Eiköhän joo. Äxän kuvaa kun katsoo, niin oikean käden tatuointi ois aika 1:1 Tuhman tatuoinnin kanssa.Tuhma se on luultavasti kuvassa. Treenannut joukkueen mukana viime kauden loppumisen jälkeen.
Totta!Palasi kuitenkin Liigaan. Toki SaiPan profiiliin oli aikanaan todella kova hankinta ja Jussilta hieno kotiutus.
Tämä on aika omissa luvuissa kun ei mennä pääsarjaan vaan Mestikseen.
Mitäs tuossa on? Tarjoaa vain Login-sivua.Kaikki tietää Filppulasta, mutta mitä Ossi tietää? ;D
Watch this story by Jokerit Helsinki on Instagram before it disappears.
81K Followers, 167 Following, 8,218 Postswww.instagram.com
Kaikki tietää Filppulasta, mutta mitä Ossi tietää? ;D
Watch this story by Jokerit Helsinki on Instagram before it disappears.
81K Followers, 167 Following, 8,218 Postswww.instagram.com
(jos video ei näy, Väänänen sanoo lyhyellä klipillä "Mä luulen et mä tiedän jotain mitä te ette tiedä", iskee silmää ja repeää)
Eikö tämä lopu koskaan?!Kyllä sieltä on jotain muutakin tulossa saletisti ;)
Olisiko kaunat saatu vihdoin sovittua ja Teemun paita hilataan jäähallin kattoon..?Kyllä sieltä on jotain muutakin tulossa saletisti ;)
Eikö tämä lopu koskaan?!
Filppula, iloinen jokerikiekko sekä Mestiksen vapaus ja tietty rentous voisivat hyvin sopia.Sieltä tulee kevvään pelimies samaan hintaan. Iistä lähti huhua.
Juhishan on pelityyliltään ja olemukseltaan jotenkin kuin tehty jokerilogoa kantavaksi. Niin hyvässä kuin pahassa.Filppula, iloinen jokerikiekko sekä Mestiksen vapaus ja tietty rentous voisivat hyvin sopia.
Itse tunnustan sympanneeni kovasti visiitillään meillä (silloin tuli vielä sitä liigaa seurattua), vaikkei ihan priimaonnistuminen ollut sekään.
Näinpä. Virne.Juhishan on pelityyliltään ja olemukseltaan jotenkin kuin tehty jokerilogoa kantavaksi. Komppaan myös ja symppasin todella paljon viime visiitillä, kun saatiin Juhis Jokereissa pyörähtämään.
Niin hyvässä kuin pahassa.
Polle myös rautaisessa kunnossa ;)No Ossi ite tietysti väsää paluuta. Äijä on kuulemma rautaisessa kunnossa.
X-Filppula-RitaPolle myös rautaisessa kunnossa ;)
Eiköhän kaikki huhut lähde niin, että yks kertoo jotain toiselle, toinen kolmannelle, kolmas laittaa vähän värikynää, että huhu ois vähän mehukkaampi ja kertoo neljännelle jne... Joissain vaiheessa huhu päätyy tänne palstalle ja sit jännätään. Tämäkään vastaus ei varmasti tyydytä uteliaimpia palstatovereita, mutta vahvasti näyttää siltä, että meikäläinen ei ainakaan joudu häpeäpaaluun aasinhattu päässä! Ja ennen kaikkea, Valle TAITAA sittenkin tulla himaan!!!Jos voi yleisesti tiedustella toveri @Rampage lta, että jos/kun "toiveita nostattavat uutiset" liittyivät Valleen niin mistä huhu sai alkunsa?
Mitä muuta tähän huhuun liittyy?Helsingin jäähalli 14.9.24
14+9+24= 47 = ?Mitä muuta tähän huhuun liittyy?