Huhuketju

  • 5 044 929
  • 12 674
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Kyllä tuo minuakin jää nyt kiusaamaan, kun on niin paskalla resolla koko kuva. Miksi olisi mustat housut, jos olisi Olavi? Kypärän vielä ymmärrän, sillä joutui viime kaudellakin käyttämään eri pottaa niissä Nordiksen peleissä, joissa pelattiin hopeisilla kypärillä. Olavillahan oli sellainen jännä, vähän matta se omansa.
Jep ja ei mun mielestä näytä yhtää Olavilta, vaikka onkin paska resoluutio kuvassa.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Twitterissä/Äksässä sama kuva hieman helpommin katsottavissa (vrt IG) mutta ei kyllä sen paremmin saa henkilöllisyydestä varmuutta.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitkä noi mainokset on noissa housuissa? Mulla ei ole nyt kuin kännykkä käytössä.
EDIT: Lukeeko tossa BCN? Sehän olisi Sveitsiläinen pankki. Oonko mä nyt ihan hakoteillä, ja on vaan lähtenyt ihan laukalle koko homma...
 
Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Filppula, iloinen jokerikiekko sekä Mestiksen vapaus ja tietty rentous voisivat hyvin sopia.

Itse tunnustan sympanneeni kovasti visiitillään meillä (silloin tuli vielä sitä liigaa seurattua), vaikkei ihan priimaonnistuminen ollut sekään.
Juhishan on pelityyliltään ja olemukseltaan jotenkin kuin tehty jokerilogoa kantavaksi. Niin hyvässä kuin pahassa.

Komppaan myös ja symppasin todella paljon viime visiitillä, kun saatiin Juhis Jokereissa pyörähtämään.

(Edit)
 
Onhan siellä toinenkin pohjoisen Jokeri legenda Juhiksen lisäksi vapaana, eli Junttila

Nojoo ei varmaan ole tulossa noista kumpikaan, mutta ihan Filppulan takia varmasti tulee katsottua Jokerien pelejä. Hieno haku
 

Lartem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilainen lätkä ilman möyrimistä
Jos voi yleisesti tiedustella toveri @Rampage lta, että jos/kun "toiveita nostattavat uutiset" liittyivät Valleen niin mistä huhu sai alkunsa?
 

Rampage

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos voi yleisesti tiedustella toveri @Rampage lta, että jos/kun "toiveita nostattavat uutiset" liittyivät Valleen niin mistä huhu sai alkunsa?
Eiköhän kaikki huhut lähde niin, että yks kertoo jotain toiselle, toinen kolmannelle, kolmas laittaa vähän värikynää, että huhu ois vähän mehukkaampi ja kertoo neljännelle jne... Joissain vaiheessa huhu päätyy tänne palstalle ja sit jännätään. Tämäkään vastaus ei varmasti tyydytä uteliaimpia palstatovereita, mutta vahvasti näyttää siltä, että meikäläinen ei ainakaan joudu häpeäpaaluun aasinhattu päässä! Ja ennen kaikkea, Valle TAITAA sittenkin tulla himaan!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös