Huhuketju

  • 4 872 841
  • 11 874

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kossila valittiin AHL-kauden All-Stars kentälliseen. Ei paljon parempaa voi toivoa, kun muut sentterit on Björninen, Schroeder ja Norman.

Joko tänään kuuluisi? Eilen tehty haastattelut hallilla?
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Leskinen olisi kyllä mielenkiintoinen haku varsinkin kun näytti että ura aukeaa Pohjois-Amerikassa. Mutta ei haittaa jos tulee Jokereihin hakemaan vauhtia.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Somppi taisi täälläkin pyöriä sivulauseessa. Ei ehkä se veren haistava maalintekijä mitä itse toivoin mutta olisi listaan "oma poika" parhaassa iässä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ai minun Jokereissani 5 sentteriä rosterissa ennen kauden alkua? Älkää nyt naurattako. Vuorinen roudaa korkeintaan jostain Kambodzan kolmosdivarista Wouter Peetersin kaltaisen "superlahjakkuuden" junnuihin.

Jos sieltä nyt Somppi on tosiaan tullakseen, niin silloin täältäkin nousee massiivinen peukku toimiston suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kiva homma jos ja kun näitä junioripolun käyneitä omia ukkoja alkaa liikkua huhuissa. Ennen tämän kauden AHL-esityksiä olisin sanonut Ikosen kopioksi, mutta kulunut sesonki antaa lupauksia myös paremmasta.

Juniorivuosista mulle jäi kuva monipuolisesta tsempparista, jolla myös puolustusvelvoitteet on syvällä DNA:ssa.

Onko ns. Junttilan korvaaja, vai "mennäänkö näillä"?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai minun Jokereissani 5 sentteriä rosterissa ennen kauden alkua? Älkää nyt naurattako.
Olin itsekkin aika fiiliksissä tästä huhusta, mutta tätä lainausta ajatellessa alkoi tuntua, että kyseessä on pakko olla ankka. Kurri ja Vuorinen olisi ottanut jo todella paljon opikseen menneistä, joka on hyvin epätodennäköistä
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Käsittääkseni @Lapajäähän on ennenkin heittänyt kieli poskella vastaavia hassutteluja, joten oletan että tälläkin kertaa kyse oli sellaisesta.

Jos ei tässä nyt toimisto aio täyttää viimeistä yhden suunnan pelaajan paikkaa ennen kauden alkua, niin eiköhän joulun alla "katsella markkinoita" ja hankitaan puolihuolimattomasti joku timkennedyn reinkarnaatio tuomaan ei mitään kentälle loppukaudeksi. Mielelläni olen väärässä, mutta niin monta kertaa Jokerit on pettänyt tässä asiassa.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löytyy muuten Sompiltakin ilmaveivimaali uraltaan. Selvisihän se Vuorisen hankintapolitiikan kriteeristö viimein.

Siellä olisi Kulta-Mikelläkin sopparia katkolla. Jokereihin kahdensuunnan sopparilla seuraavaksi? ;)

 
Pieni reality check olisi varmaan paikallaan. Somppi ei todellakaan tule millään kahden suunnan sopimuksella.
Lähes piste per peli AHL:ssä pelaava pelaaja ei ole kyllä minnekkään Vantaalle tulossa pelaamaan.
Ei ne ikävä kyllä taida olla kieli poskella heitettyjä. Sen verran eriskummallista settiä ketjussa kuin ketjussa. No, kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu.

Pelicansissa yhdeksän peliä, kolme pistettä. AHL:ssä vasta tämä kausi pisteiden valossa jotenkin OK. Kahdensuunnan diili ei tarkoita sitä, että olisi Vantaalle menossa. Mä en vaan nykyiseen rosteriin näkisi Jokereiden hankkivan yhtään tämmöstä kaveria yksisuuntaisella, kun siellä on tota kolmosketjun kaveria ihan riittävästi.

TOP-6 korin jätkä tämä ei ole ikinä Jokereissa. Eikä kaiken järjen mukaan TOP-9.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Pelicansissa yhdeksän peliä, kolme pistettä. AHL:ssä vasta tämä kausi pisteiden valossa jotenkin OK. Kahdensuunnan diili ei tarkoita sitä, että olisi Vantaalle menossa. Mä en vaan nykyiseen rosteriin näkisi Jokereiden hankkivan yhtään tämmöstä kaveria yksisuuntaisella, kun siellä on tota kolmosketjun kaveria ihan riittävästi.

TOP-6 korin jätkä tämä ei ole ikinä Jokereissa. Eikä kaiken järjen mukaan TOP-9.

Teoriassahan olisi hienoa, jos kaksisuuntaisia jaettaisiin vaikka kaikille, mutta fakta on se, että Jokerit on budjettijoukkue. Ne kaksisuuntaiset ei lämmitä kun budjetti on jo käytetty.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Pelicansissa yhdeksän peliä, kolme pistettä. AHL:ssä vasta tämä kausi pisteiden valossa jotenkin OK. Kahdensuunnan diili ei tarkoita sitä, että olisi Vantaalle menossa. Mä en vaan nykyiseen rosteriin näkisi Jokereiden hankkivan yhtään tämmöstä kaveria yksisuuntaisella, kun siellä on tota kolmosketjun kaveria ihan riittävästi.

TOP-6 korin jätkä tämä ei ole ikinä Jokereissa. Eikä kaiken järjen mukaan TOP-9.

Joo ei kannata hankkia mitään eteenpäin uralla meneviä nuorukaisia. Ihan turhaa touhua. Tehdään mieluiten vaikka Pihlströmille jatkosopimus.

Kuitenkin Julleihin mennyt pakki olisi kelvannut joka nyt ei varsinaisesti ole mikään varma kortti. Vielä ulkkari ja ura laskusuunnassa :D

Senttereitä tarvitaan aina ja olisihan se hyvä jos niitä olisi riittävä määrä. Kurri ja Vuorinen lukevat ilmeisesti jatkoaikaa. Itse kaipailen rosteriin kunnon maaliruiskua. Pelkään että Jensen jää liian yksin. Syöttelijöitä kyllä löytyy ihan riittävästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös