Perustelkaa nyt ihmeessä ne jotka väittävät, että nykyinen sentteri tilanne riittää mestaruuteen, niin miten muka? Viimekaudella meillä oli kaikki samat pelaajat kuin nytkin ja Filppulaa sekä pyssyä eikä sekään riittänyt mestaruuteen. Viimekaudella oli vielä hyvin paljon loukkaantumisia, eikö Jokereilla tulevalla kaudella tule ollenkaan loukkaantumisia? Itse taas veikkaan, että heti eurohöntsissä putoaa se 2-3 pelaajaa. Lisäksi kausi on aika pitkä odottaa ettei loukkaantumisia tulisi ollenkaan.
Ei kait siitä jos tykkää pelata uhkarohkeaa, mutta vituttaa jos se tehdään kaikkien kannattajien kustannuksella. Ei mulla sitä kuuluisaa kristallipalloa ole, mutta ei sitä tarvitsekaan olla nähdäkseen meidän ongelmakohdat ja ensimmäinen ongelma mikä pitäisi ratkaista on se ykkösentterin hankinta. Mun puolesta tötöilkööt vaikka Kilppari siellä maalissa alku kaudesta jos kaikkeen ei ole rahaa, mutta sen ykkössentterin haluisin.
Ei kait siitä jos tykkää pelata uhkarohkeaa, mutta vituttaa jos se tehdään kaikkien kannattajien kustannuksella. Ei mulla sitä kuuluisaa kristallipalloa ole, mutta ei sitä tarvitsekaan olla nähdäkseen meidän ongelmakohdat ja ensimmäinen ongelma mikä pitäisi ratkaista on se ykkösentterin hankinta. Mun puolesta tötöilkööt vaikka Kilppari siellä maalissa alku kaudesta jos kaikkeen ei ole rahaa, mutta sen ykkössentterin haluisin.