Huhuketju

  • 5 044 929
  • 12 674

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Aaltonen voi mennä Ouluun pilaamaan joukkuehengen. Sellasta fleguilijaa jokerit ei tarvitse joka antaa kaikkensa yhdessä pelissä kymmenestä.
Mistä tämä Aaltonen nyt on noussut huhuksi? Vaikea kuvitella, että motivaatiota riittää Mestiksessä pellailla. Vaikka nyt Filppula on. Itse veikkaan, että ajautuu Teron kanssa törmäyskurssille jos nyt sattuisi yllättäen Mestiksessä pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä tämä Aaltonen nyt on noussut huhuksi? Vaikea kuvitella, että motivaatiota riittää Mestiksessä pellailla. Vaikka nyt Filppula on. Itse veikkaan, että ajautuu Teron kanssa törmäyskurssille jos nyt sattuisi yllättäen Mestiksessä pelaamaan.
Joo en tiedä mistä on noussut. Varmaan läppää vaan mutta itse en Aaltosta enää meillä halua nähdä.
 

Wessel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Varmaan käyty jo läpi täällä mutta ihmetyttää kyllä kun tossa IG postauksessa koskien tiedotustilaisuutta on 3 viiriä? Voisiko se olla että sieltä tulossa 2 muutakin pelaajaa? Tää koko Filppulan julkistus on vähän niinku vuotanut jo ennen ku edes on kerrottu mitään virallista. Voisko olla niin 200IQ että Filppulaa kisuttelemalla on vedetty ovelasti savuverho 2 muun julkistuksen eteen? Ja kyllä foliohattu on syvällä päässä.
 

-Hnö-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Varmaan käyty jo läpi täällä mutta ihmetyttää kyllä kun tossa IG postauksessa koskien tiedotustilaisuutta on 3 viiriä? Voisiko se olla että sieltä tulossa 2 muutakin pelaajaa? Tää koko Filppulan julkistus on vähän niinku vuotanut jo ennen ku edes on kerrottu mitään virallista. Voisko olla niin 200IQ että Filppulaa kisuttelemalla on vedetty ovelasti savuverho 2 muun julkistuksen eteen? Ja kyllä foliohattu on syvällä päässä.
Tai sitten se on vaan viittaus kolmen kullan kerhoon.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmaan käyty jo läpi täällä mutta ihmetyttää kyllä kun tossa IG postauksessa koskien tiedotustilaisuutta on 3 viiriä? Voisiko se olla että sieltä tulossa 2 muutakin pelaajaa? Tää koko Filppulan julkistus on vähän niinku vuotanut jo ennen ku edes on kerrottu mitään virallista. Voisko olla niin 200IQ että Filppulaa kisuttelemalla on vedetty ovelasti savuverho 2 muun julkistuksen eteen? Ja kyllä foliohattu on syvällä päässä.
Noi samat kolme viiriä on ollut tietokoneella käytynä kotisivuilla 1.8. lähtien ja omasta mielestäni ne kuvastavat koti-, vieras- ja kolmospaitojen värejä.

Itsekin olen tässä pohtinut sitä, että ovatko nakkimaakarit ja toimisto niin raakoja äijiä, että sieltä olisi tulossa vaikka jo maanantaina yksi tai kaksi kovan luokan ukkoa sisään joista ei ole vielä kuultu huhuiluakaan, mutta toimistolla ovat nyt saaneet kaikki odottamaan vain Filppulaa sisään? Noh, ehkäpä toiveajattelua, mutta suht takavasemmalta puskistahan se tulisi, jos maanantaina julkaistaankin joku ihan muu pelaaja kuin Valle. Filppulan julkistus olisikin vasta myöhemmin ja näin Filppula-kissa-hiirileikki saisi jatkoa.
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Noi samat kolme viiriä on ollut tietokoneella käytynä kotisivuilla 1.8. lähtien ja omasta mielestäni ne kuvastavat koti-, vieras- ja kolmospaitojen värejä.

Itsekin olen tässä pohtinut sitä, että ovatko nakkimaakarit ja toimisto niin raakoja äijiä, että sieltä olisi tulossa vaikka jo maanantaina yksi tai kaksi kovan luokan ukkoa sisään joista ei ole vielä kuultu huhuiluakaan, mutta toimistolla ovat nyt saaneet kaikki odottamaan vain Filppulaa sisään? Noh, ehkäpä toiveajattelua, mutta suht takavasemmalta puskistahan se tulisi, jos maanantaina julkaistaankin joku ihan muu pelaaja kuin Valle. Filppulan julkistus olisikin vasta myöhemmin ja näin Filppula-kissa-hiirileikki saisi jatkoa.
Piti käydä lukemassa tiedote vielä kerran uudelleen, jossa luki "Paikalla tilaisuudessa julkistettavan PELAAJAN...".

Voisiko 3 paitaa siis vaan tarkoittaa, että tilaisuudessa on PJ, UTJ ja pelaaja, kuten jutussa sanotaan.

Toki huomattavasti hienompaa olisi, mikäli ne merkitsevät kolmea pelaajaa. Kuitenkin on jännä, että sitä ei tekstiin mitenkään ole piilotettu vihjeenä. Instagramissa nähdyt vihjeet toki viittaavat taas siihen, että jotain on vielä tulossa.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haluaisin myös jääkiekkoromantikkona uskoa että Valle omasta halustaan tulisi vielä kerran kotiin pelaamaan. Samaten haluaisin nähdä toisen kerran elämässäni Jokereiden suorittavan pelaamalla sarjanousun Liigaan, mutta toki nämä molemmat ovat todella epätodennäköisiä tapahtumia.
Lainataan itseäni maaliskuulta. Vielä Valle autat siinä nousussa, niin olet täyttänyt tämän miehen kaukaisen haaveen.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Hirvittävä ajatus tuli just mieleen, että maanantaina julkaistaankin joku muu ja samalla kerrotaan Valtterin paidan jäädytyksestä sekä omistajaportaaseen liittymisestä. Ja tähän liittyi tuo Ossin ”mä tiedän jotain mitä te ette tiedä ;)” -lausahdus.

Eihän tää voi olla? Eihän?
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Hirvittävä ajatus tuli just mieleen, että maanantaina julkaistaankin joku muu ja samalla kerrotaan Valtterin paidan jäädytyksestä sekä omistajaportaaseen liittymisestä. Ja tähän liittyi tuo Ossin ”mä tiedän jotain mitä te ette tiedä ;)” -lausahdus.

Eihän tää voi olla? Eihän?
Huikeaa draamaa seurata tätä ketjua ja huhumyllyä. Tulee Virmasen ajat mieleen.

Kaikkinensa tämä uutisointi ja etenkin Filppulan kaltaisten tähtien tulo Mestikseen on aivan loistava asia sarjan kaikille joukkueille.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hirvittävä ajatus tuli just mieleen, että maanantaina julkaistaankin joku muu ja samalla kerrotaan Valtterin paidan jäädytyksestä sekä omistajaportaaseen liittymisestä. Ja tähän liittyi tuo Ossin ”mä tiedän jotain mitä te ette tiedä ;)” -lausahdus.

Eihän tää voi olla? Eihän?
Ei, rauhoittukaa nyt jo hyvät ihmiset.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Hirvittävä ajatus tuli just mieleen, että maanantaina julkaistaankin joku muu ja samalla kerrotaan Valtterin paidan jäädytyksestä sekä omistajaportaaseen liittymisestä. Ja tähän liittyi tuo Ossin ”mä tiedän jotain mitä te ette tiedä ;)” -lausahdus.

Eihän tää voi olla? Eihän?
Jos joku asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta niin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös