Ehdottomasti. Sai myös jatkosopimustarjouksen, mutta ilmeisesti haluaa ottaa stepin täältä ja saada paremman diilinLavalissa vetänyt hyvin tänä vuonna.
Ehdottomasti. Sai myös jatkosopimustarjouksen, mutta ilmeisesti haluaa ottaa stepin täältä ja saada paremman diilinLavalissa vetänyt hyvin tänä vuonna.
Eikä ole oikeastaan edes vahvaa, kun taitaa olla saletti. Saatte telottaa mut, jos tää ei osu.Aika vahvaa juttua on, että Otto Leskinen on se puolustaja, mikä julkaistaan.
Olin itsekkin aika fiiliksissä tästä huhusta, mutta tätä lainausta ajatellessa alkoi tuntua, että kyseessä on pakko olla ankka. Kurri ja Vuorinen olisi ottanut jo todella paljon opikseen menneistä, joka on hyvin epätodennäköistäAi minun Jokereissani 5 sentteriä rosterissa ennen kauden alkua? Älkää nyt naurattako.
Otto Somppi on kahdensuunnan sopparilla ihan varmasti jos Jokereihin päätyy. Ei pitäisi olla asiaa rosteriin suoraan.
Lähes piste per peli AHL:ssä pelaava pelaaja ei ole kyllä minnekkään Vantaalle tulossa pelaamaan.Otto Somppi on kahdensuunnan sopparilla ihan varmasti jos Jokereihin päätyy. Ei pitäisi olla asiaa rosteriin suoraan.
Herätys.Otto Somppi on kahdensuunnan sopparilla ihan varmasti jos Jokereihin päätyy. Ei pitäisi olla asiaa rosteriin suoraan.
Käsittääkseni @Lapajäähän on ennenkin heittänyt kieli poskella vastaavia hassutteluja, joten oletan että tälläkin kertaa kyse oli sellaisesta.
Pieni reality check olisi varmaan paikallaan. Somppi ei todellakaan tule millään kahden suunnan sopimuksella.
Lähes piste per peli AHL:ssä pelaava pelaaja ei ole kyllä minnekkään Vantaalle tulossa pelaamaan.
Herätys.
Ei ne ikävä kyllä taida olla kieli poskella heitettyjä. Sen verran eriskummallista settiä ketjussa kuin ketjussa. No, kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu.
Pelicansissa yhdeksän peliä, kolme pistettä. AHL:ssä vasta tämä kausi pisteiden valossa jotenkin OK. Kahdensuunnan diili ei tarkoita sitä, että olisi Vantaalle menossa. Mä en vaan nykyiseen rosteriin näkisi Jokereiden hankkivan yhtään tämmöstä kaveria yksisuuntaisella, kun siellä on tota kolmosketjun kaveria ihan riittävästi.
TOP-6 korin jätkä tämä ei ole ikinä Jokereissa. Eikä kaiken järjen mukaan TOP-9.
Pelicansissa yhdeksän peliä, kolme pistettä. AHL:ssä vasta tämä kausi pisteiden valossa jotenkin OK. Kahdensuunnan diili ei tarkoita sitä, että olisi Vantaalle menossa. Mä en vaan nykyiseen rosteriin näkisi Jokereiden hankkivan yhtään tämmöstä kaveria yksisuuntaisella, kun siellä on tota kolmosketjun kaveria ihan riittävästi.
TOP-6 korin jätkä tämä ei ole ikinä Jokereissa. Eikä kaiken järjen mukaan TOP-9.
Itse kaipailen rosteriin kunnon maaliruiskua. Pelkään että Jensen jää liian yksin. Syöttelijöitä kyllä löytyy ihan riittävästi.
Niin, siksi olisikin perusteltua tehdä tämän kanssa kaksisuuntainen ja tuoda se laituri vielä sisään, kun sopisi.
Tai purkaa vain sopimus Junttilan kanssa. Oulussa jo odotetaan pojan saapumista takaisin.
Ja maksaa lisää siitä, että saa kaverin joka ehkä kykenee kolmosen keskellä tai laidassa pelaamaan KHL:ää? Ei sillä, että JJ pystyisi.
23-vuotias, kausi kaudelta mennyt eteenpäin ja nyt viimeisin kausi lähes pinna per AHL:ää ja sä sovittelet jotain Jordan Shmalzia Jokereiden puolustukseen.TOP-6 korin jätkä tämä ei ole ikinä Jokereissa. Eikä kaiken järjen mukaan TOP-9.
Oikeasti? Lähes vuosi sitten. Otanta on pieni ja pelaaja voi kehittyä tuossa ajassa.Pelicansissa yhdeksän peliä, kolme pistettä.
Boldasin olennaisen. Itse katsoisin juurikin tuoreita näyttöjä, enkä parin kauden takaisia, varsinkin kun nuori pelaaja kyseessä. Ja tuo jotenkin ok kausi on tahti, mihin vain Kossila pystyi laittamaan paremmaksi suomalaisistaAHL:ssä vasta tämä kausi pisteiden valossa jotenkin OK