Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kossila olisi kyllä oikeasti todella hyvä hankinta, jos kaveri meille saadaan naarattua. 28-vuotias kotimainen sentteri, joka on käytännössä piste per peli kaveri AHL:ssa. Tähän päälle tuo täydet 4v. NCAA takana, joka on historiallisesti ollut erittäin hyvä pohja Eurooppaan siirtyville pelaajille. Kaiken lisäksi on vielä viettänyt lapsuutensa ja nuoruutensa pääkaupunkiseudulla, joten pääsee vuosien tauon jälkeen oikeasti taas kotiin. Toki myös pelannut meillä junnuissa ja voittanut mestaruuden, joka nyt ei koskaan ole huono asia.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kossilaa kun tässä tunnustelee niin oma fiilis on ainakin hyvä. Erittäin vakuuttavaa tekemistä AHL:ssä, suomalainen, primeiässä, taitava. Ei mikään one hit/season wonder. AHL 6o 2+2, 65o 14+34, 55o 21+34, 44o 14+21 ja nyt viime kausi 28o 7+22. Paljon tästä parempaa hakua etukäteen on vaikea Jokereihin saada.

No easy way out!
Jokerit - voittamisen vimmaa kaudella 21-22
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kuten aikaisemmin kirjoitinkin, niin paluu Suomeen oli "huhuna" jo tiedossa. Tuo mukavasti jännitystä lähipäiviin, aletaanko jo pian tiedottamaan. Vai voiko NHL:stä tulevien soppareita julkaista vasta, kun NHL-kausi on ohi ja akikki sopimukset ovat virallisesti päättyneet?

K&V:n puheista jäi kuva, että jopa loput pelaajista voisivat tulla P-Amerikasta.

VÄLIKAUSI
SINCE 2001-2002
Suosikkijoukkue
Mietin, että eipä noita vaihtoehtoja taida enää hirveästi olla mistä muualta ne pelaajat voisi tulla. Sveitsistä ja Liigasta on ukot jo tulleet ja samoin Kohelosta.
Niin, toisaalta voihan tuolla olla vielä esim. KHL-pelaajia, jotka yhä neuvottelevat sopimuksista, eikä lopullista yhteisymmärrystä ole löytynyt. Mikä on esim. Miro Aaltosen tai Jori Lehterän tilanne?

VÄLIKAUSI
SINCE 2001-2002

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kossila valittiin AHL-kauden All-Stars kentälliseen. Ei paljon parempaa voi toivoa, kun muut sentterit on Björninen, Schroeder ja Norman.

Joko tänään kuuluisi? Eilen tehty haastattelut hallilla?

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Leskinen olisi kyllä mielenkiintoinen haku varsinkin kun näytti että ura aukeaa Pohjois-Amerikassa. Mutta ei haittaa jos tulee Jokereihin hakemaan vauhtia.

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Somppi taisi täälläkin pyöriä sivulauseessa. Ei ehkä se veren haistava maalintekijä mitä itse toivoin mutta olisi listaan "oma poika" parhaassa iässä.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Carter Hart + muu Flyers
Ai minun Jokereissani 5 sentteriä rosterissa ennen kauden alkua? Älkää nyt naurattako. Vuorinen roudaa korkeintaan jostain Kambodzan kolmosdivarista Wouter Peetersin kaltaisen "superlahjakkuuden" junnuihin.

Jos sieltä nyt Somppi on tosiaan tullakseen, niin silloin täältäkin nousee massiivinen peukku toimiston suuntaan.

Pöö
Suosikkijoukkue
Kiva homma jos ja kun näitä junioripolun käyneitä omia ukkoja alkaa liikkua huhuissa. Ennen tämän kauden AHL-esityksiä olisin sanonut Ikosen kopioksi, mutta kulunut sesonki antaa lupauksia myös paremmasta.

Juniorivuosista mulle jäi kuva monipuolisesta tsempparista, jolla myös puolustusvelvoitteet on syvällä DNA:ssa.

Onko ns. Junttilan korvaaja, vai "mennäänkö näillä"?

VÄLIKAUSI
SINCE 2001-2002

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai minun Jokereissani 5 sentteriä rosterissa ennen kauden alkua? Älkää nyt naurattako.
Olin itsekkin aika fiiliksissä tästä huhusta, mutta tätä lainausta ajatellessa alkoi tuntua, että kyseessä on pakko olla ankka. Kurri ja Vuorinen olisi ottanut jo todella paljon opikseen menneistä, joka on hyvin epätodennäköistä

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Carter Hart + muu Flyers
Käsittääkseni @Lapajäähän on ennenkin heittänyt kieli poskella vastaavia hassutteluja, joten oletan että tälläkin kertaa kyse oli sellaisesta.

Jos ei tässä nyt toimisto aio täyttää viimeistä yhden suunnan pelaajan paikkaa ennen kauden alkua, niin eiköhän joulun alla "katsella markkinoita" ja hankitaan puolihuolimattomasti joku timkennedyn reinkarnaatio tuomaan ei mitään kentälle loppukaudeksi. Mielelläni olen väärässä, mutta niin monta kertaa Jokerit on pettänyt tässä asiassa.

Pöö

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves - HPK
  • 1.85
  • 4.20
  • 3.50
JYP - SaiPa
  • 2.60
  • 3.80
  • 2.40
Lukko - Tappara
  • 2.40
  • 3.80
  • 2.60
Sport - KooKoo
  • 1.92
  • 4.10
  • 3.35
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy