustilaisuudessa sanoikin, varmasti Filppulan mukaantulo tulee lisäämään Jokereiden houkuttelevuutta vapaiden agenttien silmissä ja en ihmettelisi, vaikka aika moni kova pelimies saattaa harkita tarkkaan, meneekö esim. Kerhoon / Jukureihin, Allsvenskaniin jne. vai tuleeko Suomen suurimpaan ja kauneimpaan. Ensi kausi kun tulee olemaan pelaajillekin jotain poikkeuksellista.

Olisihan esim. Jokereihin jo vuoden päivät haaveiltu Muse melkoinen vahvistus Mestikseen, mikäli Tapparan kanssa sopimus ei jatku.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös Kristian Näkyvä ollut parempi pelaaja kuin Erik Karlsson? Eliteprospectsin kuvassa pelaa muuten numerolla 51! Sattumaako? Hymiö.

Kätisyys vaan on väärä, mutta eiköhän hän ole niin kova jätkä, että voi vaihtaa itsensä rightiksi.

Liitteet

• image_2024-08-19_131541455.png
    image_2024-08-19_131541455.png
    103,7 KB · kertaa luettu: 84

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Saattaa lähipäivinä tulla toiveita nostattava tiedote!! Taas tulee risuja, kun en pysty tätä huhuilua sen enempää avaamaan. Jos huhu kuitenkin osoittautuu paikkansa pitäväksi, niin elämme jänniä aikoja. Joten malttakaa päivä tai pari!

Kiitos vielä tästä viestistä, josta koko show sai alkunsa! Sytytti aika monet keskustelut: ”ei kai se nyt oikeesti lähe mihinkään bussiin istumaan”, ”nostaa koko pelaajabudjetin verran palkkaa”, ”jos sieltä nyt ei tule filppulaa niin surkeasti tiedotettu ja kaikille kenkää.”

Lähtee se. Ei nosta. Tuli se.

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ollut mikään lihatiski, mutta baaritiskin oloinen. Sain vihjeen odottaa verorajaa.
Liittyiköhän tämä veroraja-asia siihen, että Filppula liittyy virallisesti jengiin vasta 1.9. ja pelaa ensimmäisen ottelunsa 17.9. TuToa vastaan?

Vai onkohan sieltä ulkomailta vielä joku muukin suurehko kala haukannut Saarnin ja OP:n mato-ongen koukkuun?

Milloin muuten veroraja edes on?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy